تولید مبل راحتی

(تولیدکننده مبلمان چستر و کلاسیک )

با بیش از چند مدل برتر صنعت مبلمان

با بهترین کیفیت و متریال***

✔ بازدید = خرید✔

✔با ۲۰ سال سابقه درچوب و مبلمان ✔

۴۰% زیر قیمت بازار
۴۰ درصد زیر قیمت بازار
۴۰%زیر قیمت بازار

*ما واسطه را حذف کردیم و خرید را دسته اول کردیم *

#خریدمستقیم بدون واسطه از تولید کننده اصلی#

✔کلاف چوب روسي

✔پارچه مازراتی و پورشه و مکث و ….

✔کف اسفنج ٣٥ كيلويي يا فوم سرد شرکتی ١٢سانتی

✔رنگبندی به انتخاب و سلیقه مشتری

✔۲۴ ماه ضمانت کتبی بدون قیدوشرط

✔امکان بازدید حضوری

✔امکان سفارش غیرحضوری

✔تسویه درب منزل

✔ارسال به تمام نقاط کشور

فاکتورهای مهم در خرید مبل راحتی و تولید مبل راحتی کدام ها هستند؟ زیباترین و جدیدترین مبل های راحتی را برای خانه های خود تهیه کنید. مبل راحتی می تواند در استراحت های کوتاه مدت شما نقش فوق العاده ای داشته باشد. هرچه بیشتر در خرید خود دقت کنید، قطعا نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. امروزه انواع مختلف مبل راحتی تولید می شود، اما به راستی مرغوب ترین آنها کدام است. برسام چوب، یکی از بهترین برندهای مبلمان به این سوال شما پاسخ می دهد.

خرید مبل راحتی

از کجا بفهمیم مبلی که خریده ایم، مناسب و رضایت بخش است. در خرید مبل راحتی و تولید مبل راحتی دو جنبه وجود دارد که باید به دوتای آنها توجه کنید. یکی زیبایی مبل است و دیگری ویژگی های کیفی و ساختاری آن. تنها نباید از روی ظاهر زیبای مبل های راحتی، آن را فورا انتخاب کنید. به ویژگی های کیفی و ساخت آن حتما توجه داشته باشید. برای تولید مبل های راحتی از چوب های با کیفیتی مانند چوب سفید، راش و روش گرجستان یا حتی چوب گردو باید استفاده شده باشد. فوم هایی که برای مبل راحتی به کار میرود بهتر است از نوع فوم سرد و اسفنج 30 یا 35 کیلویی باشد. دوخت رویه ی مبل های راحتی نیز بسیار مهم است. چه جنسی برای رویه به کار رفته است و نوع دوخت آن چگونه است. حتما در خرید خود به این موارد دقت داشته باشد. انواع روکش ها از قبیل مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا در تولید مبل راحتی به کار می رود.

تولید مبل های راحتی خانه

البته که مبل ها جز جدانشدنی دکوراسیون خانه هستند. نمی توان بدون آنها یک فضا را کامل در نظر گرفت. برای همین شما ناگزیر از یک خرید مناسب هستید. پیشنهاد ما این است که محصولات جدید و با کیفیتی که برسام چوب ارائه داده است را به خوبی نگاه کنید. در اینجا هدف تنها رضایت و راحتی شما بر روی مبل هاست. قطعا یک خرید با تحقیق و آگاهی کامل، میزان پشیمانی شما را به صفر خواهد رساند.

تولید مبل چستر

مبل چستر، یکی از زیباترین و راحت ترین مبل های راحتی به حساب می آید. این مبل اکثرا روکش چرمی دارد و برای همین به عنوان مبل راحتی اداره ها و جاهای رسمی یک گزینه ی عالی است. برای خانه ها نیز می توانید از مبل های زیبا که از چوب باکیفیت روش و راس ساخت شده اند را تهیه کنید. فوم این نوع مبل نیز باید باکیفیت بالا باشد و اسفنج آن از نوع 3 یا 35 کیلو باشد تا کیفیت های مرغوب مبل تامین شود. تاریخ ساخت این نوع مبل به قرن هجدهم برمی گردد و تا کنون از لحاظ مخاطب و کیفیت پیشرفت های زیادی داشته است. این نوع مبل های راحتی را پارچه های چرمی شان بیشتر می شناسند، البته شما می توانید پارچه های مخمل و کتان نیز برای کار خود به کار ببرید.

تولید انواع مبل چستر

  • مبل چستر ترک
  • مبل چستر ایتالیایی
  • مبل چستر سفید
  • مبل چستر طوسی

علاوه بر موارد بالا، انواع دیگری نیز وجود دارد، اما موارد بالا معروف ترین و مرغوب ترین نوع مبل راحتی هستند. شما در کارگاههای داخل ایران می توانید همن کیفیت و زیبایی را نیز برای خانه های خود خریداری کنید.

تولید مبل راحتی

تولید انواع مبل چستر

تولید مبل چستر

خرید مبل راحتی