دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز تونلی

بزرگترین تولید کننده دستگاه شیرینگ در استان البرز و تهران

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوزتونلی نقد و اقساط
دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز تک فاز و سه فاز
دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز اتومات و نیمه اتومات
دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز ارزان
دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز …تولید و ساخت و ارسال به تمامی نقاط کشور به همراه نصاب ماهر
شیرینگ تمام محصولات مصرفی .کنسروجات.بطری آب معدنی.محصولات لبنی.کتاب .لوازم خانگی.قطعات صنعتی.مصالح ساختمانی.سرامیک.کاشی.سنگ.آجر.قوطی چسب.قوطی رنگ.لوازم یدکی خودرو.لوازم الکترونیکی.صنایع شیمیایی.صنایع غذایی .ادویه جات .و غیره…ساخت و فروش انواع شیرینگ پک طبق سلیقه مشتری
ساخت و فروش انواع شیرینگ پک طبق محصولات شما…معاوضه دستگاه کهنه شما با دستگاه جدید
ساخت دستگاه به صورت اتومات و نیمه اتومات
دستگاه با ابعاد زیر اماده تحویل فوری میباشد
طول دستگاه ۳/۵ متر
وزن دستگاه ۶۲۰ کیلو
عرض ورودی کوره 70
ارتفاع کوره ۶۰ سانتی متر
طول کوره و نوار نقاله 120 میباشد
مدیر فروش :مهندس خانم احمدوند

شرکت شایان صنعت با ارائه ی یکی از با کیفیت ترین دستگاه های خود یعنی دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی سعی کرده است تمامی دغدغه های کاربران و مشتریان را در این زمینه از بین ببرد.

تولید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

شیرینگ پک یا همان بسته بندی محصولات مختلف از جمله محصولات غذایی یکی از وظایف برخی از شرکت های تولید کننده می باشد.

شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید انواع دستگاه شیرینگ فعالیت می کنند که البته کیفیت کار آن ها با هم متفاوت بوده و همین امر باعث شده است تا مزیت رقابتی بودن در این عرصه شکل بگیرد.

البته که این موضوع باعث ایجاد دغدغه هایی برای مشتریان نسبت به دستگاه شیرینگ مناسب شده است.

به همین دلیل شرکت شایان صنعت سعی کرده است با ارائه ی یک دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی کیفیت تمامی دغدغه های مشتریان را در این زمینه از بین ببرد.

کارایی بالا و استفاده از به روز ترین تجهیزات در ساخت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی باعث شده است تا بسته بندی های مختلف انجام شده با این دستگاه بسیار محکم و البته با دوام باشند.

کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب برای دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

ویژگی های مختلف ساختاری و ظاهری در ساخت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تک فاز و سه فاز که توسط شرکت شایان صنعت ساخته می شود، باعث شده است تا محبوبیت و آمار فروش آن بسیار بالا برود.

شرکت شایان صنعت با تولید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات و نیمه اتومات کیفیت بالایی را در این زمینه متناسب با نیاز های مشتریان ارائه نموده است.

بسته بندی محصولات غذایی با توجه به تاریخ انقضایی که دارند و البته نحوه ی نگهداری آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زمانی که با یکی از دستگاه های شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات و نیمه اتومات،  دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تک فاز و سه فاز و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی عملیات شیرینگ و بسته بندی انجام شود با توجه به کیفیت بالایی که این دستگاه ها از خود نشان می دهند می توان از سالم ماندن مواد غذایی و عدم مرجوع شدن آن ها اطمینان حاصل نمود.

علاوه بر این بسیاری از شرکت های تولید کننده ی دستگاه شیرینگ یک ظرفیت برای تعداد عملیات شیرینگ با دستگاه مورد نظر را معرفی می کنند که در عمل این عدد بسیار کمتر بوده و در هنگام رسیدن به ظرفیت نهایی دستگاه دچار مشکلاتی می شود.

اما شایان صنعت با دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی توانسته است به واسطه ی کیفیت بالایی که ارائه می کند، ظرفیتی بسیار بالاتر را برای عملیات شیرینگ در نظر بگیرد.

این یعنی مشتریان و شرکت های خریداری دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی می توانند از ظرفیت نهایی این دستگاه بدون آسیب رسیدن به اجزای مختلف آن استفاده نمایند.

علاوه بر این از دیگر ویژگی ها و وجه تمایزات دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی می توان به قیمت بسیار مناسب آن نسبت به محصولات هم رده ای خود اشاره نمود.

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز تونلی

تولید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

دستگاه شیرینگ پک دو گانه اتومات و نیمه اتومات

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز ارزان

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز تک فاز و سه فاز

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز تونلی

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوزتونلی نقد و اقساط

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز