پخش نهاده های دام و طیور

شرکت زرین دانه کلهر
شرکت پخش نهاده های دام و طیور
باقابلیت ارسال ب تمامی نقاط ایران
ذرت( برزیل،اکراین،روس،رومانی)
جو (روس،آلمان،)
سویا (برزیل،آرژانتین،هند)
بصورت (زود بارشو،وزن پول)
مدللی (دیر باشو)

شرکت زرین دانه کلهر پخش کننده انواع نهاده های دام و طیور

شرکت زرین دانه کلهر با پخش نهاده های دام و طیور با کیفیت و مقرون به صرفه در خدمت صنعت پرورش دام و طیور و حیوانات مزرعه  است.

این شرکت با تولید انواع نهاده های دام و طیور دارای بیشترین تنوع و کیفیت در نهاد های دام و طیور ذرت، جو، ریز مغزی است.

اهمیت برند پخش نهاده های دام و طیور

با صنعتی شدن پرورش دام و طیور، اهمیت تغذیه ی محصول که یک جاندار زنده است بر میزان درآمد و سود دهی واحد های پرورش دهنده تاثیر بسزایی دارد لیکن از آنجا که اقلام مورد استفاده در خوراک دام و طیور و تمام حیوانات باید به مقادیر معینی از مواد مغذی داشته باشد که اگر به میزان لازم و متعادل تامین نشود محصول ( دام و طیور و … ) در وضعیت نا مناسب تغذیه ای  و سلامتی قرار خواهند گرفت.

در چنین شرایطی بازدهی و سود دهی تولید و سلامت حیوان دچار اختلال شده و در صورتی که این شرایط بد تغذیه ای ادامه یابد ممکن است منجر به تلفات شود.

تامین مواد مغذی برای دام و طیور به صورت خوراکی است که از نظر ارزش غذایی و کیفیت اهمیت ویژه ای دارد؛ همچنین از آنجا که قیمت خوراک از سود نهایی شرکت پرورش دهنده کم می شود، برای خرید و انتخاب یک برند پخش نهاده های دام و طیور باید دقت ویژه ای داشت.

برای تامین نیازهای غذایی حیوان پرورشی، نیاز به شناخت مواد مغذی  مایحتاج حیوان در شرایط مختلف نگهداری و تولید است، همچنین اینکه نهاد های دام و طیور ذرت، جو، ریز مغزی چه ارزش خوراکی و ترکیبات مغذی را برای دام فراهم می کند.

افزایش راندمان تولید دام و طیور، زمینه ی بررسی بیشتر در مورد نیاز های غذایی حیوان و همینطور شناخت اقلام خوراکی و ارزش غذایی آنها را فراهم ساخته است؛ با توجه به اینکه تغذیه بیشترین هزینه را برای پرورش دام و در بر دارد بنابراین تولید بالا با کمترین هزینه اولین نکته مد نظر تولید کنندگان است.

صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور دارای 70 سال قدمت است و طبق آخرین آمار 645 واحد تولیدی در این زمینه فعالیت دارد و این صنعت توانسته است برای 399 دامپزشک، 492 متخصص تغذیه دام، دامپروری و علوم دامی، یک هزار و 100 تکنسین فنی و 12 هزار کارگر به طور مستقیم شغل ایجاد کند که 89 درصد شاغلان را مردان و 11 درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.
55
واحد تولیدی معادل 12 درصد خوراک دام، طیور و آبزیان را تولید می‌کنند که به دلیل رعایت همه جوانب بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

پخش نهاده های دام و طیور

اهمیت برند پخش نهاده های دام و طیور

پخش نهاده های دام و طیور

سویا

شرکت پخش نهاده های دام و طیور

شرکت رزین دانه کلهر

نهاده های دام و طیور