ساخت تجهیزات تکثیر آبزیان

پرورش آبزیان یکی از شغل های پردارمد و پرطرفدار می باشد  . بسیاری از افرادی که به تولید و  پرورش آبزیان علاقه مند هستند باید مهارت کافی در این زمینه را کسب کنند و بعد اقدام به پرورش آبزیان کنند تا بتواند در این زمینه با کم ترین خطایی موفق شوند  . مجموعه ها و استخر های پرورش آبزیان به تجهیزات تخصصی نیاز دارند تا بتواند به بهترین نحوه تولید و پرورش آبزیان بخصوص ماهی را انجام دهند .

ساخت تجهیزات پرورش آبزیان یکی از حوزه کاری مربوط به صنعت پرورش آبزیان است که بسیار کاربردی و قابل توجه است.  تجهیزات پرورش آبزیان  شامل تمامی ابزار و تجهیزاتی می شود که در صنعت شیلات مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرد تجهیزات پرورش آبزیان

از زمان تاسیس یک مجموعه پرورش آبزیان ، تجهیزات و ابزار های مورد نیاز در این صنعت بسیار کارایی دارند . این تجهیزات کمک می کنند تا فرآیند پرورش آبزیان و بخصوص ماهی ها بسیار بهتر انجام شود ، در واقع این ابزار و تجهیزات جز ضروری ترین آیتم های مورد نیاز در یک مجموعه پرورش آبزیان به حساب می آید.  از جمله این تجهیزات می توان به ساچوک ، ترازو و دماسنج اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود در مرحله ای از روند پرورش مورد استفاده قرار می گیرد. 

طراحی تجهیزات پرورش آبزیان

طراحی تجهیزات پرورش آبزیان امری بسیار تخصصی و نیازمند مهارت کافی در این زمینه است ، برای موفقیت در این حوزه باید از دانش روز دنیا استفاده کرد . مجموعه لوتوس صنعت سازان مجموعه معتبر در زمینه طراحی تجهیزات پرورش آبزیان می باشد که از افراد متخصص در این زمینه تشکیل شده ، علاوه بر طراحی تجهیزات پرورش آبزیان ، این مجموعه در زمینه ساخت تجهیزات پرورش آبزیان نیز فعالیت دارد .

اسپلش ها یکی از تجهیزات مورد استفاده در مجموعه های پرورش آبزیان می باشند ، میزان مصرف اکسیژن در پرورش آبزیان بالا  است  و روند فتوسنتز و همین طور تابش نور خورشید ، پاسخگوی تامین اکسیژن مورد نیاز آبزیان نمی باشد به منظور جبران کمبود اکسیژن مورد نیاز استخر های پرورش آبزیان باید از سیستم های هواده استخر  استفاده نمود . دستگاه اسپلش یکی از انواع انواع هواده پرورش ماهی است . مجموعه لوتوس صنعت سازان پیشتاز در زمینه ساخت تجهیزات پرورش آبزیان به ویژه تولید انواع اسپلش است .

مکانیزم و نحوه کارکرد دستگاه اسپلش به این صورت است که ترکیبی از  هوا و آب به استخر های پرورش آبزیان انتقال داده می شود ‌و کمبود اکسیژن را برای آبزیان برطرف می کند.  یکی از ویژگی های دستگاه اسپلش این است که موجب می شود تا غذای آبزیان در بخش های مختلف پخش شود و همه ماهیان به غذا دسترسی داشته باشند .

اسپلش های مورد استفاده در استخر های پرورش آبزیان انواع مختلفی دارند 

یکی دیگر از دستگاه های که در مجموعه پرورش آبزیان استفاده می شود دستگاه غذاده است . مجموعه لوتوس صنعت سازان بهترین  تولید کننده غذاده اتوماتیک می باشد . این دستگاه ها سیستمی برای غذادهی اتوماتیک به آبزیان هستند ، نحوه کار دستگاه غذاده اتوماتیک به این صورت است که مقدار مشخصی از غذای مخصوص آبزیان در فواصل زمانی مشخص وارد استخر های پرورش آبزیان می شود . غذاکده های اتوماتیک در سه نوع غذاکده پرتابی ، غذاکده ویبره و غذاکده پاندومی تولید می شوند که بسته به کارکردشان در مجموعه های پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد .

مجموعه لوتوس صنعت سازان  فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات شیلات و مجموعه های پرورش آبزیان آغاز کرده است . این مجموعه با به کارگیری از بهترین متریال و قطعات در تولید این تجهیزات و ابزار ها در این حوزه پیشتاز می باشد . از جمله تجهیزات ارائه شده از این مجموعه می توان به قفس پرورش ماهی ، هواده اسپلش ، ساچوک ، دستگاه UV و … اشاره کرد .

چنانچه قصد راه اندازی مجموعه پرورش آبزیان را داشتید برای تهیه ابزار ها و تجهیزات مورد نیاز خود مجموعه لوتوس صنعت سازان بهترین مرجع برای تهیه این تجهیزات می باشد . این مجموعه با سابقه چندین ساله در زمینه ساخت تجهیزات پرورش آبزیان گزینه ای مناسب  برای انتخاب است .

مجموعه لوتوس صنعت سازان  در سال های اخیر موفق به  ساخت و طراحی بهترین ابزار ها وتجهیزات مربوط به صنعت شیلات و پرورش آبزیان شده است .

طراحی تجهیزات پرورش آبزیان

تولید انواع اسپلش

تولید کننده غذاده اتوماتیک

ساخت و فروش ونچوری

سازنده کمبوجت