سرویس و نگهداری آسانسور

شرکت فنی مهندسی آسانسور کیهان گستر در زمینه فروش و نصب و راه اندازی آسانسور دارای مشاورانی امین و تکنسینهایی حرفه ای می باشدتا شاید بتوانیم از این راه در ارتقاء ایمنی صنعت آسانسور و بالابر کشور سهیم باشیم .

مزایای همکاری با این مجموعه:

بازدید اولیه رایگان توسط تکنسین حرفه ای

شما میتوانید انواع آسانسور از قبیل مسکونی , تجاری , بیمارستانی, ترک , چینی , آلمانی , آمریکایی , کانادایی , بلژیکی , نروژی , ایتالیایی را انتخاب کرده و با نازلترین قیمت خریداری کنید .کیهان گسترکیفیت را با نازلترین قیمت تضمین می کند .

فروش اولین مرحله ارتباط پایدار میان کیهان گستر مشتریان میباشد.

نصب کابین آسانسور به طور اختصاصی بدون محدودیت ابعاد

پس از نصب تمامی فرایند های در خواست بازرسی تا صدور تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از صفر تا صد بعهده این شرکت می باشد .

افتخار ما کاهش قیمت با حفظ کیفیت و ایمنی است .

سرویس و تعمیر آسانسور به صورت شبانه روزی انواع خدمات نصب و اجرای آسانسور به صورت استاندارد

سرویس و نگهداری 24 ساعته آسانسور در کلیه نقاط تهران

سرویس و نگهداری آسانسور عبارتست از بازیینی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم پس از نصب آسانسور.

به کار گیری تیم اختصاصی و تکنسین حرفه ای برای  سرویس و نگهداری آسانسور

استفاده از تجهیزات و قطعات با بالاترین کیفیت طول عمر وبرابر استانداردهای جهانی

خدمات پس از فروش و گارانتی

ضمانت خدمات و گارانتی قطعات

شرایط مناسب سرویس و نگهداری آسانسور و نصب و فروش آسانسور در شرکت آسانسور کیهان گستر در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان ایجاد شده است. آسانسور یا همان بالابر، اتاقک متحرکی است با ظرفیت های مختلف که در ساختمان های چند طبقه نصب می شود.

این بالابر در جهت عمودی بالا و پائین می رود و مدل های مختلفی از آن ساخته و نصب شده است. آسانسور های شیشه ای با کیفیت و ظاهر زیبا، از جدیدترین مدل های آسانسور به شمار می رود. نصب و فروش آسانسور توسط شرکت آسانسور کیهان گستر با ارائه بهترین کیفیت آسانسور های تولیدی انجام می شود تا رضایت و اطمینان خاطر مشتریان را به همراه داشته باشد.

رعایت یکسری نکات در ارتباط با استفاده از آسانسور موجب طول عمر و حفظ کیفیت آن می شود. سرویس و نگهداری آسانسور، اقدام به موقع در تعمیر و خرابی آسانسور و رعایت نکات فنی در استفاده از این وسیله ی کاربردی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت آسانسور کیهان گستر با دارا بودن تجربه و تخصص در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور و نصب و فروش آسانسور، توانسته تا رضایت مشتریان خود را کسب کرده و با نصب و فروش آسانسور در انواع مختلف و متناسب با نیاز مشتریان، خدمات خود را در این بستر ارائه دهد.

عدم توجه به سرویس به موقع آسانسور و رفع ایرادات آن، موجب ایجاد حوادث خطرناک برای استفاده کنندگان آن می شود و آسانسور را از حالت استاندارد خارج می کند. انواع مختلف آسانسور را از نظر نوع اعمال نیروی محرکه به کابین می توان به چهار دسته ی آسانسور های هیدرولیک، کششی، مغناطیسی و وینچی تقسیم کرد.

نصب و فروش آسانسور و انواع مختلف آن

آسانسور های هیدرولیک دارای استارت اولیه ملایم، استهلاک و خرابی کم، راحتی در عیب یابی و سایر ویژگی ها می باد که آسانسور های شیشه ای از این نوع هستند. در آسانسور های کششی بر اساس نیروی اصطکاک بین فلکه کشش موتور و سیم های بکسل، حرکت انجام می شود.

آسانسور های وینچی بدون قاب وزنه هستند و با زنجیر یا طنابی از فولاد آویزان می شوند. آسانسور های مغناطیسی ایمن تر از انواع دیگر و قیمت بیشتری نیز دارد و اساس کار آن با نیروی مغناطیسی است. نصب و فروش آسانسور مطابق با استاندارد های این دستگاه توسط شرکت آسانسور کیهان گستر در حال انجام است تا این شرکت بتواند کیفیت بالای خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. این وسیله ی کاربردی علاوه بر صرفه جویی در وقت شخص استفاده کننده، جهت رفاه حال آنها نیز ساخته شده است تا بتواند جایگزین مناسبی جهت استفاده از پله ها باشد.

در ساختمان هایی با ارتفاع زیاد و تعداد طبقات بالا، همچون برج های اداری یا مسکونی و یا مراکز خرید چند طبقه، وجود آسانسور های مناسب با تعداد ظرفیت بالا امری ضروری است، چرا که استفاده از سرویس راه پله در این ساختمان ها برای طبقات بسیار بالا عملا امکان پذیر نمی باشد.

شرکت آسانسور کیهان گستر با سرویس و نگهداری آسانسور و نصب و فروش آسانسور در سال های اخیر توانسته تا کیفیت قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه داده و سرویس و نگهداری آسانسور و نصب و فروش آسانسور را با شرایط مناسب نیز انجام دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور

نصب و فروش آسانسور و انواع مختلف آن

آسانسور های هیدرولیک

سرویس و تعمیر آسانسور

سرویس و نگهداری 24 ساعته آسانسور

نصب و فروش آسانسور