تابلو قاب شاسی

شاید نام تابلو قاب شاسی را نشنیده باشید؛ اما مطمئنا آن را دیده و حتی از آن برای زیبایی منزل تان استفاده کرده اید. در این مقاله قصد داریم به معرفی این وسیله ی زیبا و کاربرد آن در منزل شما بپردازیم. این ابزار سازه ای است که از یک قاب عکس و یک تخته شاسی تشکیل شده است. ابعاد تابلو قاب شاسی متغیر است و در هر ابعادی قابل سفارش می باشد. نقطه ی مثبت این وسایل، قرار دادن 2 یا حتی 3 عکس در درون آن است. این ابزار منظره ی بسیار زیبایی در دیوار ها ایجاد کرده و نمای خانه را تا چندین برابر بیشتر جذاب می کند. در واقع ماهیت طراحی و تولید این محصولات، ایجاد جلوه ی خاص در دکوراسیون منازل است. شما می توانید تصاویر مختلف با مضامین گوناگون، در درون تابلو قاب شاسی قرار دهید و خود و دیگران از آن لذت ببرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای قرار دادن تصاویر گوناگون، از تصاویری که در یک زمینه هستند استفاده کنید؛ زیرا این تصاویر هارمونی جذابی ایجاد کرده و بیننده ای را غافلگیر می کند. به عنوان مثال از تصاویر دوران زندگی و یا طبیعت و انواع فصل ها استفاده کنید. انتخاب طرح و عکس قاب چاپ معلق، به سلیقه ی افراد بستگی دارد. همچنین باید به تناسب چیدمان منزل و رنگ دیوار های داخلی باشد. لازم به ذکر است که تابلو قاب شاسی ها امکان چند تکه شدن تصاویر و نمایش آن به صورت پازل را برای شما فراهم می کند. بدین منظور برخی از افراد، تصاویر مختلف را در زوایای گوناگون قرار می دهند و از آن لذت می برند. شاید اگر شما هم از تابلو های قدیمی استفاده می کنید، این را بدانید که خرید این وسیله، چشم انداز بی نظیری برای منزل شما ایجاد خواهد کرد. مجموعه ی دانای خلاق به عنوان تولید کننده تابلو و تزیینات چاپی، زیبایی را به منزل شما هدیه می دهد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد محصولات می پردازیم.

نکات خرید تابلو قاب شاسی

مجموعه ی دانای خلاق به عنوان تولید کننده ی انواع تابلو قاب شاسی های متنوع و گوناگون، به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند. اگر شما هم به فکر خرید این وسیله هستید، پیش از خرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین مدل را انتخاب کنید. نکته ی اول توجه به اندازه ی این تابلو است. پیش از خرید حتما دیوار خود را اندازه گیری کنید و مدل دلخواه خود را متناسب با منزل خود انتخاب کنید. تابلو قاب چاپ های مختلفی در بازار وجود دارد؛ اما باید به جنس آن توجه داشته باشید. محصولات مجموعه ی دانای خلاق به کاملا با کیفیت بوده و در ساخت آن از مرغوب ترین متریال های موجود استفاده شده است. علاوه بر آن به قیمت کالا توجه داشته باشید. یکی از مزیت های محصولات ما علاوه بر کیفیت مطلوب، مقرون به صرفه بودن و قیمت بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از نکات خرید تابلو قاب شاسی این است که باید متناسب با دکوراسیون منزل باشد. در هنگام خرید حتما به رنگ دیوار، سبک وسایل منزل (به عنوان مثال سنتی و یا مدرن)، رنگ و نوع چیدمان لوازم منزل خود توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که استفاده از این محصولات محیطی آرامش بخش و جذابیتی ماندگار برای شما و اطرافیان فراهم خواهد کرد. مجموعه ی دانای خلاق متنوع ترین و خلاقانه ترین مدل ها را تولید و به فروش می رساند.

ویژگی های تابلو قاب شاسی مجموعه ی دانای خلاق

طراحان ما به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند و انواع تابلو قاب شاسی را به دست کاربران عزیز می رساند. فروش محصولات ما به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده، تنوع و جذابیت مدل های ما را مشاهده نمایید. از مهم ترین ویژگی های محصولات دانای خلاق تنوع، کارایی، کیفیت و زیبایی است. علاوه بر آن تمامی محصولات ما مقرون به صرفه بوده و شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه، محیط منزل و یا محل کار خود را زیبا کنید. این محصولات تیم دانای خلاق در زمینه ی تولید انواع قاب چاپ معلق سلیقه ی تمامی کاربران عزیز را در نظر گرفته است. هدف ما جهت جلب رضایت مصرف کنندگان عزیز می باشد. شما می توانید محصولات متنوع ما را در سایت مشاهده نمایید.

تابلو قاب چاپ

قاب چاپ معلق

قاب چاپ کلاسیک

تولید کنند تابلو و تزئینات چاپی

ویژگی های تابلو قاب شاسی مجموعه ی دانای خلاق