سازنده انواع آسیاب پلاستیک

برای سال هاست که در حوزه آسیاب های پلاستیک واحد ها و کارخانه های متعددی دستی بر آتش دارند. اما در این میان کارگاه ماشین سازی آسیا ضمن عرضه محصولات با کیفیت به عنوان یکی از بهترین ها در کورس رقابت ایستاده است. این کارگاه تولیدی با در اختیار داشتن مجموعه ای از پرسنل متخصص، حرفه یی و متعهد و با مدیریتی که با کسب و کار حوزه خود آشناست در حال ارائه خدمت به جامعه است.

یکی از فعالیت های این مجموعه تولید محصولات پلاستیک با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های بروز و جدید می باشد. محصولات تولیدی کارگاه ماشین سازی آسیا در داخل و خارج از کشور شناخت شده است.

آسیاب پلاستیک

کارگاه ماشین سازی آسیا یکی از سازنده انواع آسیاب پلاستیک است. این دستگاه یک از قطعات پازل کمک به محیط زیست می باشد. چرا که در بازیافت ضایعات مواد پلاستیکی نقش مهمی دارد. به غیر از این در خردکردن و پودر کردن محصولات ساخته شده از پلاستیک کاربرد دارد. دستگاه های ساخته شده دارای محلی برای تجمع و ریختن مواد قابل خرد شدن است. سپس این مواد بر اساس اندازه دلخواه خرد شده و در نهایت برای مصرف بخش های دیگر واحد استفاده شده و یا با بسته بندی به کارگاه های نیازمند پلاستیک خرد شده منتقل می شود.

انواع آسیاب پلاستیک

این دستگاه در کارگاه ماشین سازی آسیا که سازنده انواع آسیاب پلاستیک است، در دو نوع مختلف ساخته  و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. میزان تعیین نوع برای تولید آسیاب بستگی به نوع خرد شدن ضایعات دارد:

الف- آسیاب چکشی

ب- آسیاب شمشیری

ج- قلمبه زن

د- ناخنی

ه- ابرویی

از بین آن ها دو مورد شمشیری و چکشی کاربرد بیشتری دارند.

تفاوت اصلی این دو آسیاب در نحوه مکانیزم خرد کردن ضایعات است، در نوع چکشی با استفاده از یک چکش سنگین و درست به مانند یک هاون قطعات خرد شده ولی در نوع شمشیری این عمل با ترکیب چند تیغه تیز و ورود پر فشار ضایعات به محفظه انجام می شود.

این دستگاه ها بخاطر کاربرد زیادی که دارند، در واحدهای تولیدی متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به قدرت و حجم خرد کردن ضایعات پلاستیکی، در انواع مختلفی توسط ماشین سازی آسیا (سازنده انواع آسیاب پلاستیک) به بازار می آیند. دستگاه آسیاب پلاستیک دارای ظرفیت های مختلفی است که معمولا براساس کیلوگرم در ساعت محاسبه می شود. با توجه به سیستم الکترو مکانیک کنترلی این دستگاه ها کافیست با تعیین نوع مواد اولیه و اندازه دلخواه خروجی تنها منتظر نتیجه عملیات خرد کردن باشیم که به صورت تمام اتومات است.

عملیات فروش و تعمیر آسیاب محدوده نعمت آباد

تمامی دستگا ه های تولیدی کارگاه ماشین سازی آسیا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و چنان چه نیاز به تعمیر داشته باشند، این مجموعه آمادگی برای رفع مشکلات را دارد و تمامی عملیات فروش و تعمیر آسیاب محدوده نعمت آباد و با در اختیار داشتن مجموعه ای از متخصصان فنی پذیرای مشتریان گرامی خواهد بود. مجموعه ماشین سازی آسیا تولید کننده و مرکز فروش انواع ماشین آسیاب پلاستیک و خرد کن با محفظه ورودی از  15 تا 150 سانتی‌متر و تیغه های آسیاب ها در جنس و اندازه های مختلف می باشد.

سازنده انواع آسیاب پلاستیک

عملیات فروش و تعمیر آسیاب محدوده نعمت آباد

انواع آسیاب پلاستیک

آسیاب پلاستیک

تعمیر انواع آسیاب در جنوب تهران

تولید انواع ف.م خرد کن

تولید تیغه های آسیاب

خرید و فروش آسیاب نو و کارکرده در تهران

سازنده انواع آسیاب پلاستیک

طراح و سازنده انواع آسیاب چوب

فروش آسیاب محدوده نعمت آباد