تعمیر و نصب کرکره برقی

تعمیرکار کرکره برقی
تعمیرکار جک پارکینگ
تعمیرات کرکره برقی
تعمیرات جک پارکینگ
تعمیر کرکره برقی
تعمیر جک پارکینگ
تعمیر جک برقی
تعمیر کرکره اتوماتیک
تعمیر جک اتوماتیک
تعمیر قفل برقی

معرفی کار تعمیر و نصب کرکره برقی

تعمیر و نصب کرکره برقی به دلیل پیچیدگی ساختاری کرکره برقی کاری بسیار دشوار است که نیاز به تخصص بالایی در این زمینه دارد، کسی که به حرفه ی تعمیر و نصب کرکره برقی می پردازد، باید آشنایی بالایی با قطعات و مشکلات موجود در آن داشته باشد تا بتواند به رفع مشکلات موجود در آن بپردازد.

کار تعمیر و نصب کرکره برقی برای تامین امنیت

حرفه تعمیر و نصب کرکره برقی برای تامین امنیت مکان مختلف بسیار مهم است، کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک نقش محافظ را در مکان هایی مانند مغازه ها و پارکینگ ساختمان ها ایفا می کند.
امروزه به دلیل گسترش استفاده از وسایل نقلیه، لزوم وجود درب های پارکینگ جزئی جدانشدنی در تمامی اماکن است، کرکره های برقی موجب تامین امنیت پایدار می شوند و می توان به سه دلیل عمده این ادعا را اثبات کرد:

  • کارکرد آسان در کنار مکانیزم عملکردی ویژه
  • امکان تعمیرات کرکره برقی در سطوح مختلف با تخصص و تجربه
  • حفاظت بالا از ثروت و زندگی مردم با مقاومت و استحکام بی نظیر

جک برقی پارکینگ

به دلیل اینکه امروزه اکثر درب های پارکینگ دارای سیستم اتوماتیک هستند، یکی از انواع درب های پارکینگ جک برقی پارکینگ می باشد، این درب ها به دو دسته تقسیم می شوند:
جک های الکترومکانیکی: جک های الکترومکانیکی مناسب استفاده به عنوان درب های سبک می باشند و اصولا در ساختمان های مسکونی کم تردد استفاده می شود.
جک های هیدرولیکی: جک های هیدرولیکی برای درب های سنگین و ساختمان های پر تردد مانند اماکن اداری و تجاری استفاده می شود، در درب های هیدرولیکی برای جفت شدن لنگه ها بر روی هم و تامین امنیت بیشتر از قفل برقی استفاده می شود.

تعمیر جک برقی پارکینگ

این درب ها ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تعمیر داشته باشد، در ذیل اشکالات رایج در جک برقی پارکینگ آورده شده است:

  • موتور کار نمی کند: یک سیم از داخل قطع است.
  • موتور داغ کرد: داغ کردن برای بار اول نشان دهنده ی ایراد استاتور موتور است.
  • موتور صدای بلندی دارد: بلبرینگ ها خشک یا از فرم خارج شده یا بدنه روتور و استاتور با هم اصطکاک دارند، پیچ بدنه محکم نیست یا روتور در جای خود قرار نگرفته است.
  • موتور درجا کار میکند: کلید خلاص کن خارج است، محور کلید خلاص کن خم شده است، سیستم انتقال قدرت گیربکس به پیستون خراب شده است.
  • کلید درون قفل گیر کرده است: محور کلید خلاص کن، خم شده است.

تعمیر و نصب کرکره برقی

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر قفل برقی

تعمیرکار کرکره برقی

جک برقی پارکینگ