تولید روغن کمکی dop

شرکت باقریان شیمی قم،،  پارافین ،،
تولید روغن dop
۱.تولید پارافین مایع در فلش های ۱۲۰ و ۲۰۰
۲.تولید روان سازهای pvc
۳.تولید روغن کمکی dop
۴.تولید روان سازهای جایگزین روغن  dop    جهت سم سازی و روان کننده های بتن
۵. تولید روغن ps1   براق کننده و روان ساز
۶. تولید روغن پایه dop  جایگزین روغن dop   برای اولین بار در ایران

روغن DOP

روغن DOP دی اکتیل فتالات (dioctyl phthalate) مهم­ترین نرم­کننده پودر P.V.C است که بی­بو و دارای رنگ روشن می­باشد، در آب حل نمی­شود اما می­توان در روغن­های معدنی حل کرد. روغن DOP در صنایع تولید قطعات لاستیکی، پلاستیکی، گرانول­سازی، تولید انواع چسب­ها، صنایع چرم مصنوعی و کفش، رنگسازی، اسباب بازی، کابل سازی، توپ سازی و نوار دور شیشه کاربرد دارد. روغن DOP به محصول تولیدی قابلیت انعطاف و شکل­پذیری می­دهد و از خم­شدگی و شکسته شدن آن جلوگیری می­کند. این روغن هر چقدر بی­بو باشد و رنگ آن روشن باشد کیفیت آن بالاست.

روغن DOP با وجود اینکه در صنایع مختلف کاربرد دارد با توجه به قیمت بالای آن استفاده از آن به مقدار زیاد مقرون به صرفه نیست. از این رو شرکت­های مختلف برای حل این مشکل اقدام به تولید روغن کمکی DOP کردند.

تولید روغن کمکی DOP

تولید روغن کمکی DOP به تولیدکنندگان آن کمک خواهد کرد تا در تولید محصولات پلاستیکی و لاستیکی خود از روغن کمکی DOP در کنار روغن DOP استفاده کنند، به طوری که می­توان 30 تا 20 درصد از آن را با روغن DOP مخلوط کرد بدون اینکه خواص فیزیکی و شیمیایی ماده تولید شده کاهش یابد.

تولید روغن کمکی DOP باعث می­شود که محصولات تولیدی هم از کیفیت بالایی برخوردار باشند و هم قیمت تمام شده محصول کاهش می­یابد و در هزینه­ها به میزان زیادی صرفه­جویی می­شود. تولید روغن کمکی DOP در تولید محصولاتی مثل گرانول پی وی سی، گرانول کابلی، گرانول کفش و شیلنگ و تولید قطعات لاستیکی برای تولیدکنندگان آن با صرفه اقتصادی همراه است.

مواردی که باید در تولید روغن کمکی DOP دقت کرد

در تولید روغن کمکی DOP باید دقت شود که این مواد سازگاری خوبی با ورق­های P.V.C داشته باشد و فرار نباشد.

باید موادی در تولید روغن کمکی DOP استفاده شود که در ساخت مواد چرمی و موارد مصرف کیف و کفش و البسه که در تماس مستقیم با بدن انسان هستند عوارض پوستی ایجاد نکند.

در ساخت وسایل پزشکی تا حد امکان نباید از روغن کمکی DOP استفاده کرد.

مواد مصرفی در تولید روغن کمکی DOP باید با حفظ قدرت نرم­کنندگی روغن DOP همراه باشد. این موضوع در تولید چرم مصنوعی بسیار با اهمیت است. با کاهش قدرت نرم کنندگی انعطاف پذیری و کشیدگی چرم کاهش می­یابد و ماده تولید شده شکننده می­شود که کاهش کیفیت با از دست دادن مشتری همراه است.

در تولید روغن کمکی DOP عواملی مثل ویسکوزیته (گران­روی)، چگالی، دما، تقطیر، اسیدیته، درصد خلوص  و نقطه اشتعال بسیار مهم است.

شرکت باقریان شیمی قم

شرکت باقریان شیمی قم از سال 1390 در تولید روغن کمکی DOP، روان کننده­های PVC جهت صنایع چرم مصنوعی، گرانول کفشی و پلاستیکی، روغن­های شفاف کننده و براق کننده گرانول، تولید انواع گرانول PP، PVC، گرانول کابلی، گرانول کفشی، گرانول شیلنگی، زیره کفش و انواع پارافین فعالیت دارد. روغن کمکی DOP که توسط این شرکت تولید می­شود می­تواند تا 30 درصد با روغن DOP مخلوط شود و رقابت در بازار را افزایش دهد. روغن کمکی DOP تولید شده درصد خلوص بالایی دارد و همراه با روغن DOP بدون بو و با رنگ روشن سبب تولید محصول با کیفیت خواهد شد.

تولید روغن کمکی dop

شرکت باقریان شیمی قم

تولید روغن کمکی DOP

تولید پارافین مایع 

تولید روغن پایه

روغن DOP 

pvcتولید روان سازهای