تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی

این مجموعه با داشتن سال ها تجربه کاری و گروهی متخصص در زمینه تعمیر انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، تا کنون توانسته است خدمات بسیاری را به هم وطنان خود ارائه نماید. خدماتی که تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی ارائه می نماید، شامل این موارد است:

  • تعمیرات تخصصی انواع ماشین آلات راهسازی زنجیری
  • تعمیرات کلیه ماشین آلات راهسازی چرخ لاستیکی
  • تعمیر حرفه ای انواع ماشین آلات راهسازی هیوندای ساخت قدیم و جدید در اندازه های مختلف
  •  تعمیر حرفه ای انواع سایزهای لودر
  • تعمیرات تخصصی و حرفه ای سایزهای کوچک بیل و لودر

علاوه بر این در تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی، انواع تعمیرات بردهای الکترونیکی مربوط به ماشین آلات راهسازی، توسط مهندسین متخصص الکترونیک با بالاترین کیفیت انجام می شود. از دیگر خدمات  تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی، می توان به تعمیر و ساخت رولیک از طریق دستگاه جوش زیرپودری، تعمیر زنجیرهای مختلف بلدوزر، تعمیر شاسی رولیک انواع ماشین های راهسازی اشاره کرد. در ضمن مهندسین این تعمیرگاه در زمینه تعمیر پمپ های مختلف هیدرولیکی، شیرهای هیدرولیکی، عیب یابی ماشین آلات هیدرولیکی و بازسازی تمامی قطعات هیدرولیکی دارای تخصص و تجربه هستند. در تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی، می توان از خدماتی مانند تعمیرات دیزل ژنراتور مانند پرکینز نیز استفاده کرد. در ضمن  یک سری پرسنل آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع موتورهای ژنراتور و تابلوهای برق در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. به هر حال هدف تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی، ارائه خدمات سریع و با کیفیت در راستای جلب رضایت مشتری است.

مرکز نگهداری و تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی

تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی، تاکنون توانسته است با استفاده از افراد متخصص در زمینه تعمیر سیستم های هیدرولیکی خدمات بسیاری را به فعالان این حوزه نماید. علاوه بر اینکه در تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی، تعمیرات انواع ماشین های سنگین انجام می شود، فضایی برای نگهداری ماشین آلات سنگین فراهم شده است که افراد می توانند برای قرار دادن ماشین های سنگین برای مدتی از آن استفاده کنند. علاوه بر این می توان تمام قطعات مورد نیاز برای انواع ماشین های سنگین مانند: ماشین های هیدرولیکی، انواع سایزهای لودر، بیل، چرخ های لاستیکی، قطعات یدکی موتور گیربکس، اکسل دامپتراک را نیز تهیه نمود. به هر حال تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی در تلاش است با ارائه خدماتی کاملا تخصصی و حرفه ای، رضایت تمام مشتریان خود را فراهم نماید. از دیگر فعالیت هایی که در تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی صورت می گیرد می توان به تجزیه و تحلیل مشکلات ماشین های مختلف راهسازی همانند گیربکس، لودر و بیل اشاره کرد. در ضمن افراد متخصص در این مرکز می توانند معاینه فنی ماشین های سنگین راهسازی، تعمیر و بازسازی انواع اکسل دامپتراک را نیز انجام دهند. علاوه بر این تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی گنبدی، در راستای خدمت رسانی بیشتر، آماده قرارداد بستن با سایر ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی را دارد. این مجموعه با داشتن کادر مجرب و گروه متخصص در زمینه انواع تعمیرات تجهیزات سنگین، سرویس کاری مکانیک دیزل، جلوبندسازی، صافکاری و نقاشی انواع ماشین های سنگین، تعمیرخصوصی انواع ماشین های بنزینی و جلو بندسازی آماده همکاری با تمام پروژه های عمرانی در سراسر کشور است.

تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی زنجیری

تعمیرات کلیه ماشین آلات راهسازی چرخ لاستیکی

تعمیرگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی