ساخت انواع کمپر

برای بسیاری از ما مسافرت و یا زندگی در یک خودرو بسیار جالب و لذت بخش است . احتمالا هنگامی که در فیلمی ،کاروان یا کمپری را مشاهده می نمایید به این فکر می کنید چه خوب بود شما هم یکی از آنها را داشتید.
می توانید به ما اعتماد کنید
><><><><>><><><><><>
کار ما ساخت یک  کاروان است که توسط یک خودروی مناسب کشیده شود.هزینه این روش در حال حاظر حدود 50 الی 300 میلیون تومان با توجه به اندازه و امکانات و نوع ساخت آن متفاوت است.

این کاروان های کشنده با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید می توانند امکاناتی همچون دست شویی ، حمام،  آشپزخانه، یخچال، تلویزیون و… داشته باشد
><><><><>><><><><><>
کمپر کشنده
کمپر کشنده رایجترین نوع کمپر ( کاروان ) در دنیا همین نوع است زیرا امکان جدا شدن از ماشین شما را دارد و به راحتی در یک پارکینگ جا می گیرد
><><><><>><><><><><>
تراک
یک راه دیگر تبدیل خودرو به کمپر این است که یک وانت بزرگ و قوی بخرید، بعد یک کانکس مناسب و مجهز بسازید و روی وانت سوار کنید. نصب این اتاقک ها بر روی وانت های شاسی بلند دو دیفرانسیل این امکان را به شما می دهد به راحتی به کوه و بیابان بروید ودر دل طبیعت استراحت کنید . وانت‌های قوی و ۲ دیفرانسیل مثل تویوتا، نیسان، فوتون و… برای این کار پیشنهاد می شوند.
><><><><>><><><><><>
زمان ساخت کمپر
ساخت  در کارگاه  از 14 روز الی 2 ماه زمان نیاز دارد.بستگی به آن دارد که شما چه امکانات و تجهیزاتی می خواهید بر روی ماشین خود نصب کنید.
><><><><>><><><><><>
برق و گاز کمپر چگونه تهیه می شود؟
برای گاز از کپسول های گاز پرشونده استفاده می شود
برای برق از پنل های خورشیدی یا باطری مخصوص کمپر استفاده می‌شود
><><><><>><><><><><>
آب و فاضلاب کمپرها
برای اب از منبع اب استفاده می شود که از 20 لیتر تا 250 لیتر
منبع فاضلاب زیر کمپر قرار دارد