تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی

شرکت شایان اعتماد تولید کننده انواع سبد های پلاستیکی از قبیل سبد حمل مرغ زنده ، سبد کشتارگاهی ،سبد میوه ، حمل ماهی ،سبد صنعتی وسبد لبنیاتی، سبد پلاستیکی سبزیجات و واردکننده انوا دستگاه های تزریق پلاستیک ، پرس، فرز و.. از کشورهای اروپایی .  ،
فروش به تمام نقاط ایران
با مناسب ترین قیمت برای مشتریان
با بهره گیری از مواد پلی اتیلن درجه 1
بهترین ها را از ما بخواهید

جعبه پلاستیکی ، پالت پلاستیکی، پالت زیر بار ، جعبه ماهی ؛ سبد ماهی ، سبد لبنیات، قفس مرغ زنده، قفس حمل مرغی ، قفس طرح پلاستیران

سبد و جعبه پلاستیکی ، تولیدی سبد و جعبه پلاستیکی ، تولیدی پالت پلاستیکی

سبد مرغ، سبد پروتئینی،سبدکشتارگاهی،جعبه حمل ماهی ومیگو ،سبدمی ماس ،سبدپرتغال ، زیتون،گوجه و.

قفس،سبد، جعبه وپالت پلاستیکی

سبدپلاستیکی

قفس پلاستیکی

شایان اعتماد تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی

تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی با نام شایان اعتماد یکی از برترین کارخانجات کشور می باشد که به وسیله مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا اقدام به تولید این سبد ها و پالت های پلاستیکی می کند.

یکی از مشکلات و معضلات سبدها و پالت های پلاستیکی کیفیت پایین این محصولات می باشد به طوری که با چند بار استفاده دچار شکستگی می شوند؛ زیرا برخی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده قفس،سبد، جعبه وپالت پلاستیکی از مواد اولیه نامرغوب و دستگاه های بی کیفیت استفاده می کنند.

با توجه به اینکه در شایان اعتماد به عنوان بزرگترین تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی با وجود مواد اولیه مرغوب و استفاده آن در دستگاه ها و ماشین آلات مدرن تزریق پلاستیک؛ محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازار می کند.

در شرکت شایان اعتماد انواع مختلف سبدهای پلاستیکی و پالت تولید می گردد که در ادامه به انواع آنها اشاره می کنیم.

انواع مختلف محصولات این تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی

شرکت شایان اعتماد با تکیه بر توان داخلی نهایت تلاش خود را به کار می بندد تا نیازهای بازار به سبدها و پالت های پلاستیکی را رفع نماید. بدین منظور با هوشمندی انواع سبدهای پلاستیکی مورد نیاز را در کارخانجات خود تولید و عرضه می گرداند.

در ادامه انواع سبدهای پلاستیکی که این تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی در کارخانجات خود تولید می کند را به اختصار بیان می کنیم:

  • سبد پلاستیکی مرغ زنده
  • سبد پلاستیکی مرغ کشتارگاهی
  • سبد پلاستیکی آبزیان مخصوص حمل و جابجایی انواع مختلف ماهی و میگو
  • سبد پلاستیکی لبنیات مخصوص حمل و جابجایی انواع مختلف فراورده های لبنی
  • سبد پلاستیکی کشتارگاهی
  • سبد پلاستیکی صنعتی مخصوص مصارف صنعتی و ابزار آلات
  • سبد پلاستیکی میوه مخصوص حمل انواع مختلف میوه و سبزیجات
  • سبد دستگاه میوه خشک کن
  • سبد پلاستیکی پروتئین مخصوص حمل انواع فراورده های پروتئینی

سبدهای پلاستیکی که در بالا نام برده شد با توجه به نیاز بازار در مدل ها و ابعاد مختلفی توسط کارخانجات شایان اعتماد این تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی برتر کشور طراحی و تولید شده و وارد بازار می گردد.

شرکت شایان اعتماد تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی در زمینه تولید پالت های پلاستیکی نیز فعالیت زیادی را انجام می دهد. پالت های پلاستیکی صفحات تختی می باشد که در صنایع و کارخانجات کوچک و بزرگ کشور کاربردهای زیادی دارد. این پالت های پلاستیکی در جابجایی ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ بدین صورت که کالا بر روی این صفحات پلاستیکی فیکس شده و این پالت ها به وسیله دستگاه های حمل و نقل مانند لیفتراک جابجا می شوند.

با توجه به اینکه پالت های پلاستیکی نیازمند تحمل وزن های سنگین می باشند ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که کیفیت پالت های پلاستیکی در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد و در صورتی که جنس این پالت ها مرغوب نباشد یا از کیفیت ساخت پایینی برخوردار باشد؛ به سادگی شکسته و غیر قابل استفاده خواهند شد.

شرکت شایان اعتماد به عنوان تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی با در نظر گرفتن تمامی جنبه ها اقدام به ساخت پالت های پلاستیکی با مقاومت بالا و قابلیت تحمل وزن های سنگین نموده است.

تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی

انواع مختلف محصولات این تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی

تولید کننده سبد و پالت پلاستیکی

سبد پلاستیکی مرغ زنده

سبد پلاستیکی میوه