تولید کننده مبلمان نیمه کلاسیک در اصفهان

مبلمان یکی از بخش های اصلی دکوراسیون هر منزلی به شمار می رود،علاوه بر مبلمان راحتی و استیل، مبل نیمه استیل نیز در صنعت مبل وجود دارد.طرح های سنتی به کار رفته در این نوع مبلمان باعث شده تا استفاده از مبلمان کلاسیک در فضای خانه،محیطی جذاب و آرامش بخش را برای حاضران به ارمغان خواهد آورد.

استفاده از منبت کاری های ظریف روی چوب های به خصوص،استفاده از پارچه های ظریف و متناسب با این نوع مبلمان و طراحی های منحصر به فرد مبلمان نیمه استیل موجب شده است تا این مبلمان جلوه ای روح نواز به محیط خانه بدهد.

ست مبل های نیمه استیل به صورت استاندارد هفت نفره می باشد،این ست از یک مبل سه نفره،یک دونفره و دو عدد مبل تک نفره تشکیل شده است.تعداد و ترکیب مبل های نیمه استیل طبق نظر و سلیقه مشتری قابل تغییر است.مبلمان لونا با داشتن نمایشگاه مبلمان نیمه کلاسیک اصفهان به صورت دائمی،برای بازدید علاقه مندان مبلمان آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

تفاوت میان مبلمان نیمه استیل و استیل

مبلمان استیل و نیمه استیل به دلیل شباهت های فراوانی که دارند باعث طرح سوالاتی در ذهن اکثر خریداران می شود. برای تشخیص این دو نوع مبلمان از یکدیگر،در ادامه ما سعی داریم شما را با تفاوت های میان مبلمان استیل و نیمه استیل آشنا کنیم. یکی از وجه تمایز های میان مبلمان استیل و نیمه استیل در تعداد مبلمان است،به این صورت که مبلمان نیمه استیل هفت نفره بوده در حالی که مبلمان استیل نه نفره می باشد.از دیگر تفاوت های مبل نیمه استیل یا کلاسیک با مبل استیل در مقدار پارچه و چوب مصرفی در ساخت مبل می باشد؛در ساخت مبلمان کلاسیک نسبت به مبل استیل چوب و پارچه کمتری مصرف می شود که همین موضوع باعث اختلاف قیمت میان این دو سبک مبلمان شده است.

به دلیل استفاده کمتر از چوب در ساختار مبلمان نیمه استیل،این نوع مبلمان دارای وزن کمتری نسبت به مبلمان استیل می باشد.

کنده کاری های موجود روی چوب های مبلمان استیل از نیمه استیل پیچیده تر است که این گزینه را نیز می توان جزو تفاوت های میان مبلمان استیل و کلاسیک مطرح کرد.

با بازدید از نمایشگاه مبلمان نیمه کلاسیک اصفهان شما می توانید از انواع مدل های مبلمان نیمه استیل دیدن فرمایید.

مبلمان چستر چیست؟

همواره مبلمان راحتی مورد استقبال اکثر مردم بوده است.مبلمان چستر فیلد یکی از انواع مبلمان راحتی است که در سال های اخیر مورد توجه عده کثیری از طرفداران مبلمان راحتی قرار گرفته است.اگر بخواهیم تعریفی جامع و کاربری را برای مبل چستر به کار ببریم،می توانیم این نوع مبل را این چنین تعریف کنیم:مبل چستر،نوعی مبل با تکیه گاهی پهن و دسته هایی کوتاه و است، این نوع مبل کمی به سمت عقب متمایل بوده و از ارتفاع کمی برخوردار است.

استفاده از مبلمان چستر به دلیل ظاهری شیک و مدرنی که دارد،جلوه ای شیک و چشم نواز به فضای خانه می بخشد.

این نوع مبلمان با اکثر سلیقه ها سازگار بوده، و اخیرا در صدر فروش مبلمان راحتی قرار گرفته است.

برای بررسی مبلمان چستر، لازم است با ویژگی های این نوع مبلمان به طور کامل آشنا شویم.این نوع مبلمان با محبوبیتی که سال های اخیر به دست آورده و به تبع آن بازار خوبی را کسب کرده است،تولید کنندگان زیادی را به سمت تولید مبلمان چستر سوق داده است.تولید مبلمان چستر در اصفهان نیز همانند سایر شهرها در سال های اخیر به شدت رشد داشته است.

ویژگی ظاهری اصلی مبلمان چستر را می توان کاناپه هایی با لمسه کاری توسط دکمه های مشخص برشمرد.البته لازم به ذکر است که برخی  از انواع مبلمان چستر نیز وجود دارد که دکمه های مشخص ندارد که همین موضوع باعث شده که این نوع از مبلمان چستر با کاناپه های ساده اشتباه گرفته شود.

مبلمان چستر،بر خلاف مبلمان استیل به اصطلاح کاربردی تر است و استفاده از این نوع مبلمان بیشتر جهت استراحت است؛البته در این که مبلمان چستر ظاهری شیک به خانه میبخشد هم شکی نیست.

تولید کننده مبلمان نیمه کلاسیک در اصفهان

تولید مبلمان چستر در اصفهان

نمایشگاه مبلمان نیمه کلاسیک اصفهان

بهترین تولید کننده مبلمان چستر در رهنان

تولید کننده مبلمان نیمه کلاسیک در اصفهان