ساخت انواع سازه صنعتی و سوله

ساخت انواع سازه صنعتی و سوله با داشتن بهترین امکانات با داشتن هدف راه اندازی مراکز صنعتی انجام می گیرد. سوله برای ساخت و ایجاد سالن های ورزشی استفاده می شود. مهم ترین و اصلی ترین عواملی که وزن سازه های صنعتی را تعیین می کنند شامل: جهت میزان سرعت وزش باد، مقدار حداکثری بارش برف، دهانه سالن و ارتفاع ستون ها می باشد. پر مصرف ترین سازه صنعتی در سراسر جهان سوله است. ساخت انواع سازه صنعتی و سوله به دلیل داشتن کاربرد فراوان از نظر طراحی با سایر سازه ها متفاوت است. به دلیل بزرگ بودن اندازه های تیر ها و ستون ها برای اجرای سوله نمی توان از پروفیل های موجود در بازار استفاده کرد بنابراین در این صورت باید خود اقدام به ساخت آن ها بکنیم که در اصطلاح به آن ها تیر ورق می گویند. ساخت انواع سازه صنعتی و سوله احتیاج به یک سری دستگاه های پیشرفته دارد که تمام کار های مونتاژ این قطعات توسط آن دستگاه ها انجام می پذیرد. ساخت انواع سازه صنعتی و سوله شامل:. علاوه بر قطعات اصلی ساخته شده بعضی از قطعات مانند: پیچ و مهره ها باید به محل حمل شوند و به کمک تیر و جرثقیل و ابزار های دیگر که لازم است نصب و تنظیم نهایی صورت پذیرد.

طریقه ی ساخت انواع سازه صنعتی و سوله

ساخت انواع سازه صنعتی و سوله توسط افراد متخصص و مجرب به وسیله ی نرم افزار هایی صورت می پذیرد. بعد از قسمت طراحی نوبت به نصب و راه اندازی سوله می رسد. در مراحل نصب ابتدا باید از زمینی که قرار است سوله در آن جا نصب شود بازدید گردد و مواردی مثل: جنس خاک، میزان تراکم و مسائلی از این قبیل را بررسی می کنند تا متناسب با این مسائل ساخت انواع سازه صنعتی و سوله را ترتیب دهند در مرحله ی بعد مهندسان با تجربه و حرفه ای متناسب با این شرایط سوله مورد نظر را طراحی می کنند و سپس طرح مورد نظر را به کارگاه ساخت سوله منتقل می کنند و کار های جوش و رنگ و سوراخ کاری انجام می پذیرد. بعد از انجام این اقدامات سوله مورد نظر و ساخته شده توسط تریلی های مخصوص حمله سوله به مقصد از پیش تعیین شده منتقل می شود. هدف و کاربری ساخت انواع سازه صنعتی و سوله جزء مهم ترین اهداف تولید آن می باشد از این رو با توجه به اهمیت بیش از حد ساخت و طراحی سوله باید استاندارد های سوله سبک و مشخصات فنی آن را در نظر گرفت که در صورت عدم توجه به نکات فنی در ساخت سوله احتمال ایجاد خسارت های فراوان وجود دارد. مشخصات فنی ساخت انواع سازه صنعتی و سوله شامل: ابعاد سوله، طول استاندارد سوله و شیب سوله می باشد.

شرکت مهندسی رهنما سازه پارس

شرکت مهندسی رهنما سازه پارس با داشتن افراد متخصص و مجرب می تواند انواعی از بهترین سازه های صنعتی و سوله را در اختیار شما بگذارد. شرکت رهنما سازه پارس با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته بهترین سوله ها را آماده می کند.

ساخت انواع سازه صنعتی و سوله

شرکت مهندسی رهنما سازه پارس

طریقه ی ساخت انواع سازه صنعتی و سوله

ساخت انواع سازه  با اتصالات پیچ ومهره

ساخت انواع سوله در ابعاد مختلف

ساخت سازه های صنعتی و سوله با ضمانت