تولید کننده کمپرسور باد در ایران

خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق ارائه یک محصول کم نظیر با قابلیت و کارایی بالا را به ما عنایت فرمود. تولید این نوع کمپرسور علاوه بر ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز، به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی بدون قید و شرط همچنین بدون صدا و لرزش بودن آن، از طرف دندانپزشکان محترم و اصنافی که با ابزارالات بادی کار می کنند مورد استقبال قرارگرفته است.

اعتقاد داریم که معرفی صادقانه، موجب انتخاب آگاهانه و استفاده صحیح از یک دستگاه باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در آینده می گردد لذا خواهشمندیم قسمت معرفی کمپرسورهای شرکت ایران پمپ را به دقت مطالعه و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با خدمات قبل از فروش تماس بگیرید.

کمپرسور های خانگی(شخصی):

این کمپرسورها دارای ابعادواندازه های کوچکی هستندتا به راحتی قابل حمل باشند.قدرت کمپرسورهای یخچالی این خانواده از( 1/4hp) اسب تا (1/5hp) اسب می باشد.قدرت کمپرسورهای سیلندری این خانواده از (2hp)اسب تا(3hp)اسب می باشد.کمپرسورهای یخچالی (خانگی)فاقد هرگونه صدا ولرزش است اما کمپرسور های سیلندری(خانگی)دارای صداو لرزش زیادی است.اگر شما نیازتان بادکردن توپ ولاستیک-(دوچرخه-موتور سیکلت واتومبیل)شستشوی اتومبیل(با فشار آب)موتور اتومبیل وقطعات مکانیکی با فشار نفت-سم پاشی-لوله باز کنی-باد گیری لوازم صوتی وتصویری و……این کمپرسورها نیازتان را برآورده می کنند.اگر نیازمند به کمپرسور قوی تری هستید بهتر است به سراغ کمپرسورهای نیمه صنعتی بروید.

کمپرسورهای نیمه صنعتی

این مدل از کمپرسورها در ابعاد بزرگتر وموتورهای قوی تری نسبت به کمپرسورهای خانگی هستند.حمل ونقل این کمپرسورها به راحتی حمل ونقل کمپرسور های خانگی نمی باشد وبهتر است که توسط چرخ ویا وسیله نقلیه جابه جا شوند.این کمپرسورها تقریبا تمام نیازتان را بر آورده می کنند زیرا محدودیت کار کردن ندارند واز رنگ زدن حرفه ای گرفته تا صنایع شیرینگ و بسته بندی-حکاکی-مکانیکی و…..تامین می کنند.قدرت موتور این کمپرسورها از (2/5hp)(اسب تا(3hp)اسب برای کمپرسورهای یخچالی واز (3hp)اسب تا(4hp)اسب برای کمپرسورهای سیلندری و تسمه ای و(1hp)اسب تا(2hp)اسب برای کمپرسور های بدون روغن می باشد.در بین این کمپرسورها فقط کمپرسورهای یخچالی واویل فری (بدون روغن) فاقد صداو لرزش می باشند.اگر به فشار هوای زیادی نیاز دارید ما به شما این خانواده از کمپرسورهارا پیشنهاد می دهیم.بازهم به کمپرسور قوی تری نیاز دارید؟بهتر است کمپرسور های صنعتی را انتخاب کنید.
کمپرسور صنعتی:

