سازنده انواع آسانسور و بالابر

هیدرولیک جک ایلیام ، موضوع در زمینه های: سازنده انواع آسانسور هیدرولیکی و کششی ( نفر بر،باری) ساخت انواع بالابر های هیدرولیکی و کششی ( نفربر ،غذابر،معلول بر ، بشکه بر ، خودرو بر وغیره۰۰۰۰) از۲۰۰ کیلو تا۱۰ تن) + تعمیرات کلی و جزعی با دو سال ضمانت ، ۱۰ سال خدمات ، سرویس نگهداری رایگان ماهانه بصورت مکتوب در قرارداد، آماده همکاری با همکاران محترم در زمینه ساخت انواع( پاور پک،جک،پک کامل ) با یونیت مستقرق و هوا خشک در لول های قیمتی متنوع بسته به درخواست مشتریان و هم صنفی های محترم در تهران و تمامی شهرستانها _  قیمت پایه از ۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان + سازنده انواع جک های هیدرولیکی ( بالابری،ماشین آلات راه سازی،ماشین های مکانیزه وغیره۰۰۰ ) ۱ به ۲_ تلسکوپی با آلیاژ سیلندریh8رومانی و شفت کرم هارد ترک + تعمیرات کلی و جزعی + سازنده انواع قطعات تراشکاری سبک و سنگین  صنعتی همراه با تعمیرات کلی و جزعی و

مجموعه هیدرولیک جک ایلیام برترین سازنده انواع آسانسور و بالابر

سازنده انواع آسانسور و بالابر که در این مقاله به آن می پردازیم مجموعه هیدرولیک جک ایلیام می باشد. این مجموعه با سابقه ای درخشان به عنوان یکی از برترین شرکت های طراح و سازنده انواع آسانسور و بالابر کشور محسوب می گردد. اساسی ترین هدف مجموعه هیدرولیک جک ایلیام کسب رضایت مشتریان خود می باشد و در جهت رسیدن به این هدف والا از هیچ کوششی دریغ نکرده و از پرسنلی متعهد و متخصص در این زمینه استفاده می نماید. مجموعه هیدرولیک جک ایلیام به عنوان سازنده انواع آسانسور و بالابر تمامی استانداردهای لازم داخلی و خارجی را کسب کرده و محصولاتی قابل رقابت با نمونه های خارجی خود تولید و روانه بازار می کند.

مجموعه هیدرولیک جک ایلیام به عنوان سازنده انواع آسانسور و بالابر از قطعاتی با کیفیت در محصولات خود استفاده می کند و به هیچ عنوان با توجه به اهداف دراز مدت مجموعه، سطح کیفی محصولات خود را جهت سود بیشتر کاهش نمی دهد.

یکی از جنبه های مثبت این سازنده انواع آسانسور و بالابر گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به خریداران خود می باشد. انواع آسانسور و بالابر به دلیل تخصصی بودن نگهداری و تعمیرات آنها نیازمند گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش مطلوب از سوی عرضه کننده هستند. ما در مجموعه هیدرولیک جک ایلیام با تکیه بر زنجیره فروش و خدماتی که پس از آن ارئه می نماییم؛ تیم های تخصصی و حرفه ای را جهت انجام خدماتی از جمله عیب یابی و تعمیرات یا رفع هرگونه مشکل دیگر تشکیل داده ایم تا خریدارن عزیز را در رفع مشکلات احتمالی بدون هیچ گونه قید و شرطی در سریعترین زمان ممکن یاری نمایند.

انواع محصولات تولید شده توسط هیدرولیک جک ایلیام سازنده انواع آسانسور و بالابر

مجموعه هیدرولیک جک ایلیام که به صورت تخصصی در حوزه ساخت انواع آسانسور و بالابر فعالیت گسترده دارد، محصولات متفاوتی در این زمینه تولید و عرضه می کند که به توضیح چند نمونه از این محصولات به طور اختصار می پردازیم.

این سازنده انواع آسانسور و بالابر در زمینه ساخت انواع آسانسور که شامل آسانسورهای هیدرولیکی و کششی است، مشغول به فعالیت می باشد. در این میان آسانسورهای هیدرولیکی دارای دو نوع دارای چاله و فاقد چاله می باشد. همچنین آسانسورهای کششی که در مجموعه هیدرولیک جک ایلیام تولید می گردد دارای سه نوع آسانسورهای کششی دارای گیربکس، گیرلس و بدون موتورخانه می باشد.

مجموعه هیدرولیک جک ایلیام این آسانسورها را جهت استفاده در ساختمان های با ارتفاع متفاوت تولید می کند به طوریکه آسانسورهای هیدرولیکی جهت استفاده در ساختمان های با ارتفاع کم و آسانسورهای دارای گیربکس جهت استفاده در ساختمان های با ارتفاع متوسط و همچنین آسانسورهای گیرلس جهت استفاده در ساختمان های بلند عرضه می گردند.

مجموعه هیدرولیک جک ایلیام این سازنده انواع آسانسور و بالابر برتر کشور در زمینه تولید و عرضه انواع بالابر نیز فعالیت گسترده ای دارد. بالابرهای تولید شده در این مجموعه صنعتی شامل بالابرهای ثابت و متحرک می باشند. انواع بالابرهای ثابت تولید شده توسط این مجموعه شامل بالابرهای هیدرولیکی، آکاردئونی، مفصلی، کابلی و زنجیری می باشند. بالابرهای متحرک تولید شده توسط این مجموعه سازنده انواع آسانسور و بالابر نیز شامل بالابرهای متحرک عمودی یا افقی، ستونی، حمل مصالح، آکاردئونی، ریلی، نفری، عنکبوتی، مفصلی، خودرویی و عمودبر هستند.

سازنده انواع آسانسور و بالابر

مجموعه هیدرولیک جک ایلیام برترین سازنده انواع آسانسور و بالابر

بالابرهای هیدرولیکی و کششی

سازنده انواع آسانسور هیدرولیکی و کششی

هیدرولیک جک ایلیام