خدمات شات بلاست

سند بلاست
به این صورت میباشد که ماسه های ساینده (سیلیس)با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته وروی سطح قطعات پاشیده میشوند.

رنگ الکترو استاتیک

بعد از مرحله زنگ زدایی قطعات فلزی با یک تفنگ الکترو استاتیک بر روی سطوح مورد نظر پاشش میشود و ذرات رنگ در تفنگ باردار شده و لایه چسبناکی را روی سطح مورد نظر تشکیل میدهد وپس از قرار گرفتن در کوره در دمای 200 درجه سانتیگراد ذرات پودر ذوب شده وباعث ایجاد چسبندگی و باند عرضی یک پوشش سخت ،با دوام ،یک دست و غیر قابل انحلال را ارائه میکند

اماده همکاری با ریخته گران و صنعتگران .
اجرای خدمات بر سطح انواع قطعات فلزی خودرو ماشین الات و سازه های صنعتی

ارائه ی خدمات شات بلاست درغرب تهران

اغلب قطعات صنعتی فلزی در مجاورت آب و هوا دچار زنگ زدگی ، خردگی و خرابی می شوند ، بنابراین لازم است  برای بالابردن مقاومت و کاهش استهلاک آنها تدابیری اندیشیده شود .

شات بلاست و سند بلاست هرکدام شیوه ای برای تمیزکاری ، زیرسازی و آماده سازی قطعات فلزی است که قطعه را برای ارسال به واحد رنگ کوره ای آماده می سازد .

اگر شما کالایی صنعتی تولید می کنید که در آن قطعات فلزی بکار می برید ، همه ی خدمات شات بلاست ، سند بلاست و رنگ کوره ای در محدوده ی منطقه ی غرب تهران ، شهرقدس ، کرج ، رباط کریم و شهریار به شما ارائه می گردد .

سند بلاست چیست ؟

وقتی شن و ماسه به منظور تمیز کردن و آماده سازی ، از طریق توربین به سطحی فلزی هدایت شود به آن سند بلاست می گویند .

سطحی که تحت سند بلاست قرار می گیرد ، میتواند قطعات خودرو باشد که از گرد و غبار یا گریس و روغن پاک می شود تا به واحد رنگ کاری ارسال گردد .

فواید سند بلاست

سند بلاست روشی است مرسوم و مؤثر ، جهت پاکسازی سطوح فلزی از زنگ زدگی ، که مضرات استفاده از مواد شیمیایی را نداشته و قابل ارسال به مناطق دور دست است .

معایب سند بلاست

سند بلاست برای همه ی سطوح قابل استفاده نیست . چراکه بعضی مواد قابل ماسه زنی نیستند و ممکن است باعث ساییدگی بیش از حد و پارگی در آنها شود .

همچنین ذرات شن و ماسه ای که در هوا پراکنده می شود ، ممکن است سلامتی کارگران را به مخاطره بیاندازد .

شات بلاست چیست ؟

این روش کاملا مشابه سند بلاست است با این تفاوت که به جای استفاده از شن و ماسه از ساچمه های فلزی که عموما از جنس فولاد ، مس یا آلومینیوم هستند استفاده می شود و نیز سطحی از فلز را با آن صیقل می دهند .

فواید شات بلاست

این روش که یک روش اقتصادی به حساب می آید ، سختی قطعات را بهبود بخشیده  و آنها را تقویت می کند . همچنین باعث افزایش طول عمر قطعات و ایجاد سطح کاملا صاف و صیقلی در آنها می شود .

تفاوت سند بلاست و شات بلاست

به طور کلی  تفاوت چندانی بین این دو روش وجود ندارد و هر دو دارای تجهیزات یکسانی هستند اما روش سندبلاست راه‌حلی ایده‌آل تر برای تمیز کردن قطعات الکترونیکی ظریف یا کانکتورهایی است که دچار فرسایش شده‌اند . چون ممکن است استفاده از شات بلاست برای قطعات کوچک و باریک به تغییر شکل در آنها بیانجامد . همچنین برای سایندگی بیشتر با سندبلاست ، می‌توانید بدون نگرانی از انجام بیش از حد آن از کاربید سیلیکون بهره ببرید.

رنگ کوره ای چیست؟

رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که معمولا در رنگ آمیزی سطوح فلزی کاربرد دارد و در دو نوع پودری و مایع ارائه می گردد .

این نوع رنگ بسیار بادوام بوده و سطوح را از هرگونه زنگ زدگی و خردگی محافظت می کند و نیز در برابر شستشو مقاوم است و از بین نمی رود .

فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای (رنگ الکترواستاتیک)

فرآیند رنگ کوره ای بدین صورت است که قطعه پس از رنگ آمیزی تحت حرارت بسیار بالا قرار میگیرد تا سخت و یکدست شود .

هر قطعه ای بسته به نوع استفاده ی آن در صنعت ، برای قرار گرفتن در فرآیند رنگ کوره ای ، از نظر میزان حرارت و زمان قرار گرفتن در کوره ، فرمول مخصوص به خود را دارد .

انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند .

خدمات شات بلاست

رنگ کوره ای

سند بلاست