تولید کامپیوتر صنعتی در ایران

شرکت پایش سیستم رسپینای جنوب از سال 1392 به منظور رفع نیازهای مهندسی و پروژه های اتوماسیون صنعتی درزمینه PC-Base Solutions و مانیتورینگ و سیستم های خاص و اندازه گیری های دقیق در عرصه های مختلف تاسیس و شروع به فعالیت نمود.
این شرکت با بکارگیری نیروهای متخصص سعی در ارائه خدمات به عنوان تامین کننده اجزا و قطعات و مجری در پروژه های مختلف بوده و تا کنون به یاری خداوند و همت پرسنل این شرکت، موفق به جلب اعتماد و رضایت سازمان ها، صنایع و کارفرمایان طرف قرارداد گردیده است.

انواع تجهیزات ادونتک

انواع تجهیزات ادونتک جزء جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات در جهان است که  این شرکت را در کنار بزرگترین برند ها در این حوزه قرار داده است.

این شرکت  سالهاست در زمینه سیستم های هوشمند و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را آغاز کرده است و روز به روز بر گسترش دامنه تولید خود در انواع تجهیزات مختلف تاکید داشته است.

اگر علاقه مند به حوزه صنعت و الکترونیک هستید و دوست دارید تا با جدیدترین محصولات و انواع تجهیزات ادونتک آشنا شوید ما با همراه باشید

در ادامه این نوشتار، به برخی از انواع تجهیزات ادونتک اشاره کرده و به آنها خواهیم پرداخت

  1. ایجاد سیستم های اتوماسیون صنعتی مانند :

سیستم های اتوماسیون ساختمانی جهت صرفه جویی در مصرف انرژِی  و کنترل بهتر تجهیزات ساختمانی

کامپیوتر های جاسازی شده

رابط های انسان با ماشین برای کاربردهای کارخانه ای و مانیتور های صنعتی

و همچنین کنترل کننده های خودکار

  1. تولید سیستم های هوشمند از جمله سیستم هوشمند پزشکی جهت ارتباط بهتر پزشکان و پرستاران و سهولت در گزارش گیری و همچنین تولید مانیتورهای هوشمند پزشکی که یکی از برترین انواع تجهیزات ادونتک می باشد.
  2. تولید کامپیوترهای صنعتی  و سیستم های نمایشگر صنعتی با کیفیت و شفافیت بالا
  3. تولید تجهیزاتی مانند مادربرد و قطعات صنعتی همچنین تولید کامپیوتر های شخصی سبک و کم وزن با قابلیت استفاده و جابجایی آسان
  4. تولید محصولات ارتباطی هوشمند مانند انواع سوییچ ها و روترهای صنعتی و نیز سرور های صنعتی با امکان پردازش و قابلیت ذخیره سازی بالا که این محصولات تنها نمونه ای از انواع تجهیزات ادونتک می باشد.

انواع تجهیزات ادونتک در ایران

این شرکت تایوانی که از سال 1983 فعالیت خود را آغاز کزده است  با تولید ارزان تر محصولات صنعتی و سیستم های هوشمند و ارتقاء کیفیت بهتر این محصولات توانسته است جای خود را در بازار جهانی باز کند و با ارائه خدمات جانبی در هنگام فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود  توجه عموم مردم جهان را  به محصولات و انواع تجهیزات ادونتک جلب کند .

شرکت ادونک با ایجاد نمایندگی در اقصی نقاط جهان  به ارائه خدمات خود در دیگر کشور ها نیز پرداخته است. ایران نیز در کنار دیگر کشورها به ارائه این خدمات می پردازد و سهمی نه چندان کوچک  از این بازار بزرگ را به خود اختصاص داده است .

نمایندگی های رسمی ادونتک در ایران با ارائه اتوماسیون های صنعتی و انواع تجهیزات ادونتک  به  صنایع مختلف حاضر در کشور ، مزیت  تولید ارزان ، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری را به ارمغان می اورد.

همچنین پایه تولیدات دیگر از جمله تولید سیستم های صنعتی و تولید کامپیوتر صنعتی در ایران را اغاز کرده است . کامپیوتر های تولیدی در شرکت ادونتک با طراحی های متنوع بر اساس نیاز و سفارش مشتریان پاسخگوی انواع کاربردها در صنایع مختلف خواهد بود.

این کامپیوترها با قابلیت کار در شرایط سخت مانند لرزش های شدید و همچنین داشتن توانایی کار در دماهای بالا و پایین یکی از بهترین انواع تجهیزات ادونتک به شمار می‌رود.

تولید کامپیوتر صنعتی در ایران

انواع تجهیزات ادونتک در ایران

انواع تجهیزات ادونتک

انواع پنل پی سی وینسونیک

انواع تجهیزات صنعتی ادونتک

انواع سی پی یو کولرادونتک

انواع کیس های ادونتک

انواع مادربرد ادونتک

انواع مادربرد وینسونیک

تولید کامپیوتر صنعتی در ایران

سوییچ صنعتی در ایران

نمایندگی رسمی ادونتک در ایران

نمایندگی رسمی شرکت وینسونیک

واردات ادونتک در ایران