تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه

با عنایت پروردگار مهربان صنایع برودتی کوهسار مفتخر است با بیش از هفده سال سابقه در زمینه های مهندسی برودت با طراحی و اجرای سردخانه های زیر صفر و بالای صفر ، تونلهای انجماد ، یخسازی و آیس بانک مطابق با نیاز و خواسته شرکتهای فعال در زمینه های مواد غذایی و صنایع وابسته و غیره در تمام نقاط ایران نقشی هر چند کم ولی در حد توان در آبادانی این مرز و بوم داشته باشد و امروز با لطف و عنایت پروردگار با تکیه بر تجربه و دانش بومی و نیروی کار مجرب و متعهد سطح رضایت مشتریان عزیزمان ضامن ما در مقابل این ادعا میباشد. امید است با تلاش روز افزون و تکیه بر تکنولوژی روز و رو به رشد ، روز به روز خدماتی بهتر و شایسته تر ارائه دهیم.

لازم به ذکر است این شرکت در زمینه آموزش ، خرید و فروش و تعمیر و تعویض تمام قطعات و ماشین آلات مطابق با برند های مطرح آماده ارایه خدمات در سراسر ایران می باشد.

آرزومندیم با افزایش میزان تولیداتمان در ابعاد کمی و کیفی زمینه انتخاب بهتر و بیشتر توسط مصرف کنندگان عزیزمان را فراهم بیاوریم و محصولاتی لایق مصرف کنندگان محترم ایرانی در عرصه صنایع برودتی به ایشان تقدیم داریم .

صنایع برودتی کوهسار صمیمانه از پیشنهادات و انتقادات شما استقبال می کند.

تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه با کیفیتی بالا و مثال زدنی در صنایع برودتی کوهسار بنیس انجام می شود. صنایع برودتی کوهسار بنیس با سال ها تجربه درخشان در زمینه تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه  و تولید و فروش انواع یخساز نهایت تلاش خود را برای اعتلای تولیدات داخلی انجام داده است.

باعث افتخار است که صنایع برودتی کوهسار بنیس با تکیه بر توان داخلی و با بهره گیری از دانش روز محصولات نهایی خود را به تولید می رساند که از لحاظ کیفیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. همچنین برتری این محصولات نسبت به محصولات خارجی قیمت بسیار پایین تر محصولات ساخت داخل می باشند.

تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه جهت استفاده در صنایع و کارخانجات کشور

چیلرها نوعی سیستم برودتی می باشد که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چیلرها توسط سیکل های تبرید جذبی یا تراکمی گرمای مایع یا گاز را می گیرند و این مایع یا گاز را سرد می کنند و بدین ترتیب سرمایش ایجاد می کنند.

ما در صنایع برودتی کوهسار بنیس انواع چیلرهای تراکمی و جذبی را با فناوری های روز دنیا تولید می کنیم و در اختیار صنایع مختلف و کارخانجات کشور قرار می دهیم. چیلرها دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند که معمولا از 15 تن تبرید شروع می شوند و تا 2000 تن تبرید خواهند رسید. البته چیلرهایی با کاربرد ساختمانی نیز موجود می باشد که مینی چیلر اطلاق می گردند و دارای ظرفیت هایی کمتر از 15 تن می باشند.

صنایع برودتی کوهسار بنیس شرکت برتر در زمینه تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه محصولات گوناگونی را در کارخانجات خود تولید می کند که با توجه به نیاز صنایع تولید سردخانه یکی از مهم ترین محصولات این مجموعه می باشد. در صنایع برودتی کوهسار بنیس انواع سردخانه های ثابت با ابعاد و دمای مختلف طراحی و اجرا می گردد؛ همچنین سردخانه های متحرک نیز در ابعاد گوناگون تولید و روانه بازار می گردد.

تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه با عرضه مستقیم

این شرکت برتر در زمینه تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه با عرضه مستقیم محصولات خود و حذف دلال ها سعی دارد قیمت نهایی محصولات خود را در جهت پایین آوردن هزینه ها برای مشتریان خود تا جایی که امکان پذیر است، کاهش داده و به پویایی اقتصاد کشور کمک نماید.

تولید و فروش انواع یخساز

صنایع برودتی کوهسار بنیس به غیر از تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه در زمینه تولید و فروش انواع یخساز نیز فعالیت زیادی را انجام می دهد و انواع مختلف یخساز مانند یخسازهای قالبی و همچنین یخسازهای پولکی را تولید و روانه بازار می کند.

شرکت کوهسار بنیس برای افرادی که توانایی خریداری محصولات تولید شده و دست اول را ندارند ترتیبی صورت داده که صاحبان صنایع بتوانند دستگاه های استوک را از این شرکت خریداری نمایند.

صنایع برودتی کوهسار بنیس محصولات دیگری همچون برج خنک کننده، تونل پاستوریزاتور، تجهیزات خط تولید، تونل انجماد، آیس بانک و اپراتور آبی را با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه تولید و روانه بازار می کند.

تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه

تولید و فروش انواع چیلر و سردخانه با عرضه مستقیم

تولید و فروش انواع یخساز