بهترین دکتر سرطان در تهران

متخصص داخلی

فوق تخصص انکولوژی و هماتولوژی ( سرطان و خون بالغین)

عضو انجمن خون و سرطان آمریکا و اروپا وایران با 19 سال سابقه کار طبابت 8 سال سابقه  در زمینه سرطان

تشخیص و درمان  تمام سرطان‌ها: شامل سرطان ریه  سرطان پستان  سرطان پروستات  سرطان معده کولون مثانه و…..

تشخیص و درمان تمام سرطان‌های خون و غدد لنفاوی :لوکمی و لنفوم و مولتیپل میلوما و……

تشخیص و درمان تمام بیماریهای خون شامل آنمی ها (کم خونی) مشکلات انعقادی و پلاکت و بیماری‌های خونریزی دهنده.

ویزیت بیماران همراه با پروفسور قوام زاده در کلینیک بیمارستان دی

کلینیک آروین فلکه دوم صادقیه ابتدای ستارخان بلوار شهدای صادقیه خیابان پرویز پلاک 15 طبقه 6 شنبه 11تا 15یکشنبه 12 تا 14 دوشنبه 11تا 13 سه شنبه 15 تا 17 چهارشنبه 15 تا 18 تلفن 02144285617

کلینیک بیمارستان محب کوثر شنبه ها 16تا 18

کلینیک بیمارستان عرفان نیایش :روزهای شنبه و دوشنبه 9 تا 11 روزهای سه‌شنبه 17 تا 19.

49796267 49796270

25015147. کلینیک بیمارستان توس سه شنبه 10 تا 12

Toos.salamat.center

88714891-4      600 _  داخلی 610

عصر یکشنبه از ساعت 15 کلینیک بیمارستان دی با پروفسور قوام زاده.

تلفن منشی۰۹۲۲۵۰۱۷۱۲۱

تلفن 09133401093 فقط جهت پیامک لطفا فقط از این خط پیامک بدهید

دکتر علیرضا قاضی زاده یکی از بهترین دکتران سرطان در تهران

دکتر علیرضا قاضی زاده  بهترین دکتر آنکولوژی و هماتولوژی در تهران هستند. ایشان سابقه نوزده ساله طبابت در ایران و اروپا و آمریکا در زمینه درمان و تشخیص تمامی سرطان ها شامل: سرطان پستان،پروستات،معده،ریه و… را دارند. ایشان دستیار ارشد پروفسور قوام زاده و بهترین دکتر خون در تهران و نفر اول بورد فوق تخصص کشور هستند.
دکتر علیرضا قاضی زاده بهترین دکتر سرطان در تهران در درمان و تشخیص تمام سرطان های خون وغدد لنفاوی شامل: لوکمی، لنفوم، مولتیپل و و همچنین در تشخیص و درمان انواع بیماری های خون همچون آنمی ها (کم خونی) مشکلات انعقادی و پلاکت طبابت میکنند.

برخی ازخدمات قابل ارائه توسط دکتر علیرضا قاضی زاده بهترین دکتر سرطان در تهران

درمان سرطان کبد، پیوند مغز استخوان، درمان کم خونی، درمان سرطان تخمدان، درمان سرطان کلیه،درمان سرطان رحم، درمان سرطان مثانه، درمان سرطان حنجره، درمان سرطان پانکراس، تشخیص عفونت های ادراری، درمان سرطان مغز، درمان تالاسمی، درمان اختلالات بلوغ زودرس، درمان اختلالات رشد و کوتاهی قد، درمان بالا بودن پرولاکتین، درمان پوکی استخوان، درمان ناباروری در مردان، درمان اختلالات دوجنسی، درمان چربی خون، درمان ناباروری، درمان دیابت بارداری، درمان گواتر، درمان تومورهای هیپوفیز، بررسی اسهال و یبوست، درمان ژنیکوماستی،درمان سرطان تیروئید، درمان سرطان آدرنال و…

دکترعلیرضا قاضی زاده بهترین دکتر سرطان در تهران اظهارداشت

امروزه سرطان را نوعی بیماری  ژنتیکی در نظر می گیرند به این صورت که ایجاد اختلال ژنتیکی در یک سلول، آن را از حالت نرمال خارج کرده و به سمت سرطانی شدن پیش میبرد.
به گفته ایشان روزانه در بدن هر انسان
  حدود 3 تریلیون تقسیم سلولی صورت می گیرد، وقتی این تقسیم ها  صورت می گیرد باید کروموزوم ها نیز تقسیم  شوند، ممکن است یکسری اختلالات ژنتیکی ایجاد شده و سلولهای جدیدی ایجاد شوند که ممکن است منجر به سرطان شود

دکتر علیرضا قاضی زاده (بهترین دکتر سرطان در تهران) بیان کرد: به طور متوسط در بدن هر فرد سالم روزانه 500 تا 1000 سلول سرطانی ساخته می شود، بطوری که نوع خاصی از لنفوسیت، سلولهای سرطانی را شناسایی و آنها را فوری از بین می برند.

ایشان اظهار داشت: اگر سیستم ایمنی بدن فرد، سلولی که تغییر ژنتیکی پیدا کرده را شناسایی نکند و آن سلول بتواند در هر ارگان بدن تقسیم شود  ممکن است تبدیل به سرطان شود. این سلولهای سرطانی بعد از مدتی که بزرگ شوند می توانند به عروق حمله کرده و در کل بدن پخش شوند.

وی درباره مهمترین عوامل ایجاد کننده سرطان معده گفت:

موادی مانند نیتریت ها،مصرف سیگار، مصرف نمک،فست فودها، مصرف کم میوه ها و سبزیجات، ابتلا به عفونت هلیکوباکتر پیلوری عوامل ایجاد سرطان معده هستند که در این زمینه عدم استفاده از غذاهای آماده که اکثرا دارای نمک و چربی بالا و عدم مصرف کنسروجات که حاوی نیترات ها باشد و همچنین رعایت بهداشت فردی موثر است.

دکتر قاضی زاده(بهترین دکتر سرطان در تهران)گفت:10 تا 15 درصد سرطانها حالت ارثی و از والدین منتقل میشوند مابقی بر اثر عوامل محیطی به وجود می آیند و شایع ترین سرطان در ایران در مردان سرطان  معده و در خانمها سرطان پستان است.

وی درباره روشهای پیشگیری از سرطان گفت: برخی سرطان ها را در مراحل اولیه با روش غربالگری میتوان تشخیص داد و پیشگیری کرد و اگر در مراحل ابتدایی تشخیص داده شود می توان با جراحی، شیمی درمانی وپرتو درمانی درمان کرد.

بهترین دکتر سرطان در تهران

دکترعلیرضا قاضی زاده بهترین دکتر سرطان در تهران

دکتر علیرضا قاضی زاده یکی از بهترین دکتران سرطان در تهران

بهترین دکتر انکولوژی در تهران

بهترین دکتر خون در تهران