تولید کننده سیم گالوانیزه و سیم آرماتور

کارخانجات تولید کننده سیم گالوانیزه و سیم آرماتور جهت تولید سیم های مفتولی در سایز ها و قطر های مختلفی فعالیت می کنند. این فعالیت شامل تولید سیم گالوانیزه و سیم آرماتور، انتقال، انبار و همچنین خدمات پس از فروش مناسب برای کالاهای عرضه شده می باشد.

تولیدات مربوط به آرماتور بندی یک تولید کننده سیم گالوانیزه و سیم آرماتور برای صنایع مختلف از جمله ساختمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. همان طور که می دانید از ایجاد یک پی قدرتمند شاید به عنوان اصلی ترین و مهم ترین حلقه ساخت یک ساختمان نام می برند. پی ساختمان است که قدرت استحکام و پایداری یک سازه و همچنین تعداد طبقات و قدرت تحمل زلزله توسط آن را مشخص می کند. معمولا یکی از مهم ترین فاکتور های سرمایه گذاران در صنعت ساختمان، کیفیت پی و از جمله سیم آرماتور مورد استفاده در آن است.

یک شرکت تولید کننده سیم گالوانیزه و سیم آرماتور خوب چه مشخصه هایی دارد؟

شاید برای مسئول خرید یک شرکت ساختمانی و یا یک مهندس ناظر که دغدغه ارائه یک محصول با کیفیت را دارند یکی از مهم ترین بخش های خرید، تهیه سیم گالوانیزه و سیم آرماتور با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب باشد. شرکت و کارخانه ای که بتواند هر دوی این نیاز ها را به بهترین شکل برای مشتریان فراهم نماید می تواند کمک بسیار شایانی برای این تولید کنندگان باشد. تولید کنندگانی که قصد خرید یک کالای صرفا ارزان قیمت و بدون استاندارد های کافی را ندارند. و کیفیت محصول خروجی برایشان حائز اهمیت می باشد. تولیدات شرکت تور گستر که به عنوان تولید کننده سیم های گالوانیزه و سیم های آرماتور در عرصه صنایع کشورمان فعالیت می کند با توجه به کیفیت بالای دستگاه های تولیدی، که از به روز ترین دستگاه های تکنولوژی اروپایی بهره می برد و همچنین کیفیت بالای مواد خام اولیه مورد استفاده، تمامی نیاز های این سازندگان را به شکل کامل پوشش خواهد داد.

سایر فاکتور های انتخابی که باید مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر تمامی نکات قید شده در بالا اعم از کیفیت و قیمت و مواد اولیه استفاده شده در تولید یک سیم گلوانیزه، فاکتور های مهم دیگری برای یک انتخاب هوشمندانه از بین شرکت های تولید کننده سیم های گالوانیزه و سیم های آرماتور وجود دارد. از جمله آنها می توان به سابقه فعالیت و همچنین رضایت دایمی مشتریان قبلی از کارخانه مورد نظر اشاره کرد. مطمئنا شرکتی که چندین سال است در این عرصه فعالیت کرده و تا به حال مشتریان بسیار زیادی از نقاط مختلف کشور داشته و اکثریت این مشتریان از کیفیت تولیدات و خدمات پس از فروش این نهاد ابراز رضایت کرده اند. با شرکت های مشابه بدون کیفیت تفاوت های اساسی دارد.

یک سیستم پشتیبانی دائمی از تولیدات و ارتباط با مشتریان که دائما در دسترس باشد برای یک تولید کننده سیم های گالوانیزه و سیم های آرماتور بسیار مهم خواهد بود. این بخش در شرکت تور گستر از گذشته فعال گشته و اموری چون ثبت سفارش، ارائه فاکتور خرید، منوی تولیدات و قیمت های مختلف و… را انجام می دهد.

شرکت تور گستر با دارا بودن تمامی نکات اشاره شده بالاو تنوع بسیار بالای محصولات و سابقه طولانی خود در تولید و عرضه سیم های گالوانیزه و سیم های آرماتور در طول چندین سال گذشته خدمات شایانی به پیکره ی صنعت آرماتور سازی کشور ارائه نموده است. امید است مشتریان جدید این نهاد نیز با انتخابی صحیح از کیفیت کالاهای این تولیدی بهره مند گردند

تولید کننده سیم گالوانیزه و سیم آرماتور

یک شرکت تولید کننده سیم گالوانیزه و سیم آرماتور خوب چه مشخصه هایی دارد؟

سیم آرماتور

سیم گالوانیزه

شرکت تور گستر