تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازی

هیوندای موتور، شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد.

این شرکت تولیدکننده انواع مدل ماشین و هم چنین ارایه دهنده انواع خدمات پس از فروش برای محصولات خود می باشد، برای مثال این شرکت برای راحتی مشتریان خود دارای تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازی و تمامی مدل های ماشین تولیدی خود است.

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های گروه هیوندای محسوب می شوند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های تویوتا ژاپن و گروه فولکس واگن آلمان و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور آمریکا ، به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

شرکت هیوندای موتور مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید می‌کند. امروزه این شرکت محصولات خود را از طریق مراکز فروش و نمایندگی رسمی بسیاری در سراسر جهان به فروش می رساند.

ایران نیز از جمله کشورهایی است که شرکت هیوندای موتور در آن نمایندگی رسمی دارد و محصولات خود را از این طریق به فروش می رساند.

در تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات و تجهیزات ساخت آن ها را به چند گروه تقسیم می کنند که شامل:

  1. گروه عمومی و پشتیبانی
  2. گروه بتن
  3. گروه عملیات خاکی ، راهسازی و آسفالت
  4. گروه آبیاری، آب و فاضلاب
  5.  گروه حفاری، حفاری زیر زمینی و معدن

 

  • ماشین آلات گروه عمومی و پشتیبانی

آن دسته از ماشین آلاتی هستند که در تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازیاز آن ها به منظور برف روبی و سایر خدمات شهری در شهرداری ها و سایر مراکز وابسته استفاده می شوند.

  • ماشین آلات گروه بتن

از این نوع ماشین ها برای تهیه بتن در هنگام ساختمان سازی و برج سازی های عظیم استفاده می شود چراکه بسیار بیشتر از نیروی انسانی می توانند به خدمت بشر درآیند، این نوع ماشین آلات در تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازینیز نیازمند خدمات و رسیدگی بیشتری هستند.

 

  • ماشین آلات گروه عملیات خاکی ، راهسازی و آسفالت

این نوع از ماشین آلات را بیشتر می توان در پارکینگ و تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازی شهرداری ها پیدا کرد چراکه این موارد بیشتر برای بازسازی بافت خیابان ها و عملیات های راهسازی و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرند.

  • ماشین آلات گروه آبیاری، آب و فاضلاب

این دسته می تواند مربوط به بخش کشاورزی و اداره آب و فاضلاب باشد چراکه این گروه انجام دهنده کارهای مربوط به این دو بخش می باشد.

  • ماشین آلات گروه حفاری، حفاری زیر زمینی و معدن

این گروه از ماشین آلات را می توان در تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازیبخش معادن و شرکت های خصوصی که در زمینه حفاری و معدن فعال هستند پیدا کرد.

تعمیرگاه مرکزی ماشین آلات راهسازی

ماشین آلات گروه عمومی و پشتیبانی

انواع ماشین آلات راهسازی

تعمیرگاه  ماشین آلات راهسازی هیوندای

ماشین آلات راهسازی هیوندای