ساخت انواع سقف شیروانی

امروزه برای سبک سازی و در ساختمان سازی و ویلا سازی از مصالحی سبک استفاده می کنند؛ که یکی از مهم‌ترین بخش ها در ساختمان سازی سقف می باشد که سبک سازی آن به وسیله ی سقف شیبدار است که علاوه بر زیبایی، طراحی و ساخت آسان، هزینه ی پایینی دارد که در زیر بیشتر با آن آشنا می شویم.

ساخت سقف شیروانی چگونه است؟

در ساختمان سازی و ویلا سازی ساخت سقف شیروانی بسیار پر کاربرد شده است و نوع سقف ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و نوع کاربری ساختمان و بسیاری از عوامل دیگر انتخاب می کنند. سقف های شیروانی از تنوع زیادی برخوردارند که با توجه به اجرا و نصب آسان و وزن کم مناسب برای انواع ویلاها و ساختمان ها می باشد. یکی از شرکت های فعال در زمینه پیمانکاری ویلاسازی و ساخت سقف های شیبدار شرکت پیمانکاری صنعت پوشش می باشد که با داشتن نیروی کاملاً حرفه ای و با تجربه پروژه های ساختمان سازی و ویلاسازی را به صورت کامل و یا جزئی انجام می دهد.

مزایای ساخت سقف شیروانی

افراد در ساختمان سازی به دنبال رعایت اصول حرفه ای و استانداردهای خاصی هستند. ساخت سقف شیروانی در تمامی نوع ها تفاوت چندانی ندارد و مدل های امروزی از مصالح سینتیک عایق رطوبت برای پوشش سقف شیبدار استفاده می شود. از مهم‌ترین مزایای سقف های شیب دار زیبایی ساختمان و ویلا، مقاومت بالا در مقابل انواع آب و هوا، عدم فرم گیری در برابر گرمای شدید خورشید و رطوبت، عدم تغییر رنگ، کنترل فشار وارد شده بر ساختمان، کاهش آسیب های وارده و استهلاک در سقف، کنترل و کاهش هزینه ها و وزن سبک و مقاوم در برابر هوا آب و باران در مناطق شمالی و مرطوب می باشد.

سقف شیب دار و شیروانی از معایب آنچنانی برخوردار نیستند و فقط به دلیل سیستم تهویه ضعیف نیاز به هواکش دارند.

ساخت انواع سقف شیروانی

مزایای ساخت سقف شیروانی

بهترین مجری ساخت انواع سقف شیروانی

بهترین ویلا سازی

ساخت انواع سقف شیروانی

سقف شیروانی