تولید انواع صلیب کاشی یک تا ده میل

گروه تولیدی (همتراز _ ایران صلیب) تولید کننده انواع صلیب کاشی در ده سایز از یک میل تا ده میل، همتراز کلیپس و گوه ای در سه سایز کوتاه و متوسط و بلند و دو اندازه بزرگ و کوچک، آچار همتراز جهت سهولت در همتراز کردن کاشی و سرامیک، همتراز پیچی با قابلیت همتراز کردن کاشی از ۴میل تا ۲۵میل، اسپیسر بلوک شیشه ای در سه سایز ۲و۵و۱۰ میل، نوار کنج آلومینیوم نقره ای و طلایی و نوار پی وی سی سفید و کرم و طوسی، پایه پنل شیر جهت نصب شیرآلات روی استند دکور فروشگاهها، اسکوپ سنگ و سرامیک جهت جلوگیری از سقوط سنگ و سرامیک از نمای ساختمانها،

کاربرد صلیب کاشی چیست 

صلیب کاشی یا در اصطلاح عامیانه اسپیسر کاشی یا بند کاشی قطعه ای است از جنس پلاستیک که به شکل یک صلیب و یا علامت مثبت ساخته میشود و هدف آن ایجاد و تنظیم فاصله ی بین کاشی ها بطور مساوی و منظم و دقیق است که در هنگام نصب کاشی از آنها استفاده خواهد شد. از آنجایی که کاشی و سرامیک های نصب شده زیبایی یک محیط را فراهم میکنند پس رعایت فاصله ی بین آنها نیز موجب زیباتر شدن و جلوه ی محیط خواهند شد پس امروزه اکثر پیمانکاران برای رعایت فاصله بین کاشی ها از صلیب کاشی استفاده میکنند که یکی از تولید کننده انواع صلیب کاشی مجموعه گروه تولیدی همتراز ایران صلیب میباشد که در زمینه تولید انواع صلیب کاشی یک تا ده میل، همتراز کننده کلیپس و گوه ای (که ابزاری برای هم سطح کردن کاشی و سرامیک نصب شده در کف سطح میباشد به طوری که تمام کاشی های نصب شده در یک سطح بوده و فراز و نشیب در نصب آنها مشاهده نشود) و انواع نوار کنج پی وی سی و آلومینیوم فعالیت دارد.

صلیب کاشی قطعه ای ارزان قیمت و کاربردی است که برای رعایت و تنظیم دقیق فاصله بین کاشی و سرامیک استفاده میشود که به دلیل شکل شبیه به صلیب آن به این نام معروف شده است. صلیب کاشی در ضخامت های متفاوتی برای مصارف مختلف ساخته میشود و میتوان این قطعات را از ضخامت یک تا ده میلیمتر بنا به نوع کاشی کاری تهیه و استفاده کرد که به طور معمول از ضخامت های یک تا شش میلیمتر برای داخل ساختمان و ضخامت های بالاتر برای نماهای بیرونی ساختمان کاربرد دارند.

نحوه استفاده از صلیب کاشی نیز بسیار آسان میباشد. در هنگام نصب کاشی ابتدا چسب سطح زیرین اجرا میشود و کاشی اول را با توجه به مکان آن نصب میکنیم و کاشی های کناری آن را نیز قرار داده و صلیب کاشی را در بین بندکشی های کاشی ها قرار میدهیم و به همین صورت کاشی ها را نصب میکنیم و این کار را از تمامی جهاتی که کاشی کاری ادامه دارد انجام میدهیم سپس بعد از خشک شدن چسب سطح زیرین میتوان صلیب کاشی را برداریم.

مزایای صلیب کاشی چیست  و چرا بهتر است از صلیب کاشی استفاده شود؟

صلیب کاشی در پایان کاشی کاری ظاهری زیبا به کاشی ها میدهدو کار را منظم و دقیق جلوه میدهد که همین امر موجب جلب توجه مشتری خواهد شد. همچنین استفاده از صلیب کاشی موجب سریع تر اجرا شدن کار نیز میشود به طوریکه دیگر نیاز به بندکشی با نخ و ریسمان و … نیست و تنها کافیست این قطعات را در بین کاشی ها قرار داد و به ادامه ی نصب کاشی ها پرداخت بدون آنکه مشکلات ناشی از ریسمان کشی و … را داشته باشیم.

صلیب کاشی در جنس های پلاستیکی، چوبی و بتنی نیز ساخته میشود که صلیب کاشی های پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب تر و وزن کمتر و سادگی تولید نسبت به انواع دیگر صلیب کاشی کارایی بیشتری دارد همچنین صلیب کاشی پلاستیکی مقاومت بیشتری از انواع دیگر صلیب کاشی دارد که دفعات استفاده از محصول را بیشتر خواهد کرد و مقرون به صرفه تر است.

تولید انواع صلیب کاشی یک تا ده میل

کاربرد صلیب کاشی چیست

مزایای صلیب کاشی چیست  و چرا بهتر است از صلیب کاشی استفاده شود

اسکوپ سنگ و سرامیک فلزی و پلاستیکی

انواع نوار کنج پی وی سی و آلومینیوم

تولید انواع اسپیسر بلوک شیشه ای

همتراز کننده پیچی پایه و مهره ای.

تولید انواع صلیب کاشی یک تا تا ده میل

همتراز کننده کلیپس و گوه ای