خرید و فروش آپارتمان سرخرود

اگر دوست دارید در یکی از شهرهای شمالی کشور، آپارتمانی داشته باشید که تعطیلات خود را در آن بگذرانید،

می توانید شهر زیبای سرخرود را انتخاب کنید. امکان خرید و فروش آپارتمان در سرخرود وجود دارد و هم چنین، فروش ویلاها و زمین های ساحلی هم در این شهر زیبا انجام می گیرد.

خرید و فروش آپارتمان در سرخرود و شهرهای شمالی کشور، به دلیل شلوغی و آلودگی شهرها رو به افزایش است و یکی از روش های سرمایه گذاری هم به شمار می آید.

شهر ساحلی سرخرود، در میان دو شهر محمود آباد و فریدونکنار قرار گرفته و در مسیر رودخانه هراز واقع شده است.

بیشتر افراد ترجیح می دهند در شهرهایی مانند چالوس و نوشهر آپارتمان داشته باشند، در حالی که خرید و فروش آپارتمان در سرخرود به دلیل دنج و آرام بودن این منطقه خالی از لطف نیست و می تواند رضایت شما را جلب کند.

جاذبه های ساحل سرخرود

ساحل سرخرود بی نظیر است و از زیباترین و آرام ترین سواحل شمال ایران محسوب می شود.

در نزدیکی ساحل سرخرود، قهوه خانه ها و چایخانه هایی هست که میزبان مسافران می باشند و گاهی در آن ها موسیقی زنده اجرا می شود که فضای شادی را به وجود می آورد. می توانید تفریحاتی مانند قایق سواری، جت اسکی و اسب سواری را در ساحل سرخرود تجربه کنید و لذت ببرید.

از دیگر جاذبه های گردشگری سرخرود، وجود قوهای وحشی در ساحل آن است که در فصل های سرد سال از مسیر سرخرود به مناطق گرمسیر مهاجرت می کنند که منظره بسیار تماشایی را به وجود می آورد.

در فصل بهار و تابستان که فصل ماهیگیری هست هم می توانید، شاهد انداختن تورهای ماهیگیری در دریا باشید که بسیار سرگرم کننده و دیدنی است.

معرفی انواع ویلاها

ویلای ساحلی

ویلای ساحلی ویلایی است که در خط ساحلی و در نزدیکی دریا ساخته شده و شما می توانید چشم انداز زیبای دریا را از آن ببینید و از شنیدن صدای امواج لذت ببرید.

در ویلای ساحلی، شما دسترسی راحت تری به جاده های اصلی و امکانات درون شهر خواهید داشت.

بهتر است بدانید، هوای اطراف ویلاهای ساحلی در فصل تابستان به شدت شرجی می شود.

برای تعمیر و نگهداری از ویلای ساحلی باید هزینه بیشتری نسبت به ویلای جنگلی بپردازید.

در ویلای ساحلی، ممکن است آب دریا تا ساختمان ویلا پیشروی کند و موجب ریزش دیوارهای حیاط ویلا شود.

بهتر است، موقع خرید ویلای ساحلی به فاصله مناسب ساختمان تا کنار دریا توجه داشته باشید.

خرید و فروش ویلا ساحلی در سرخرود و دیگر شهر های شمالی از محبوبیت زیادی برخوردار است، زیرا ساحل شنی و صدای امواج دریا آرامشی را به شما می دهد که در جای دیگری نمی توانید آن را احساس کنید.

ویلای جنگلی

ویلای جنگلی در میان طبیعت و در مناطق جنگلی احداث شده و دور از شهر قرار دارد و به همین دلیل محیط اطراف آن آرام تر و دنج تر از ویلای ساحلی می باشد.

از آن جایی که مساحت زمین های جنگلی وسیع تر از زمین های ساحلی است، گزینه های بیشتری برای خرید و فروش ویلا جنگلی در سرخرود و شهرهای شمالی وجود دارد.

ویلاهای جنگلی قیمت پایین تری از ویلاهای ساحلی دارند. ویلاهای جنگلی از امکانات شهری و فروشگاه ها دور هستند و ممکن است شما برای خرید مایحتاج روزانه خود به خصوص در فصل های سرد سال با مشکل مواجه شوید.

دقت کنید که ویلای جنگلی در حریم رودخانه و یا نقاط پرت و دور افتاده قرار نداشته باشد.

شما می توانید با توجه به بودجه و روحیات خود که دوست دارید در نزدیکی دریا باشید یا جنگل، یک نوع از این ویلاها را انتخاب نمایید.

بعضی از ویلاها از نظر موقعیت جغرافیایی، هم در نزدیکی دریا قرار گرفته اند و هم جنگل که از بقیه ویلاها گران تر می باشند.

معماری و مواد و مصالح به کار رفته در ساخت ویلا باید سازگار با آب و هوای خاص آن منطقه باشد.

نقشه ویلا هم باید به گونه ای باشد که حداکثر استفاده بهینه از فضا و حداقل پرتی را داشته باشد.

به افرادی که قصد دارند خودشان ویلایی در یکی از شهرهای شمال ایران بسازند و سرمایه لازم برای این کار را دارند، خرید زمین ساحلی در سرخرود را پیشنهاد می کنیم.

خرید زمین برای ساخت ویلا، برای کسانی مناسب است که خودشان می خواهند در انتخاب مصالح و مراحل ساخت و ساز ویلایشان نظارت داشته باشند و ویلایشان امکانات و ویژگی های خاصی مانند مناظر رو به دریا داشته باشد.

مشاوران با تجربه مجموعه آریا ملک، در خرید ویلای مورد نظرتان در کنار شما هستند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروش ویلا ساحلی سرخرود

خرید زمین ساحلی سرخرود

فروش ویلا جنگلی در سرخرود

خرید ویلا جنگلی سرخرود

فروش زمین جنگی در سرخرود