شرکت تور گستر

توري حصاري تولید شده توسط تور گستراز مفتول گالوانیزه گرم کاملا ضد زنگ بوده و مقاوم در برابر تنش های دمایی و رطوبتی می باشد.

نوع روکش دار توری حصاری توسط یک لایه pvc پوشانیده شده که در مناطق شرجی و رطویتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد توری حصاری در حصار کشی دور باغ ها ، جهت حفاظت از سقوط کارگران هنگام عملیات های ساختمانی ، به عنوان قفس برای حیوانات ، حفاظ بزرگراه ها،فرودگاه و ترمینال و همچنین به عنوان آرماتور در دیوارهای بتنی کاربرد دارد.

توري,توري حصاري,توليد كننده توري,توليد توري حصاري,انواع توري حصاري,فروشنده توري حصاري,سازنده توري حصاري

بیشترین کاربرد توری مش درصنایع ساختمانی و به خصوص بخش کف و در داخل بتون می باشد. استفاده از توری مش امروزه به یکی از پرکاربردترین روش ها در صنایع ساختمانی بدل شده است. توری مش دارای ابعاد 1*2 متر – 1*3 متر – 2.10*5.28 متر و از چشمه 3 الی 30 سانتیمتر و میلگرد 2.20 تا 10 و همچنین 2.20*6 و با سایز میلگرد 6-8-10 و 12 می باشد و به طور کلیتوری مش دارای دو نوع توری مش آجدار و توری مشساده می باشد.

پرمصرف ترین نوع توری مش در ساختمان سازی میلگرد 6 ساده با تمام چشمه های موجود و 8 آجدار با چشمه های 10*10 – 15*15 و 20 *20 می باشد.

توری مش تولید این شرکت دارای بافت دقیق هندسی طولی و عرضی همراه با زوایه قائمه و دارای اتصالات قوی جوش در تمامی تقاطع ها با نقطه جوش هایی محکم و باکیفیت می باشد.

تور گستر یکی از شرکت های تولید کننده توری مش و رابیتس، گابیون و انواع توری حصاری در ایران می باشد. برند تور گستر توانسته است در طول دوران فعالیت این شرکت خوشنام خدمات متنوعی را در این زمینه به مشتریان ارائه نماید. تور گستر در مقام برترین تولید کننده توری مش و رابیتس به شمار می رود که در تولید این محصولات از تجهیزات و ماشین آلات مدرن بدین منظور بهره گرفته است. موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • ساخت و تولید انواع قفس حیوانات
  • حفاظ بندی ترمینال ها و پایانه های مسافربری
  • حفاظ بندی فرودگاه و بزرگراه های مختلف
  • حصار کشی در باغ ها و مزارع
  • حفاظ بندی مناطق حفاظت شده
  • ایمنی و پیشگیری از آسیب های کارگران ساختمانی در حین کار

توصیه می کنیم در صورتی که هنوز تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع محصولات تورگستر به عنوان تولید کننده توری مش و رابیتس و سایر محصولات مرتبط کسب کنید در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی بفرمایید.

با محصولات شرکت تور گستر بیشتر آشنا شوید

بخشی از محصولاتی که در شرکت تور گستر تولید می شوند و در بازارهای ایران و منطقه عرضه می شوند عبارتند از:

  • توری حصاری ساده
  • توری حصاری روکش دار(pvc)
  • توری مش دار
  • توری رابیتس
  • توری گابیون (تورِ سنگ)

موارد استفاده هر یک از این محصولات تور گستر را در ادامه با هم مرور می کنیم.

توری حصاری ساده

توری حصاری ساده یکی از محصولات پرکاربرد شرکت تور گستر می باشد. این نوع توری در وااقع یک نوع مفتول از جنس گالوانیزه است که از مقاومت بالایی در برابر فشار و تغییرات آب و هوایی برخوردار است.

توری حصاری روکش دار(pvc)

عمده مصارف انواع توری حصاری روکش دار که با لایه ای از pvc پوشیده شده است در شرایط آب و هوای مرطوب و شرجی می باشد. این نوع توری که از محصولات با کیفیت شرکت تور گستر به شمار می رود در مقابل سایش و اکسیداسیون یا زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و از همین رو در این مناطق توانسته است جوابگوی بسیاری از نیازهای مشتریان باشد.

توری مش دار

توری مش دار تور گستر نیز غالبا در دو نوع توری مش دار ساده و توری آجدار تولید می شود. از انواع توری مش دار اغلب در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع پرکاربرد توری های مش دار در ساختمان سازی توری مش دار با چشمه های مختلف می باشد. البته توری مش دار با میلگرد 6 ساده و نیز توری آجدار با میلگرد 8 را مناسب ترین نوع توری در این صنعت می نامند که توانسته است به نحو مطلوبی در این موارد مورد استفاده واقع شود.

توری رابیتس

یکی دیگر از محصولات تورگستر توری رابیتس می باشد. توری رابیتس  که در گذشته به اشتباه راویز هم گفته می شد در واقع از نوعی ورق گالوانیزه گرم تولید می شود که در سقف های کاذب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

توری گابیون (تورِ سنگ)

کاربرد توری گابیون یا توری سنگ که به آن تور سنگ هم گفته می شود به منظور خشکه چینی سنگ ها برای مقاوم سازی دیواره های خاکی و ممانعت از ریزش آنها می باشد. در گذشته به این عمل سلّه اندازی هم گفته می شد.

