تولید و پخش توریهای حصاری و پرسی در فیروز کوه | شرکت تور گستر

انواع توری حصاری به لحاظ جنس مفتول به سه دسته گالوانیزه گرم، روکش دار، پی وی سی و مفتول سیاه ،تقسیم بندی میشوند که هر کدام ،ویژگی های مخصوص خودشان را دارند و باید با توجه به آب و هوای منطقه، فنس کشی پیشنهاد مناسب را داد.

حصاری گالوانیزه گرم

عمل گالوانیزه شدن در مورد توری ها به این معنی است که، مقاومت آهن مفتول در برابر زنگ زدگی را بوسیله ی عنصر روی افزایش میدهند. این روش بسیار کم هزینه تر از رنگ آمیزی توری هاست و از لحاظ کیفیت ماندگاری، بسیار با دوام است. گالوانیزه شدن توری حصاری قابلیت دوام و طول عمر تا بیش از 45 سال و زیبایی نقره ای مانندی به حصارکشی ما میدهد.

توری حصاری با روکش pvc

در فنس های پی وی سی اصلی ترین معیار علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت (به دلیل گالوانیزه شدن)، زیبایی محلی است که توری حصاری پی وی سی نصب میشود. پلی وینیل کلراید یا به اصطلاح PVC نوعی پلاستیک سخت است که دارای مقاومت بالا و زیبایی طراحی بوده و کاملا ضد زنگ است.

توری حصاری مفتول سیاه

توری حصاری ساده یا مفتول سیاه معمولا برای توری سندی استفاده میشود و مقاومت بالایی به دلیل گالوانیزه نشدن در برابر آب ندارد. بنابراین از این توری هنگامی که در مناطق آب و هوای گرم میخواهید حصارکشی کنید، میتوانید استفاده کنید.

توری پرسی، این نوع توری جهت حصارکشی، حفاظ بندی در و پنجره، قفس حیوانات، مش بند، ساختمان سازی و … کاربرد دارد.

توری پرسی گالوانیزه اما، کاربرد دیگری نسبت به توری پرسی آهن دارد، که به عنوان مثال در صنایع غذایی مثل پودر کردن گوشت و مواد غذایی استفاده می شود و در ابعاد استاندارد 2*1 تولید می گردد.

تولید کننده وپخش توریهای حصاری وپرسی

تولید کننده سیم گالوانیزه وسیم آرماتور

تولید کننده انواع توری پرسی در چشمه های مختلف

تولید کننده توریهای مرغی

تولید کننده وپخش توری سرندی وتوری هاب لوزی