دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی

تولید کننده دیوارپوشهای سه بعدی و سنگ مصنوعی بر پایه پودر سنگ و پلیمر
تولید کننده آجرهای رستیک با بیش از ۱۰ کد رنگی مغز رنگی
تولید کننده آجر سفید دکوراتیو
تولید کننده بتن اکسپوز با بیش از ۵ سایز
تولید کننده گلدان – قرنیز – آباژور – لوستر و سایر اکسسوری های منزل
دارای ۱۰ سال گارانتی
قابل نصب در فضای داخلی و خارجی
دارای ۳۹ رنگ بندی : ۲۵ کد رنگی ساده و ۱۴ کد رگه دار سنگ طبیعی
دیوارپوشهای سنگ مصنوعی بر پایه پودر سنگ و پلیمر
قابلیت استفاده در بیشتر فضاهای داخلی ساختمان اعم از : اتاق خواب -پذیرایی – بین کابینت – راه پله و …. به جز سرویس بهداشتی و حمام
بیش از ۳۰ مدل در حال تولید میباشد .
قابلیت تولید در ۴۰ رنگ ساده و رگه دار سنگ طبیعی
دارای ۱۰ سال گارانتی – ارسال به سراسر ایران
اعطای عاملیت و نماینده فروش سراسر کشور
شوروم بلوار مرزداران

در دنیای امروز مردم در موارد و زمینه‌های مختلف اهمیت بیشتری به ویژگی‌های ظاهری داده و نسبت به این ویژگی‌ها حساس‌تر هستند. از جمله این نکات و ویژگی‌ها می‌توان به سبک فضاسازی و نمایی که برای خانه‌ و محل زندگی خود در نظر می‌گیرند، اشاره کرد. ایجاد نمایی زیبا برای خانه تاثیر بسیاری در سبک زندگی افراد گذاشته و به نوعی خانه و محل زندگی را دلبازتر خواهد کرد. بکارگیری مصالح باکیفیت و مدرن و در عین حال زیبا برای طراحی نمای خانه‌ها، نکته‌ی مهمی است که در هنگام ساخت خانه باید آن را در نظر داشت. استفاده از مصالحی چون دیوارپوش‌ها و آجرهای نما، باعث جذابیت هر چه بیشتر نمای خانه‌ها می‌شود. حال به بررسی کاربرد دیوارپوش‌ها می‌پردازیم. دیوارپوش‌ها از جمله مصالح ساختمانی برای طراحی فضای خانه‌ها هستند که امروزه، به یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در طراحی نمای خانه‌ها تبدیل شده‌اند. این مصالح ممکن است از جنس MDF و با بکارگیری روکش PVC باشند یا اینکه برای ساخت آن‌ها از پارچه و چرم استفاده شود. دیوارپوش‌ها از جمله مصالح پر استفاده در سطح جهان به شمار می‌روند که کاربردهای زیادی در طراحی نما و دکوراسیون خانه‌ها و همچنین طراحی نمای دیوار‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انواع دیوارپوش‌ها می‌توان به دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی اشاره کرد که برای ساخت آن‌ها، از قطعه‌های خرد شده‌ی سنگ‌های کاربردی مثل مالون و همچنین تراورتن و وصل کردن آن‌ها به یکدیگر با استفاده از چسب سنگ‌های مخصوص استفاده می‌شود. دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی برای ساخت شومینه و نمای داخلی خانه‌ها به طور وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دیوارپوش ها دارای یک سری ویژگی و خصوصیات هستند که این ویژگی‌ها می‌تواند انتخاب آن‌ها را برای مصرف کنندگان راحت‌تر کند. مقاومت و میزان استحکام آن در مقابل دیگر انواع دیوارپوش‌ها، از جمله ویژگی‌های دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی می‌باشد. ایجاد سبکی خاص و تک برای فضای داخلی خانه‌ها، رنگ‌های متنوع بکار رفته برای ساخت انواع آن، امکان بکارگیری آن در دو شکل منظم و یا غیر، بالا بردن سطح کیفیت و ماندگاری دکوراسیون منازل، امکان تطابق با نماهای کلاسیک و یا مدرن در خانه‌ها و بسیاری از مزایای دیگر، از جمله نکات و استاندارد‌هایی است که برای انتخاب و بکارگیری دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی می‌توان در نظر گرفت.

