تولید دربهای مدیریتی ضد صدا

تولید دربهای مدیریتی ضد صدا با چرم مصنوعی ایرانی ،چینی و ایتالیائی .جهت ادارات ،استودیوهای ضبط . در این روش با دستگاه وکیوم چرم کار میشود .تمیز کاری و ظریف کاری از محاسن این روش میباشد .از ۱۰ تا ۵۰ دسیبل متغیر بسته به انتخاب مشتری کاهش صدا حائز اهمیت است .

اجرای درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك در تولیدی هارمونی دکور

درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك، سازه‌اي صنعتي براي جلوگيري از ورود و خروج صداها است. شهرهاي بزرگ همه‌روزه با حجم وسيعي از انواع اصوات مواجه‌اند؛ اين صداها اغلب ناهنجار بوده و باعث ايجاد و تشديد بيماري‌هاي اعصاب و روان مي‌گردد. راهكارهاي مقابله با اين معضل در مراحل پيشگيري و برخورد است؛ ازآنجاكه توليد صدا (هنجار يا ناهنجار) اجتناب‌ناپذير است؛ ناگزير بايد چاره‌اي براي مقابله با آن انديشيد. طراحان و مهندسان مرتبط با صنعت ساخت‌وساز، راهكار را در ايمن‌سازي اجزاء و بدنه ساختمان در مقابل نفوذ صدا به داخل يا خارج بنا يافته‌اند. اين ايمن‌سازي صوتي در مباحث ساختمان‌سازي با عنوان آكوستيك فضا مطرح مي‌شود؛ با كنترل آكوستيكي، دو نتيجه مطلوب حاصل مي‌شود؛ اول اينكه صداهاي دلخواه، كنترل شده و به صورت مستقيم و نه همراه با اكو و طنين به هر شخص مي‌رسد و دوم اينكه جلوي ايجاد و نفوذ نويز (صداهاي زائد) به خارج يا داخل فضا را مي‌گيرد.

اهميت درعايق‌بندي در درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك

به منظور ايزوله‌سازي فضا در مقابل اصوات،‌ مي‌توان اجزاء ساختمان را عايق‌بندي نمود؛ به طور ويژه در درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك؛ با توجه به نوع كاربري فضا، از عايق‌هاي گوناگوني استفاده مي‌َشود. عايق پشم سنگ و عايق صوتي سرب از جمله عايق‌هاي به كار رفته در ساختمان درهاي آكوستيك است. درزبندي نيز ويژگي ديگري است كه ميان چهارچوب و درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك به كار مي‌رود و به‌عنوان يك عايق از نفوذ و انتشار غبار، دود و صوت به داخل يا خارج فضا جلوگيري مي‌كند. بهتر است درزبندي در چند قسمت مرتبط با در اجرا شود؛ بين چارچوب و ديوار، بين چارچوب و در، آستانه چارچوب.

گروه توليدي هارموني دكور ضمن رعايت استانداردهاي درب‌هاي آكوستيك و درب لمسه، در زمينه توليد و عرضه انواع درب‌هاي تك‌لنگه و دو لنگه ضد صدا،‌ مناسب براي اماكن اداري فعال مي‌باشد.اجراي درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك در همه اماكن و فضاها قابل انجام است. در آپارتمان‌ها،‌ سالن‌هاي سينما، آمفي‌تئاترها، استوديوهاي ضبط صدا و فيلم، سالن‌هاي تأسيسات و هر بنايي كه نياز به كنترل دما و اصوات داخل يا خارج فضا را داشته باشد؛ درب‌هاي آكوستيك نصب مي‌شوند.

تولید دربهای مدیریتی ضد صدا

اجرای درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك در تولیدی هارمونی دکور

اهميت درعايق‌بندي در درب عايق صوتي و درب‌هاي آكوستيك

اجرای درب عايق صوتي

بهترین دربهای ضد صدا

درب‌هاي آكوستيك