تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب

امروزه با گسترش اهمیت استفاده از آب آشامیدنی سالم و گوارا، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی در میان مردم به طور چشمگیری افزایش داشته است. آب شرب دارای مقادیر زیادی املاح و آلودگیست . این آلودگیها قابل رویت نیستند بلکه فقط با ازمایش تشخیص داده میشوند. به همین علت اخیراً استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی در کشورمان به یک امر ضروری مبدل شده است. چرا که آب آلوده منشاء اصلی اکثر بیماری هاست. اگر شما نیز دستگاه تصفیه آب دارید، می توانید کلیه خدمات مرتبط با سرویس و نگهداری آن را به ما بسپارید. تکنسین مجرب ما با استفاده از دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته و استاندارد و همچنین قطعات اوریجینال آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

مشکلات رایج دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی عموماً با مشکل خاصی مواجه نمی شوند اما در صورتی که با هر یک از مشکل های زیر مواجه شدید، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما نسبت به رفع مشکل دستگاه تصفیه آب شما اقدام کنند.

  1. دستگاه کار نمی کند.
  2. دستگاه کار می کند ولی قطع و وصل می شود.
  3. تولید آب تصفیه کم است یا دستگاه کار می کند ولی خروجی آب تصفیه نشده است.
  4. آب تصفیه شده شور مزه است یا مزه ی آب تصفیه نشده را دارد.
  5. قطع نشدن پساب پس از خاموشی دستگاه تصفیه آب.
  6. صدای غیر عادی و آزار دهنده دستگاه
  7. نشتی از اورینگ ها
  8. بو و طعم نا مطبوع آب
  9. دستگاه کار می کند اما آبی از شیر خارج نمی شود.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب باید همواره توسط کارشناسان مجرب و متخصص انجام شود و انجام این کار در منزل به دلیل بروز مشکلات فنی در اتصالات ورودی و خروجی و یا خود دستگاه تصفیه آب به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اگر اطلاعی در خصوص زمان و نحوه ی تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی خود ندارید می توانید ضمن تماس با مجموعه مهان تصفیه شهر آب و دریافت مشاوره لازم، نسبت به خرید قطعات مورد نیاز اقدام نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند.

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

در صورتی که در زمان مناسب نسبت به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی خود اقدام نکنید، این فیلترها به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند و شما نه تنها از نعمت آب آشامیدنی تصفیه شده و سالم برخوردار نخواهید بود، بلکه گذشتن تاریخ انقضا و زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب، می تواند به خود دستگاه و تأسیسات متصل به آن آسیب جدی وارد کند و شما را متحمل هزینه های هنگفتی نماید.

به طور کلی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب به عوامل مختلفی شامل میزان مصرف، کیفیت آب ورودی، گذشت زمان پس از اولین استفاده و همچنین کیفیت فیلتر تصفیه آب بستگی دارد.

آب تصفیه شده حاصل از کار کردن دستگاه تصفیه آب خانگی عموماً از 8 مرحله فیلتر عبور می کند. هریک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب عملکرد مخصوص به خود را دارند و زمان تعویض آن ها به طور متغیر و در محدوده ی 6 ماه الی دو سال است. به طور متوسط فیلترهای مرحله ی یک، دو و سه هر شش ماه یک بار باید تعویض گردند. فیلتر مرحله ی 4 فیلتر ممبران RO است. این فیلتر زمان تعویض خاصی ندارد و بسته به میزان و نوع مصرف بین یک الی یک و نیم سال نیاز به تعویض دارد. لازم به ذکر است فیلتر های مراحل چهار، پنج و شش لازم است به طور همزمان عوض شوند و از تعویض این سه فیلتر در بازه های زمانی مختلف خودداری کنید.

فیلتر هفتم فیلتر قلیایی است که با یونیزه کردن آب، باعث کاهش بیماری های قند و چربی و بیحالی می شود. آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد. در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد. این فیلتر نیز همزمان با فیلترهای 4، 5 و 6 به طور متوسط هر یک سال تعویض می شوند.

آخرین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر UV  است. این فیلتر عمر متوسطی در حدود دو الی سه سال دارد و با ایجاد اشعه ی آبی UV باعث کشته شدن باکتری ها و ویروس های موجود در آب می شوند.

تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

تعویض فیلتر یخچال ساید

فروش دستگاه تصویه آب