ساخت و فروش تجهیزات شهربازی

شهربازی از دیدنی ترین نقاط هر شهری است که همه ما با آن خاطرات زیادی داریم. ما دوستان یا اعضای خانواده خود را برای داشتن اوقاتی خوب و لحظاتی شاد به خانه های بازی یا شهربازی ها می بریم اما تا چه حد از شرکت هایی که در کار ساخت و فروش تجهیزات شهربازی هستند آگاهی داریم؟ چرا که اگر محصولات ساخته شده توسط این شرکت ها از استاندارد یا کیفیت خوبی برخوردار نباشند می توانند زندگی های بسیاری را به خطر بیاندازند.

شرکت های ساخت و فروش تجهیزات شهربازی

شهربازی ها یکی از بهترین نوع سرمایه گذاری ها هستند، زیرا هم باعث شادی مردم می شوند و هم سود بالایی را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند. در ایران هم ساخت شهربازی ها رشد خوبی را به لطف شرکت های ساخت و فروش تجهیزات شهربازی داشته اند.

گروه صنعتی شادی سازان دور نگاه یکی از شرکت های ساخت و فروش تجهیزات شهر بازی هستند که با ارائه انواع دستگاه های بازی در ابعاد و اندازه های مختلف سهم خوبی را از بازار کسب کرده اند. این شرکت با ساخت و فروش تجهیزات شهربازی در جهت بالا بردن کیفیت دستگاه ها و امنیت آن ها برای استفاده کنندگان، مخصوصا کودکان اقدام می کنند.

بسیاری از ما شاهد آن بودیم که حوادث ناراحت کننده ای در شهربازی ها اتفاق افتاده اند، یکی از دلایل این نوع حوادث پایین بودن کیفیت مورد استفاده در دستگاه ها یا وسایل بازی و یا عدم کارشناسی و نظارت صحیح بر ساخت دستگاه های بازی بوده است.

گروه صنعتی شادی سازان دور نگاه وسایل مورد نیاز شهربازی یا خانه های بازی را بر پایه استاندارد بین المللی و با گارانتی اصل سازنده ارائه می کنند. این گروه ساخت و فروش تجهیزات شهربازی را زیر نظر بهترین مهندسان و با استفاده از با کیفیت ترین مواد امکان پذیر می سازند.

درصد بالای امینت تجهیزات شهربازی

ساخت و فروش تجهیزات شهربازی توسط شرکت شادی سازان دور نگاه با بالا بودن درصد محافظت از استفاده کنندگان ارائه می شوند به طوری برخی دستگاه ها حتی به کپسول آتش نشانی هم مجهز هستند، به همین دلیل خریداران لازم نیست کوچکترین نگرانی داشته باشند.

تجهیزات شهربازی می توانند بر اساس مکانی که خریدار محترم می خواهد ساخته شوند، از انواع مهدکودک ها گرفته تا خانه های بازی و همینطور شهربازی های سرپوشیده که نیاز به دستگاه های بزرگتری دارند. ساخت و فروش تجهیزات شهربازی توسط کارشناسان شرکت دور نگاه از نظارت دقیق برخوردار بوده و سعی بر این است تا عالی ترین وسایل بازی و سرگرمی به دور از کوچکترین خطا ساخته شوند.

همچنین این وسایل قابلیت نصب موزیکال را دارند که باعث جذابیت بیشتر محصولات شده و خوشحالی کودکان را در برخواهد داشت. گروه صنعتی شادی سازان دور نگاه در تمامی مراحل تهیه، ساخت و فروش تجهیزات شهربازی با ارائه مشاوره و پشتیبانی، در کنار شما خواهند بود.

باید توجه داشته باشید که گروه دور نگاه تمامی محصولات خود را با بهترین و نازل ترین قیمت عرضه می کنند تا به جلب اعتماد و رضایت شما خریداران گرامی بپردازند.

ساخت و فروش تجهیزات شهربازی

شرکت های ساخت و فروش تجهیزات شهربازی

تولید تجهیزات به روز شهربازی

تولید کننده تجهیزات شهربازی با فن آوری جدید

طراحی و ساخت تجهیزات شهربازی