تعمیرات  اسپیندل موتور نو و کار کرده

اسپیندل چیست؟

در ابتدا لازم است بدانیم اسپیندل موتور چیست؟ دستگاهها و ماشین آلات از اجزای گوناگون و متفاوتی تشکیل می شوند و هریک از اجزا نقش مهم و متفاوتی را برعهده دارند. از جمله این دستگاههای پیشرفته و با تکنولوژی جدید دستگاه سی ان سی می باشد که اغلب در صنایع چوبی و فلزی و تراشکاری مورد استفاده قرار می گیرد و در آن اندازه های متفاوت و با ویژگی های ساختاری منحصربفرد تولید می گردد.  از جمله اجزای مهم تشکیل دهنده سی ان سی دستگاه اسپیندل موتور است. اسپیندل موتور در واقع وظیفه چرخاندن و انتقال نیرو را بر عهده دارد که با توجه به تنظیماتی که روی آن انجام می شود می توانیم سرعت چرخش آن را کم یا زیاد کنیم و همچنین بسته به دستگاه های متفاوت سرعت آن نیز قابل تغییر است.خرید و فروش اسپیندل نو و کارکرده در بازار بسیار رونق دارد . اسپیندل در واقع یک دستگاه مرکزی و حرکتی در انواع دستگاهها و ماشین آلات تراشکاری و فرزکاری می باشد که وظیفه انتقال و حرکت و همچنین وظیفه نگه داشتن ابزارهایی که برش داده می شود را بر عهده دارد اگرچه این دستگاه یکدستگاه به ظاهر ساده و معمولی است اما تاثیری که بر سایر دستگاه ها و همچنین عملکرد آنها می گذارد از اهمیت شایانی برخوردار است. این دستگاه همچنین یکی از اعضای خانواده موتورهای.AC  می باشد. باید بگوییم این دستگاه توانایی و دوام بیشتری نسبت به دستگاههای دیگر دارد و اجزای آن نیز دارای کیفیت استاندارد و بالایی می باشند.

تعمیرات  اسپیندل موتور نو و کارکرده چه  نکاتی مد نظر است ؟

اسپیندل مطلبی که از اهمیت بالایی برخوردار است میزان کارایی بالا و همچنین میزان سرعت چرخش دستگاه فرز می باشد. در بازار خرید و فروش اسپیندل نو و کارکرده در داخل کشور ایران قیمت این دستگاه متفاوت است که این تفاوت در قیمت به دلایلی همچون مارک دستگاه و نوع خرید و فروش از جمله دسته اول و دسته دوم بودن آن و همچنین میزان کاربردهای آن مرتبط می باشد. این دستگاه در هر یک از دستگاه های دیگر کارکردهای متفاوتی دارد. حتی میزان چرخش آنها هم تفاوت قابل ملاحظه ای دارد.در خرید و فروش اسپیندل نو و کارکرده می توان در مدل های گوناگون و با مارک های متفاوتی به این دستگاه دست یافت همچنین خرید آن به اشکال ضمانتی انجام می شود.در هنگام خرید و فروش اسپیندل نو و کارکرده این نکته باید توجه کنیم که یک اسپیندل سالم نباید در دورهای با میزانانعطاف بالا دچار مشکل و نقص شود. همچنین  در هنگام خرید و فروش اسپیندل نو و کارکرده نباید در هنگام روشن کردن اسپیندل صداهای خارجی و آزاردهنده از خود ایجاد کند و یا بیش از اندازه گرم و داغ شود. بنابراین لازم است که در هنگام خرید این دستگاه نهایت توجه را مبذول داریم بطور کلی میزان توانایی و قدرت یک دستگاه اسپیندل یکی از ویژگی های بارز و اساسی به شمار می رود.

بخش های تشکیل دهنده اسپیندل:

فلج اتصال به عنوان یک قطعه که مسئول نگهداری اسپیندل را بر عهده دارد و آن را در راستای دستگاه متصل نگه می دارد.ورودی ابزار جایی است که اسپیندل به دستگاه سی ان سی متصل می شود محل متصل شدن قسمت چرخشی و حرکتی قطعه به دستگاه است.

انواع اسپیندل های مختلف:

اسپیندل های تسمه ای: این نوع اسپیندل طوری هستند که برای انتقال نیرو از یک تسمه کمک می گیرند و دارای مزایایی هستند از جمله تعمیر و نگهداری آن آسان است و هزینه آن کم و با قیمت پایین وجود دارد.

اسپیندل های کوپل مستقیم: این نوع اسپیندل طوری طراحی شده آمد که برای انتقال نیرو به واسطه کوپلینگ و بدون 

تسمه انجام می گیرد و صداهای کمتر و طول عمر بیشتر این اسپیندل از مزایای آن است.

اسپیندل های گیربکسی: انتقال نیرو در اسپیندل گیربکسی به وسیله یک موتور انجام می شود قیمت بالا و سرعت کم از معایب این نوع اسپیندل ها می باشد.

اسپیندل یکپارچه: در این نوع اسپیندل موتور داخل یک اسپیندل قرار داده می شود و موتور بدون هیچ واسطه ای به انتقال نیرو می پردازد. این نوع اسپیندل ها وزن سبکی دارند.

مراجعه به مراکز تعمیر اسپیندل :

حال اگر پس از خرید و فروش اسپیندل نو و کارکرده این دستگاه خراب شد .باید به کجا مراجعه کرد .

بایستی به تعمیزگاه این دستگاه مراجعه کردمجموعه تکنو سهیل کاملترین مجموعه خرید و فروش و تعمیرات اسپیندل می باشد . که تعمیرات اسپیندل تولز چنج – تعمیرات انواع اسپیندل منبت چوب. سنگ- تراشکاری قطعات اسپیندل- تعمیر شافت اسپیندل را به راحتی برای شما عزیزان انجام میدهد .

 

تکنو سهیل

تعمیرات اسپیندل تولز چنج

تعمیرات انواع اسپیندل منبت چوب. سنگ

تراشکاری قطعات اسپیندل
تعمیر شافت اسپیندل
اصلاح رزره اسپیندل
فروش قطعات اسپیندل
تعمیرات اسپیندل دندان پزشکی

تعمیرات اسپیندل موتور نو وکار کرده