تولید جامبوبگ و بیگ بگ

امروزه برای بسته بندی مواد مختلف از وسیله‌ها و کیسه‌های مناسب آن محصول استفاده می‌کنند. زیرا بسته بندی یکی از مسائل مهم و ضروری در جا به جایی محصولات به حساب می‌آید. سالم ماندن وسیله در حین باربری حائز اهمیت است. جامبوبگ هم یکی از این کیسه های حمل و نقل می باشد.در ادمه در مورد فروش جامبوبگ دست دوم توضیح می‌دهیم.

جامبوبگ چیست:

جامبوبگ، بیگ بگ در واقع کیسه هایی با ابعاد بسیار بزرگ هستند که برای انتقال مواد استفاده می شوند. جنس جامبوبگ از پارچه های بسیار ضخیم ساخته شده است که البته دارای انعطاف هم می‌باشند. وظیفه اصلی این کیسه ها برای ذخیره سازی و انتقال موادی مانند مواد شیمیایی، سیمان، کود‌های شیمیایی و … است. در واقع جامبوبگ از پارچه هایی بافته شده که جنس آن از پلی پروپیلن است. باز هم جنس این پارچه به نیاز مشتری بستگی دارد بعضی از آنها را می‌توان از پارچه های لمینت دار یا بدون لمینت هم درست کرد. روزانه استفاده ی بسیار زیادی از جامبوبگ‌ها می‌شود پس بسیار مشخص است که این کیسه ها بسیار کاربرد مهم و فراوانی دارند. تخمین زده شده است روزانه حدود 1.4 میلیون تن از محصولات با استفاده از همین جامبوبگ یا بیگ بگ‌ها در دنیا جا به جا می‌شوند. اولین کشوری که این وسیله ی کاربردی را تولید کرد، اتریش بود و سپس آن را به کشورهای دیگر هم صادرات کرد. محصولی که استفاده‌ی زیادی از آن شود جزء نیاز ها به حساب می‌آید پس این کیسه ها هم نیاز امروزه کشور ما می‌باشد تا باعث انتقال درست محصولات شود، در کشور ما فروش جامبوبگ دست دوم هم رواج دارد البته به شرطی که کیسه ها کاملا سالم باشند.

انواع مختلف جامبوبگ:

جامبوبگ‌ها فقط یک کیسه با یک جنس و یک نوع نمی‌باشند بلکه انواع زیادی دارند که در زیر بیان می‌کنیم. همه‌ی این کیسه ها را به صورت دست دوم هم می‌شود تهیه کرد پس فروش جامبوبگ دست دوم هم در کشورمان وجود دارد که از نظر قیمت هم کاملا به‌صرفه است.

 

  1. جامبوبگ با پارچه هایی که دارای تهویه هستند: این نوع جامبوبگ ها دارای کیسه‌هایی هستند که امکان عبور جریان هوا به داخل کیسه را می‌دهد، از این نوع کیسه ها برای حمل و نقل محصولات خوراکی و کشاورزی مانند سیب‌زمینی استفاده می‌شود تا سالم بمانند.
  2. جامبوبگ‌هایی که در مقابل الکتریسیته مقاوم هستند: این نوع جامبوبگ ها الکتریسیته ساکنی را که بوجود می‌آید تا 6 ولت تخلیه می‌کنند. از این نوع جامبوبگ ها فقط برای محصولاتی استفاده می‌شود که الکتریسیته ساکن تولید می‌کنند، همانطور که می‌دانید اگر این الکتریسیته ها تخلیه نشود باعث ایجاد جرقه و در نهایت آتش سوزی می‌شود.
  3. جامبوبگ‌هایی که دسته‌های کلاهکی دارند: در این نوع از یک تکه پارچه گرد بافت مانند برای سرو ته و دو دیواره جانبی استفاده می‌شود.د و دیواره دیگر از دو تکه پارچه جدا از هم تشکیل شده است.
  4. جامبوبگ  U پانل: از یک تکه پارچه U شکل برای دیواره های جانبی و برای دو دیواره دیگر هم از دو تکه پارچه مجزا که U شکل هستند، استفاده می‌شود.
  5. جامبوبگ 4 پانل: پارچه ای که در چهار تکه مختلف این پارچه استفاده می‌شود از چهار تکه جدا از هم تشکیل شده است.

مزیت های جامبوبگ:

تولید جامبوبگ و بیگ بگ در بسیاری از کشورها رواج دارد زیرا از محصولات ضروری در حمل و نقل به حساب می‌آید. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این کیسه‌ها قابلیت استفاده‌ی دوباره از آنها است که فروش جامبوبگ دست دوم را در بسیاری از سایت‌ها و مغازه‌ها مشاهده می‌کنیم. جامبوبگ صلحی یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین این جامبوبگ‌ها را دارا می‌باشد. مزیت دیگر، فضای مناسب متناسب با محصولات است که بزرگی و یا کوچکی بیش از حد ندارند و کاملا متناسب هستند و در انبارها فضای زیادی اشغال نمی‌کنند. رطوبت یکی از مواردی است که باعث خرابی بسیاری از محصولات می‌شود اما این کیسه‌ها در مقابل رطوبت کاملا ایمن هستند. از موارد دیگر می‌توان به انتقال آسان و سریع آنها اشاره کرد. جامبوبگ ها به راحتی با جرثقیل و ماشین های بزرگ بدون سقف و محافظ هم حمل می‌شوند. فروش عمده جامبوبگ هم یکی از مزیت های 

این کیسه ها می‌باشد که به راحتی تعداد مورد نظر خود را سفارش می‌دهید. در فروش جامبوبگ دست دوم هم امکان سفارش عمده وجود دارد.

تاثیر اشعه ماوراء‌ بنفش خورشید بر جامبوبگ:

این کیسه ها در برابر نور خورشید قرار دارند و ممکن است مسیر حمل و نقل آنها طولانی باشد بعضی از محصولات به اشعه ماوراء بنفش خورشید حساس هستند، پس هنگام تولید بعضی از این کیسه‌ها در مرحله ی تولید نخ از از مواد مقاوم ساز در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می‌شود.

 

فروش جامبوبگ دست دوم

تولید و توزیع بیگ بگ

فروش عمده جامبوبگ