تولید کننده انواع رنگدانه های مستر بچ

توکا پلیمر
نامی آشنا در صنعت رنگدانه های مواد پلاستیک

توکا پلیمر تولید کننده انواع رنگدانه ها در صنعت پلاستیک بر پایه یک درصد و همچنین تولید انواع  کامیانه ها و افزودنی های مجاز

توکا پلیمر مفتخر است که کلیه نیاز هتی مشتریان را بر پایه مواد درخواستی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید

تعریف رنگدانه های مستر بچ

توکا پلیمر بهترین تولید کننده رنگدانه های مستر بچ است. رنگدانه مستر بچ عامل رنگ کننده در پلاستیک و عامل پخت یا افزودن دوده در لاستیک هستند. رنگدانه های مستربچ ماده رنگی بسیار غلیظ هستند که برای به دست آوردن فام مورد نظر (batch)، مقدار کمی از رنگدانه مستر بچ را با مقدار زیادی آمیزه پلاستیکی مخلوط می کنند.

انواع رنگدانه های مستر بچ

رنگدانه های مستر بچ دو نوع دای (آلی) و پیگمنت (معدنی) دارند. دای ها برخلاف پیگمنت ها (که فقط در فاز پیوسته پراکنده می شوند) در پلاستیک حل می شوند. بخش عمده پیگمنت ها، رنگدانه مستربچ سفید رنگ تیتان هستند که معمولا به عنوان رنگ پایه اکثر فام ها استفاده می شوند. رنگدانه های مستر بچ قابلیت توزیع یکسان در آمیزه را حتی در کمتر از یک درصد نیز دارند. مستر بچ ها از دو نوع پایدار کننده و دو نوع روان کننده داخلی و خارجی تشکیل شده اند. رنگدانه های کدر برای رنگ آمیزی پلاستیک های کدر و رنگدانه های شفاف برای رنگ آمیزی پلاستیک های شفاف مورد استفاده قرار می گیرد.

پر مصرف ترین رنگدانه های مستر بچ

پر مصرف ترین رنگدانه های مستر بچ شامل رنگدانه سفید (تیتان)، رنگدانه ZnO اکسیدهای آهن (قرمز و سیاه)، رنگدانه های اکسید کروم (زرد کمرنگ، لیمویی، نارنجی، قرمز سیر و خرمایی)، آلیاژهای مس (برنزی)، رنگدانه های فروسیانید آهن (آبی) و رنگدانه مخلوط اکسید کبالت و آلومینیوم (آبی کبالت) می باشند.

نکته بسیار مهم در انتخاب مستر بچ سازگاری پلاستیک با آن است. که شرکت توکا پلیمر، بهترین تولید کننده انواع رنگدانه های مستر بچ، اینکه هر مستر بچ و افزودنی های آن با چه پلاستیک هایی و با چه دمایی سازگار هستند (که اکثرا رنگدانه های مستر بچ با تعداد محدودی از پلاستیک های پر مصرف صنعتی سازگار هستند) را برای مصرف کننده دقیقا مشخص می کنند. در جدول پایین سازگاری رنگدانه ها با پلاستیک های مختلف نشان داده شده است.

به طور مثال با رنگدانه مستر بچ تیتان، می توان پلاستیک های پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پی وینیل کلراید (PVC) را به رنگ سفید درآورد و با رنگدانه اکسیدهای کروم آن را به رنگ زرد یا قهوه ای درآورد ولی نمی توان از رنگدانه مستر بچ آبی آهن برای آن استفاده کرد.

توکا پلیمر بهترین تولید کننده رنگدانه های مستر بچ و افزودنی های مجاز در صنعت پلاستیک طبق استاندار های بین المللی، نامی آشنا در صنعت رنگدانه های مواد پلاستیک است که آماده ارسال سفارش به کلیه نقاط ایران و کشور های همسایه است.

توکا پلیمر بهترین تولید کننده انواع رنگدانه های مستر بچ مفتخر است که کلیه نیاز های مشتریان را بر پایه مواد درخواستی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید.

تولید کننده انواع رنگدانه های مستر بچ

انواع رنگدانه های مستر بچ

تعریف رنگدانه های مستر بچ

پر مصرف ترین رنگدانه های مستر بچ

انواع مستر بچ

توکا پلیمر بهترین تولید کننده انواع مستر بچ

رنگ پلاستیک