واردات چکش های هیدرولیکی

چکش هیدرولیکی سوسان SOOSAN
چکش هیدرولیکی ام اس بی MSB
چکش هیدرولیکی بیل مکانیکی
چکش هیدرولیکی پیکور
قطعات ماشین آلات راهسازی
ماشین آلات راهسازی
چکش هیدرولیکی کره
سیل کیت پیکور

فروش چکش هیدرولیکی در شرکت بازیار

تاحالا شده اسم چکش هیدرولیکی شنیده باشین،تا به حالا فک کردید وقتی مشاورین و مهندسین راه سازی میخوان ازداخل یک کوه تونلی حفر کنن  و انقد کار حساس هستش که نمیتونن ازدینامیت استفاده کنن،یا مهندسین معدن میخوان  سنگ های بستر بشکنن تا به مواد باارزش معدنی  و گاهی همون سنگ بستر برسن از چه ابزاری استفاده میکنن؟

اگر پاسخ نمیدونید بهتر باما همراه بشید چون قصد دارییم انواع مختلف چکش های هیدرولیکی  بهتون معرفی کنیم.

1-پیکور بیل مکانیکی

این پیکور هیدرولیکی از قویترین و تقریبا سنگین ترین مته های هیدرولیکی است . این مته در مقایسه باسایر پیکور ها به صرفه ترین ازلحاظ قیمت و کاربری می باشد . بجای باکت چرتقیل نصب می شود وبسته به سایز جرثقیل وزن آن از 900 کیلوگرم تا 4 تن متغییر است . شکل وطرح پیکور بیل مکانیکی همان چکش هیدرولیکی بسته به کاربرد آن متفاوت است. وعمدتا در تخریب های متراژ بالا بکار برده می شود.

کاربرد پیکور بیل مکانیکی

  • حفاری معدن ( به منظور شکستن قطعات حجیم سنگی )
  • راه سازی ( به منظور حفاری تونل ها وشکستن قطعات حجیم بتنی وسنگی )
  • شهر سازی ( تخریب فندانسیون پی در صورت اجرای ناصحیح و بطور کل تخریب کامل منزل برای نوسازی)پیکور بادی و برقیآشناترین انواع  پیکور، پیکور های بادی و پیکور های برقی  هستند . که همه ی ما حداقل یکبار آن ها را دست کارگرهای ساختمانی و معدن دیده ایم. این پیکورها جزو مته های  سبک هستند . از پیکورهای بادی بخاطر عدم نیاز به انرژی برق و عدم صدمه در رطوبت بیشتر در معادن استفاده می شود ، اما از پیکورهای برقی درکارهای کوچک که در سطح شهر انجام می شود استفاده می کنند . البته بخاطر اینکه چکش های برقی همان هیلتی ها دارای موتور قوی و سرعت بیشتر هستند، عموما به پیکورهای بادی ترجیح داده می شوند.پیکور بابکت یامینی لودر دسته دیگری از پیکورهاهم وجود دارد  که پیکور بابکت یامینی لودر نام دارد از آن بعنوان پیکور مینی بیل هم یاد می شود . این پیکورها جزو پیکور با وزن متوسط هستند و بخاطر کوچک بودن و توان کمتر نصبت به پیکور بیل مکانیکی عموما در کارهای کوچک شهری وکارهای تخریب ساختمانی استفاده می شود .این پیکور میتونه وزنی بین 120 تا 600کیلوگرم داشته باشد.

    فروش و واردات چکش هیدرولیکی سوسان

    چکش یا به عبارت بهتر مته هیدرولیکی سوسان یکی از محصولات شرکت کره ای سوسان است ، که یکی از برترین برندهای فعال در زمینه چکش های هیدولیکی است . چکش هیدرولیکی سوسان دردسته چکش بیل مکانیکی است. شرکت سوسان که متعلق به کره ی جنوبی می باشد قریب  به یازده سال هست که چکش های هیدرولیکی خودش صادر میکنه ودرهفتاد کشور جهان نمایندگی دارد.

    قابل ذکراست ، شرکت بازیار تمام قطعات جانبی این محصول مثل: قلم ، سیل کیت ، سندان ، پیستون ، رو وارد میکنه واین محصول میتونه بعنوان یک نیروی کاری 24  ساعته درحفاری های معادن وراه سازی استفاده بشه.

    فروش چکش هیدرولیکیMSB  ام اس بی درشرکت بازیار

    دفتر مرکزی این شرکت در هامبورگ واقع است اما ایران پس  از ورجام درسال 96 نود درصد سهام این شرکت وحقوق صادرات ان به کشورهای حوزه آسیا و آفریقا راخرید و اینک این شرکت یک نمایندگی و شرکت اصلی درایران به نام پارسیان ام اس بی دارد و می توان گفت این محصول یک محصول وطنی باکیفیت بالاست،شرکت بازیار بااین شرکت دست همکاری داده وقصد فروش این محصول به صورت آنی واینترنتی دارد .

    فروش قطعات یدکی انواع مته های هیدرولیکی در شرکت بازیار

    فروش پیکور بیل مکانیکی

    شرکت بازیار محصولات شرکت ام اس بی ومحصولات شرکت سوسان مثل  پیکوربیل مکانیکی را باکیفیت عالی و تحویل در منطقه سفارش به فروش میرساند.پیکور بیل مکانیکی وارداتی فروخته شده توسط شرکت بازیار دارای گارانتی وضمانت فروش هست .

    فروش سیل کیت چکش هیدرولیکی

    شرکت بازیار انواع سیل کیت های شرکت سوسانن وMSB رابفروش می رساندوپرسنل مجرب این شرکت هرگونه تعویض قطعات پیکوررابرعهده می گیرند.

    فروش قلم پیکور  چکش هیدرولیکی

    شرکت بازیار انواع قلم های چکش بیل هیدرولیکی سوسان را به فروش میرساند . انبارهای شرکت بازیار مملو از انواع قلم های شرکت سوسان و  msbام اس بی هست واین شرکت بدون واسطه به وارد کردن این اقلام دست زده و بعنوان نماینده فروش این شرکت ها میخوادر ایران خدمات ارائه کنه.

    فروش پیستون چکش هیدرولیکی

    پیستون یکی از مهم ترین قسمت های پیکور هستش .شرکت بازیار این قطعه یدکی روهم توانبارش داره وکادر مجرب ما علاوه برتحویل درمنطقه سفارش حاضر به تعویض این قطعه برای شمامشتری عزیز هست.

    فروش سندان پیکور بیل مکانیکی

    یکی دیگه از قطعات اصلی پیکور س چکش هیدرولیکی ندان پیکور بیل مکانیکی هست که شرکت بازیار به خرید وفروش اون هم اقدام کرده ودر کمترین زمان وبهترین کیفیت این کار برای شما انجام می دهد.

  • واردات چکش های هیدرولیکی
  • چکش هیدرولیکی بیل مکانیکی
  • چکش هیدرولیکی پیکور
  • چکش هیدرولیکی سوسان
  • چکش هیدرولیکی کره
  • فروش چکش هیدرولیکی
  • فروش قطعات یدکی انواع مته های هیدرولیکی
  • قطعات ماشین آلات راه سازی
  • واردات چکش هیدرولیکی