ساخت و تعمیرات تخصصی انواع سردخانه

تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمانی و صنعتی، یکی از چالش برانگیزترین موضوعات در صنایع ساختمانی خواهد بود اگر در انتخاب شرکت تولید کننده دقت لازم را به کار نبرید. انتخاب حرفه­ای تجهیزات مربوط به تاسیسات حرارتی و برودتی، آسایش ساکنان ساختمان را به همراه دارد. از سویی دیگر انتخاب صحیح نوع تاسیسات و نصب و راه اندازی صحیح آن در بلندمدت صرفه اقتصادی چشمگیری را برای مصرف کننده خواهد داشت.

ما با بهره گیری از مهندسین مجرب، کارشناسان و تکنسین های حرفه ای خدمات ذیل را به بهترین وجه ارائه می کنیم:

  • طراحی و ساخت تاسیسات برودتی و حرارتی در تمام انواع صنعتی و ساختمانی

این تاسیسات معمولا به دو دسته تقسیم می شوند: تاسیسات واحدی و تاسیسات مرکزی

تاسیسات حرارتی و برودتی واحدی که فقط در ساختمانهای کوچک به کار می روند و از جمله ی این تاسیسات می توان به اسپیلت، بخاری، کولر ، پکیجهای گازسوز و … اشاره کرد. تاسیسات حرارتی و برودتی مرکزی که در ساختمانهای بزرگ و متوسط به کار می روند مثل پمپهای حرارتی، چیلر، ایرواشر، چیلر

  • ساخت و تعمیر تخصصی انواع سردخانه

نقص فنی در سردخانه، معمولا هزینه ای بیشتر از فقط خرابی سردخانه را به همراه دارد چون معمولا سردخانه ها حاوی اقلام فاسد شدنی هستند و به همین دلیل است که حتما باید در انتخاب طراح، نصاب و تعمیر کننده سردخانه های خود بسیار دقت کنید. پیشنهاد می کنیم جهت پیشگیری، سرویس دوره ای سردخانه را مرتب انجام دهید.

شرکت ما با پشتوانه سالها تجربه حرفه ای و موفق در این زمینه، ساخت و تعمیر تخصصی انواع سردخانه را انجام می دهد.

  • ساخت و طراحی تابلوهای سه فاز در شبکه فشار قوی و فشار ضعیف

تابلو برق دستگاهی است که در آن تجهیزات الکتریکی نصب می شوند و در دو متریال فلزی و غیر فلزی تولید می شوند. تابلو برق ها با معیارهای مختلفی طبقه بندی می شوند، اما یکی از عمده ترین معیارها، سطح ولتاژ تابلو برق است: تابلو برق فشار قوی، تابلو برق فشار ضعیف

ما با تکیه بر توانایی متخصصین خود توانسته­ایم به رضایت کامل مشتریان خود در ساخت و طراحی تابلوهای سه فاز در شبکه فشار قوی و فشار ضعیف دست یابیم.

ساخت و تعمیرات تخصصی انواع سردخانه

ساخت و تعمیر تخصصی انواع سردخانه

تاسیسات برودتی

تاسیسات  برودتی و صنعتی

تاسیسات  صنعتی

ساخت  انواع سردخانه