بررسی ویژگی‌ها و نکات تکمیلی مرتبط با دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی

بکارگیری دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی در طراحی نما و فضای داخلی منازل، باعث زیبایی و جذابیت دو چندان نمای داخلی منازل خواهد شد؛ به نوعی سبک متفاوتی از سایر نماها برای آن به وجود خواهد آمد. با توجه به وجود مصالح گوناگونی که می‌توان برای طراحی نمای خانه‌ها بکار می‌رود و همه‌گیری استفاده از آن‌ها، می‌توان اظهار داشت که با استفاده از دیوارپوش‌ سه بعدی سنگ مصنوعی برای طراحی نمای داخلی خانه‌ها می‌توان سبکی متفاوت را نسبت به سایر نماها به وجود آورد. استفاده از این دیوارپوش‌ها برای ساخت ستون‌های داخل منازل، جذابیت و زیبایی نمای داخل خانه را بیشتر خواهد کرد؛ چرا که نمای ستون‌ها تاثیر بسزایی بر جلوه و دکوراسیون خانه می‌گذارد. بطور کلی، استفاده از دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی می‌تواند انتخابی مناسب برای افراد تنوع طلب و سخت‌ پسند باشد. امروزه تولید دیوارپوش‌های سه بعدی با استفاده از پلیمر و پودر سنگ، بطور وسیعی توسط تولید کنندگان مصالح ساختمانی انجام می‌شود؛ لذا تولید کننده دیوارپوشهای سه بعدی و سنگ مصنوعی بر پایه پودر سنگ و پلیمر، با توجه به میزان تقاضای مشتریان در بازار و همچنین استفاده‌ی بی‌سابقه از اینگونه مصالح در ساختمان‌سازی، کار سختی را برای تولید و عرضه‌ی کالاها در پیش خواهد داشت. علاوه بر دیوارپوش‌ها، آجرهای نما رستیکی نیز به شکل قابل توجهی برای طراحی نمای خانه‌ها استفاده می‌شوند. از جمله وجه‌های مشابه این دو را می‌توان جلوه‌ی خاص و زیبایی که برای فضای داخلی خانه ایجاد می‌کنند، نصب راحت آن‌ها، میزان مقاومت و استحکام بالا و همچنین تنوع سبک و رنگ‌های بکار رفته در ساخت آن‌ها اشاره کرد. به دلیل تنوع رنگ و ظاهر این نوع مصالح، این امکان وجود دارد که تولید کننده آجرهای رستیک با بیش از ۱۰ کد رنگی مغز رنگی، توانایی لازم را برای تولید سبک‌های مختلف آجرهای نما رستیکی و دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی داشته باشد. از جمله مزایای مصالحی چون انواع دیوارپوش‌ها و آجرهای نما نسبت به روش‌های قدیمی چون رنگ زدن خانه‌ها، می‌توان به دردسر‌های کم‌تر و هزینه‌ و هم‌چنین عدم اتلاف وقت هنگام استفاده از این نوع مصالح برای طراحی نمای داخلی اشاره کرد. همچنین از آنجایی که بکارگیری رنگ روشی قدیمی برای پوشاندن دیوارها و طراحی فضای داخلی می‌باشد، لذا بکارگیری این روش جذابیت ایجاد شده توسط آجر نما و دیوارپوش را برای نمای خانه برآورد نمی‌کند.

دیوارپوش سه بعدی سنگ مصنوعی

تولید کننده دیوارپوشهای سه بعدی

تولید کننده آجر سفید دکوراتیو