قیمت مناسب این محصولات و کیفیت بی نظیر شرکت تور گستر توان رقابت این محصولات را در سطح جهان ارتقا بخشیده است که در نوع خود یک افتخار به شمار می رود.

مراکز تولید و فروش توری حصاری، مرغی و گابیون

تولید و فروش توری حصاری و تولید و فروش توری مرغی و گابیون در مراکز تولیدی معتبر، با استفاده از بهترین آلیاژها صورت می‌پذیرد. این سازه‌ها بنا بر درخواست مشتری قابل سفارش در ابعاد و طول و عرض سفارشی هستند. فروش آنلاین این محصولات، امکان خرید آسان و مقرون به صرفه را برای تمامی متقاضیان خرید در سراسر کشور فراهم نموده‌است. مرکز فروش آنلاین، ارسال و تحویل فوری و حمل و نقل استاندارد این ملزومات به اقصی نقاط کشور را در دستور کار قرار داده است.

توری‌ و گابیون از تجهیزاتی هستند که در عین ساختار ساده، دارای کاربردهای متعددی در صنایع مختلف و فضاهای گوناگون هستند. توری‌ها بنابر کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند:

  • توری حصاری: توری حصاری که با نام فنس نیز شناخته می‌شوند، توری‌هایی هستند که با استفاده از آلیاژهایی مانند فولاد و گالوانیزه تولید می‌شوند. این نوع توری دارای اندازه چشمه و قطرهای مختلفی هستند و بنابر بودجه و نیاز می‌توان مدل‌های مختلف این محصول را تهیه نمود. تولید و فروش توری حصاری توسط شرکت‌‌‌های معتبر و با استفاده از بهترین متریال‌های اولیه در کشور ما صورت می‌پذیرد.
  • توری مرغی: توری مرغی نوعی از توری است که برای حصارکشی فضاهای پرورش انواع ماکیان و مرغ استفاد می‌شود. همچنین از این توری در صنعت ساخت و ساز هم استفاده می‌گردد. توری مرغی عموماً از مفتول و گالوانیزه تولید می‌شوند و دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند.
  • توری گابیون: سبدها و توری‌های گابیون، توری‌هایی هستند که به اشکال مختلفی مانند شش ضلعی و چهار ضلعی تولید می‌شوند. مهمترین کاربرد این نوع طوری به شکل سبد سنگی و برای ایجاد دیواره‌های حفاظتی است.
  • دیگر کاربردهای توری و گابیون

    انواع توری و گابیون دارای کاربردهای مختلفی هستند که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • عملیات‌های عمرانی و راه‌سازی و ایجاد سازه‌های حفاظتی در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، ریزش سنگ و بهمن
  • ساخت سوله‌ها، حفاظ‌کشی مناطق نظامی و ورزشی و حصارکشی خانه باغ‌ها و ویلاها
  • ایجاد حصارهای حفاظتی و ایمنی برای کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی
  • تولید و فروش توری حصاری، مرغی و گابیون‌ها به دلیل این کاربردها، توسط برندهای معتبر صورت می‌پذیرد

    مزایای استفاده از توری و گابیون

    تولید و فروش توری حصاری و انواع دیگر توری به صورت عمده موجب شده است که دسترسی به این محصولات آسان باشد. استفاده از توری و گابیون دارای مزایای منحصر به فردی است. این تجهیزات حصارکشی و حفاظتی در عین داشتن کارایی بالا، قیمت تمام شده بسیار مناسبی دارند. به عبارت دیگر با بودجه‌ای مقرون به صرفه، می‌توان از این سازه‎ها به جای دیواره‎های ساخته شده از مصالح گران مانند آجر و بتن، برای حفاظت و ایجاد حصار استفاده کرد.

    استفاده از توری و گابیون در طراحی شهری و عملیات‎های عمرانی نیز انتخابی هوشمندانه است؛ چرا که تجهیزاتی انعطاف‌پذیر هستند و به عنوان یک اهرم معماری مدرن می‌توانند زیبایی ساختمان‌ها و فضاهای گوناگون را دوچندان کنند. امروزه استفاده فراوان از این محصول، در معماری شهری باعث شده است که تولید و فروش توری حصاری و گابیون رونق بیشتری بگیرد.

    از دیگر مزایای سازه‎های توری این است که مقیاس‌پذیر هستند. برخلاف دیواره‌های بتنی، این سازه قابلیت جابجایی و سازگاری با مقیاس‌های مختلف را داراست و در مراکز تولید و فروش توری حصاری در ابعاد مختلف تولید و به فروش می‌رسند.

    همچنین توری و گابیون‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و تغییرات جوی دارند. از این تجهیزات در مکان‌هایی با آب و هوای گرم و خشک گرفته تا مرطوب می‌توان استفاده کرد. تولید و فروش توری حصاری و اقسام دیگر توری، با طراحی حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

  • شرکت تور گستر
  • توری رابیتس
  • توری گابیون
  • توری مش
  • توری حصاری
  • تولید کننده توری
  • شرکت تور گستر
  • فروشنده توری حصاری