طراحی و ساخت تابلو های تبلیغاتی

شما هم مثل شرکتها و موسسات
امرسان
سانگ یانگ
شیرین عسل
سامیا
مدارس واله
تی وی پلاس
شبکه خبر
کانتر به ما اعتماد کنید.

خدمات ما طراحی رایگان و ۳ بعدی

حضور در محل شما و مشاوره رایگان

برای تبلیغات هرچه بهتر تون از تجربه حدود ۴۰ ساله  مجموع تبلیغاتی ما  در امر تبلیغات بهره مند شوید.

اساساً تابلوی تبلیغاتی پوسترهای بزرگی هستند که در سطح شهر و در مکان‌های شلوغ قرار داده می‌شوند. استفاده از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی از زمان مصریان باستان رایج بوده است در این بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توان به تبلیغ انواع محصولات و خدمات پرداخت. هدف یک تابلو تبلیغاتی این است که توجه عابران و رانندگانی که در آن مسیر در حال حرکت هستند به سمت خود جلب کند.

برای اینکه بتوانید مشتریان جدیدی جذب کنید و برای اینکه با کمترین هزینه ممکن بیشترین بهره‌وری را داشته باشید می‌توانید از تابلوهای تبلیغاتی که در انواع و اقسام مختلف طراحی و ساخته می‌شوند استفاده نمایید. روش‌های مختلفی برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد انواع تابلوهای تبلیغاتی شامل تابلوهای پشت بامی، حروف برجسته پانچی، تابلو فلکسی، تابلو حروف برجسته چلنیوم، تابلوی حروف برجسته استیل و … تقسیم می‌شود که ما در تابلو سازی صنعتی قادر هستیم تمام این انواع مورد نظر را برای شما طراحی و اجرا کنیم.

تأثیر تابلوی تبلیغاتی در بهبود کسب و کار

تابلوی تبلیغاتی بهترین شیوه از زمان های گذشته تا به امروز برای معرفی کسب و کار ومحصولات جدید بوده است. آیا دوست دارید که کسب و کار شما رشد بسیار خوبی داشته باشد؟ مطمئناً بله. اگر دوست دارید که مخاطبان زیادی کسب و کار شما را بشناسند و همواره مراجعه کننده زیادی داشته باشید بهتر است که به تبلیغات و بازاریابی اهمیت بیشتری بدهید. مخصوصاً استفاده از تابلوهای تبلیغاتی که از زمان‌های گذشته رایج بوده است توانسته است تأثیر بسزایی در رشد یک کسب و کار داشته باشد. تبلیغات محیطی که معمولاً با استفاده از تبلیغات تابلوهای تبلیغاتی مانند بیلبوردها انواع لایت باکس تلویزیون‌های شهری و تابلوهای سر در مکان‌های تجاری صورت می‌گیرد را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی و فروش دانست. استفاده از این روش برای تبلیغ و بازاریابی نسبت به سایر روش‌ها بسیار مقرون به صرفه است. مخاطبان زیادی می‌توانند تابلوی تبلیغاتی را ببینند و از این طریق جذب شرکت و یا کسب و کار شما شوند.

با معرفی شرکت و یا خدمات و محصولات خود با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می‌توانید به مشتریان برای انتخاب یک خدمت یا محصول کمک زیادی کنید. با تابلوی تبلیغاتی می‌توان تأثیرگذاری بیشتری بر روی مشتری گذاشت. برای اینکه بهترین بازدهی از تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشید باید تابلوهای تبلیغاتی زیبا و کارآمد طراحی کنید. ما در مجموعه تابلو سازی صنعتی قادر هستیم در طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی که بتواند برند شما را به‌خوبی به دیگران معرفی کند به شما یاری رسانیم و همچنین در طراحی و ساخت تابلوسازی کامپوزیت آل ای دی ترموود تبلیغات می‌توانیم در خدمت شما باشیم. در تابلو سازی صنعتی شما می‌توانید انواع تابلوی تبلیغاتی را در هر سایز و با هر جنسی که بخواهید سفارش دهید. ما در کمترین زمان ممکن آن را طراحی و با قیمت مناسب و ارزان خدمت شما عرضه می‌کنیم.

طراحی و ساخت تابلو های تبلیغاتی

تأثیر تابلوی تبلیغاتی در بهبود کسب و کار

تابلو سازی صنعتی

تابلو های تبلیغاتی

تابلوهای ال ای دی

تابلوهای کامپوزیت

طراحی و ساخت تابلو های تبلیغاتی