اگر به صورت مدام ودائم به یک منبع پرفشارهوا نیاز دارید کمپرسورهای صنعتی بهترین گزینه برای شما می باشد.این خانواده از کمپرسورها از جدیدترین وپیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره برده اند که می توانند در صنایع سنگین استفاده شوند.این خانواده ازکمپرسورهابرای کاربردهایی هستند که بالا ترین فشار هوا را نیاز دارند.کمپرسور مورد نیاز شما کمپرسوری است که با نیازتان مطابقت داشته باشد.این خانواده از کمپرسورها با موتورهای توانمند (3hp)تا(6hp)اسب برای کمپرسور های یخچالی و(hp3)تا(5hp)اسب برای کمپرسورهای سیلندری و(3hp)تا(8hp)اسب برای کمپرسورهای تسمه ای و(2hp)تا(4hp)اسب برای کمپرسور های بدون روغن عرضه می گردنند.
کمپرسورهای خانگی وکمپرسورهای نیمه صنعتی معمولا برای مصارف خانگی ومحل کار مانند کارگاهها مناسب ترند در حالیکه کمپرسورهای صنعتی برای براورده کردن حجم فشارهوای بالا مورد استفاده قرار می گیرند.برای انتخاب صحیح کمپرسور باد بهتر است به نکات زیرتوجه کنید:
قابلیت حمل ونقل کمپرسور-مقدار برق مصرفی کمپرسور-توان موتور کمپرسور-حجم مخزن کمپرسور-کمپرسور روغنی با کمپرسور اویل فری (بدون روغن)
کمپرسورهای کوچکی که به راحتی قابل حمل باشند را دراصطلاح کمپرسور خانگی می نامند.کمپرسورهای 10لیتر تا 35لیتر در این خانواده قرار می گیرند.
کمپرسورهای چرخ دار یاکمپرسورهای(صنعتی)به دلیل سنگین تر بودن نسبت به کمپرسورهای خانگی دارای چرخ می باشند که به راحتی بتوان این کمپرسورهارا جابه جا کرد.این کمپرسورها از 40 لیتر تا150 لیتر می باشد.قابلیت ذخیره هوای فشرده تا 9باردر این کمکپرسورها وجود دارد.
کمپرسورهای بسیار سنگین وحجیم از نوع کمپرسور های صنعتی می باشند که برای مصارف صنعتی بزرگ کاربرد دارند بعضی از این کمپرسورها فاقد چرخ می باشند مانند کمپرسورهای اسکرو

             آشنایی با کمپرسور باد و عملکرد آن

کمپرسور باد یا هوا به نوعی ماشین صنعتی گفته میشود که توانایی متراکم کردن سیالات مانند گاز یا بخار آن است.

در این نوع ماشین ها ( کمپرسور باد) با انجام عملیات فشرده سازی .فشار گاز یا بخار را برای انجام انواع فعالیتها بیشتر میکنند.

کمپرسور باد در کجا کاربرد دارد؟

کمپرسور باد در انواع صنایع از جمله پتروشیمی و صنعت هواپیما سازی صنایع مربوط به معدن و پزشکی و دندان پزشکی کاربردهای خاص خود را دارد .

از کمپرسور باد در زندگی روزمره  نیز استفاده فراوانی میشود. یکی از مهمترین مصارف آن در ساخت لوازم خانگی مانند یخچال فریزر و جارو برقی و کولر و …. است.

     انواع کمپرسور باد

کمپرسورهای هوا یا باد انواع مختلفی از جمله کمپرسور باد پیستونی و کمپرسور باد فشار قوی و کمپرسور باد اسکلرو اشاره نمود .که هر کدام از آنها با وجه به شرایط و ویژگی های خاص خود دارای کاربردهای متفاوت هستند.

کمپرسور های باد دارای انواع و اقسام و اندازه های مختلفی هستند. مخزن و حجم دستگاه  ها از10لیتر تا  80لیتر و از 100تا 1200 لیتر مناسب مصارف مختلف میباشد. شرکت های مختلفی در تولید کمپرسور های باد در داخل و در خارج کشور فعالیت دارند.

ایران پمپ با بهره گیری از دانش روز و کادر مدیریت و پرسنل مجرب و حرفه ای با استفاده از به روز ترین تجهیزات و آخرین تکنولوژی  های روز دنیا، قدم در تولید انواع و اقسام کمپرسورهای  بادی  از قبیل اسکلرو و پیستونی و.. کرده است.

ایران پمپ از برترین تولید کننده های کمپرسور های باد در سراسر کشور .مفتخر است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب تولید و روانه ی بازارهای داخلی و خارجی کند.

ایران پمپ تولید کننده انواع کمپرسور بادی توانسته با خلاقیت و نوآوری نامی آشنا در صنعت تولید کمپرسور های هوا داشته باشد و به عنوان تولید کننده برتر در تولید انواع مخازن فشرده سازی هوا و کمپرسور و تجهیزات آن شناخته شود.

تیم با تجربه ایران پمپ با انگیزه و تجربه ی فراوان همواره در جهت خدمت رسانی به مشتریان آماده و ارایه دهنده ی بهترین خدمات میباشد.

تولید کننده کمپرسور باد در ایران

اولین تولید کننده کمپرسور باد

بهترین تولید کننده کمپرسور باد

کمپرسور باد

انواع کمپرسور باد

کمپرسورهای نیمه صنعتی

آشنایی با کمپرسور باد و عملکرد آن

کمپرسور های خانگی