تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر

شرکت های تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر زیادی در کشور با ارتقای محصولات خود از نظر کیفی، ساخت قطعات مقاوم تر و با کارکرد و راندمان بالاتر در حال رقابت با یکدیگر در بازار های خرید و فروش وسایل گرمایشی و سرمایشی در داخل کشور و خاور میانه هستند.

با سرد شدن هوا در زمستان و گرم شدنش در تابستان هر خانواده ای به فکر استفاده از وسیله ای می افتد که بتواند هوای سرد و گرم محیط زندگی خود را تحمل کند، از این رو بازار شرکت های تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر و انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی دیگر متناسب با محیط گرم می شود.

آشنایی با کارکرد دستگاه های چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر

امروزه کار تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر و انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی جدید دیگر در بازار مورد استقبال ساختمان سازان و مردم قرار گرفته است.

از میان محصولات شرکت های تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر ، فن کویل دستگاهی دو منظوره برای ایجاد سرمایش و گرمایش و به طور کلی تهویه مطبوع در ساختمان های صنعتی و مسکونی و چیلر نیز از وسایل تولید سرما است که با آب مقطر کار می کند، بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند دستگاه های چیلر و فن کویل با هم فرقی نمی کنند در صورتی که چیلر تولیدکننده سرمای هوا است و فن کویل توزیع کننده سرما می باشد.

تفاوت میان دستگاه های فن کویل و چیلر در این است که فن کویل معمولا برای فضاهایی که می خواهند دمایش با هم فرق کند به کار می رود اما چیلر درجه آب را به نزدیک صفر و زیر صفر می رساند و بعد آب سرد را توسط یک پمپ به داخل فن کویل می ریزد تا هوا سرد شود.

تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر با کیفیت بالا

ایرواشر دستگاهی برای تهیه هوا، غبارگیری، از بین بردن آلودگی هوا، رطوبت گیری و رطوبت زنی و خنک کردن هوا است، هواساز نیز مانند ایرواشر از انتشار آلودگی در هوا جلوگیری و هوا را تهویه می کند.

دستگاه تهویه هواساز در شهرهای خشک طرفدار زیادی دارد و آلودگی ها را با استفاده از فیلتراسیون خاص خود از بین می برد.

شرکت های تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر با ارائه محصولات متنوع در مدل های مختلفی دیواری و زمینی با کیفیت، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب در پی فروش هر چه بیشتر دستگاه های خود هستند.

صدای کم دستگاه، مصرف انرژی پایین، ابعاد و سایز کوچک و راندمان بالای دستگاه از عواملی است که بر فروش تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر تاثیرگذار است.

مجموعه صنعتی ماهان سرما با استفاده از نیروی کار مجرب و متخصص خود و با تکیه بر دانش روز در میان شرکت های موفق تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر در کشور مان توانسته است در بازار داخلی و خارجی خوش بدرخشد.

ساخت و بهره برداری از انواع مدل های سیستم های تهویه ایرواشر، هواساز، چیلر و فن کویل مسکونی و صنعتی همگام با تکنولوژی روز از موفقیت های این مجموعه تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر در بازار خرید و فروش وسایل گرمایشی و سرمایشی است.

تعمیر و بازسازی تمامی وسایل گرمایشی و سرمایشی، ساخت قطعات یدکی، استفاده از تجهیزات استاندارد، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی های چند ساله از دیگر فعالیت های مجموعه صنعتی تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر ماهان سرما در راستای روحیه مشتری مداری شان می باشد.

تولیدکننده چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر

آشنایی با کارکرد دستگاه های چیلر و فن کویل و هواساز و ایرواشر

ماهان سرما