تولید و فروش لوله های نادوانی و هواکشی

مجموعه بسپار گستر حدادی با تولید و فروش لوله های ناودانی و هواکشی، انواع اتصالات آبی و هواکشی را تولید می نماید. اتصالات آبی (فاضلابی) انواع مختلفی دارند که در ذیل به اسامی آن ها اشاره می نماییم:

زانو ناودانی: این بخش از لوله ناودانی به دو دسته ی زانو 45 و 90 درجه تقسیم بندی می شوند.

سه راهه ناودانی: لوله هایی از جنس یو پی وی سی که دو ورودی و یک خروجی دارند. مانند لوله ناودانی قبلی از دو دسته ی زانو 45 و 90 درجه تشکیل شده است.

سه راهه تبدیل ناودانی: این نوع سه راهه با تغییر اندازه در قسمت های ورودی قابل استفاده برای اتصال چند لوله ناودانی با اندازه های متفاوت است.

سیفون ناودانی: این نوع اتصال عمومی برای سیستم های فاضلابی به کار می رود.

کلاهک: اتصالی از جنس یو پی وی سی و جهت پوشش سیستم لوله های هواکشی.

تبدیل هم مرکز: این قطعه ی پر کاربرد جهت اتصال دو لوله با قطر های متفاوت کاربرد دارد.

درپوش: برای مسدود نمودن راه ورود و خروج اتصالات استفاده می شود.

درپوش دوطرفه: همانند درپوش وظیفه ی مسدود سازی را بر عهده دارد، با این تفاوت که از هر دو طرف آن قابلیت نصب بر لوله ی فاضلابی را دارا می باشد.

لوله های ناودانی یا هواکشی که عموماً از جنس یو پی وی سی هستند، نیز بر چند نوع می باشند که، می توان به لوله های یو پی وی سی ناودانی، لوله یو پی وی سی ساده، لوله ناودانی چسبی، لوله ناودانی، لوله پلیکا ناودانی، لوله پلیکا فشار ضعیف ناودانی و… .این نوع لوله های پلیمری که جنس یو پی وی سی آن بسیار محبوب می باشد، علاوه بر ضخامت کمتر، از مقاومت بیشتری برخوردار است. لوله های پی وی سی و یو پی وی سی تفاوت کمی باهم دارند؛ مقاومت بالا و سازگاری با محیط زیست لوله های یو پی وی سی، آن ها را محبوب تر کرده است. اما انعطاف پذیری در لوله های پی وی سی، بیشتر از جنس یو پی وی سی آن می باشد.

یو پی وی سی چیست؟

این ماده با مقاومت بسیار زیاد که از مواد پتروشیمی تشکیل شده است، از طریق گرما، و از موادی مانند اتیلن، کلر و نفت خام ساخته می شود. این نوع لوله ها علاوه بر سختی زیاد جنس آن، قابلیت تحمل ضربه، غیرقابل اشتعال بودن، و با مقاومت بسیار زیاد در برابر زنگ زدگی و فرسودگی بر اثر سیالات اسیدی، می باشند. شرکت هایی که تولید و فروش لوله های ناودانی و هواکشی را انجام می دهند، به علت محبوبیت جنس یو پی وی سی در بین مخاطبین هدف، بیشتر تولیدات لوله های آن ها از این جنس است.این نوع لوله های پلیمری مرغوب، دارای مواد مضر شیمیایی مانند سرب نیستند، و کاملاً با محیط سازگارند. عایق حرارتی و برودتی آن سبب شده است که به نسبت سایر لوله های فاضلابی، مصرف انرژی را 40 درصد کاهش دهد. حداقل تحمل دما برای لوله یو پی وی سی، 60 درجه سانتی گراد زیر صفر، و حداکثر تحمل دمای آن تا 80 درجه ی سانتیگراد می باشد.

کاربرد لوله های ناودانی و هواکشی

مجموعه بسپار گستر حدادی با تولید و فروش لوله های ناودانی و هواکشی، تمامی استاندارد های این نوع لوله ها را رعایت و به مشتریان خود عرضه می نماید. از اموراتی که این نوع لوله ها کاربرد دارند، می توان به سیستم های دفع فاضلاب خانگی، زهکشی باغات و لوله کشی استخر، سیستم های گرمایش و سرمایش، کشاورزی و شیلات اشاره نمود.بهداشت بالای لوله های یو پی سی و جلوگیری از نشست رسوبات و فضولات سبب شده است که برای هرگونه از تأسیسات آبی کاربرد داشته باشند. مواد تشکیل دهنده این نوع لوله ها به گونه ای است که حتی می توان برای آب قابل شرب نیز استفاده نمود. از کاربرد های دیگر یو پی وی سی می تواند در صنعت برق و به عنوان کاور سیم های برق نیز استفاده برد. محبوبیت این نوع لوله ها از مقاومت بالا، برش آسان، عمر بسیار زیاد و هزینه های تعمیرات بسیار پایین آن، سبب شده است تا در بسیاری از امورات آب و برق و مکانیک نیز کاربرد داشته باشد. لوله های ناودانی و هواکشی بسپار گستر حدادی با بهترین متریال و کیفیت موجود لوله های یو پی وی سی که به آن ها اشاره نموده ایم در بازار ارائه می شود.

کاربرد لوله های ناودانی و هواکشی

یو پی وی سی چیست؟