بورس قطعات الکترونیک

به فروشگاه اینترنتی آسا الکترونیک خوش آمدید.

فروشگاه آسا الکترونیک  جهت رفاه حال مشتریان عزیز در زمینه فروش ، تامین و تولید انواع اتصالات و قطعات الکترونیک افتتاح گردید .

عمده فعالیت فروشگاه :

تامین کانکتورهای Board TO Board ، Wire TO Board ، Wire TO Wire ، انواع ترمینالها ، مونتاژ انواع سرسیم و تولید انواع درخت سیم .

واردات و تامین انواع قطعات الکترونیک آی سی ، خازن ، مقاومت ، ال ای دی ، وریستور و مادربوردها ، ال سی دی و تاچ های صنعتی به صورت تک و تعداد .

واردات انواع فن ، آرمیچر ، موتور و استپ موتورهای الکترونیکی .

واردات انواع ابزار آلات صنایع الکترونیک

سیاست اصلی فروشگاه :

ارائه خدمات عالی ، قیمت مناسب ، خلاقیت در طراحی و تولید و بدون نقص بودن محصول میباشد .تمامی محصولات این فروشگاه مطابق با قوانین و استانداردهای بین المللی میباشد .کلیه محصولات ما به صورت گسترده در مادر بورد های کامپیوتری ، دوربین های دیجیتال ، تلفن ، تلفن های بیسیم ، صنایع مخابرات ، تجهیزات دیجیتال ، صنعت رباتیک ، صنایع خودرو سازی ، تجهیزات پزشکی و صنعتی و همچنین صنایع نظامی ، پتروشیمی و هسته ای کاربرد دارد .

سخن مدیریت : این مجموعه همواره سعی بر این دارد شهرت زیادی کسب کند و این امر فقط از راه جلب اعتماد و رضایت مشتری ها با اریه خدمات صادقانه میسر میگردد .

 بورس انواع قطعات الکترونیک

برای اطلاع از بورس قطعات الکترونیک می توانید به صفحه ی اصلی وب سایت آسا الکترونیک مراجعه کنید و لیست قطعات الکترونیک را مشاهده کنید. مشخصات همه ی محصولات نیز موجود می باشد. بورس قطعات الکترونیک شامل :

·         مقاومت های الکتریکی

·         خازن های الکتریکی

·         دیود ها

·         دیود های نوری

·         سوئیچ ها

·         ترانزیستور ها

·         سیم ها

·         منابع تغذیه

·         فیوز

·         میکروفون

·         بلندگو

·         تقویت کننده ها

·         آنتن ها

·         آی سی ها

·         لاین فیلترها

·        وریستور

·         ان تی سی

·         هیتر

·         موتور و القاگر

می باشد. بورس قطعات الکترونیک را باید از تولیدی های مطمئن خریداری و سفارش داد . زیرا این محصولات از آن جا که قرار است در ساخت لوازم های الکترونیکی مختلف به کار رود هرگونه نقض و عیب در این نوع قطعات می تواند به طور جدی آسیب و زیان هایی را به وجود آورد که حتی قابل جبران نباشد.

سفارش بورس قطعات الکترونیک

برای سفارش بورس قطعات الکترونیک همین اکنون با ما در ارتباط باشید . شرکت تولیدی آسا الکترونیک  افتخار این را دارد که در همه ی این سال ها با بهره مندی از تیم متخصص و مجرب در این زمینه محصولات و قطعات الکترونیک استاندار و باکیفیت را تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد. با اطمینان کامل می توانید از بورس قطعات الکترونی ارائه شده توسط آسا الکترونیک بهره مند شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها نیز می توانید با ما در تماس باشید اطلاعات کامل توسط همکارانمان به شما ارائه خواهد شد. فرصت سفارش عمده ی بورس قطعات الکترونیک نیز در اختیار شما است . بعد از نهایی شدن سفارش در کوتاهترین مدت می توانید محصولات مربوطه را در مکانی که مشخص کرده اید،دریافت کنید .شرکت تولیدی آسا الکترونیک محصولات الکترونیک را با عالی ترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما قرار داده است. رضایت شما ، اعتبار ما است .

وارد کننده و فروش انواع قطعات الکترونیک

آیا با فروش انواع قطعات الکترونیک آشنایی دارید؟ امروزه بسیاری از شرکت ها در زمینه بورس قطعات الکترونیک و واردات قطعات الکترونیکی وارد رقابت شده اند. برند آسا الکترونیک توانسته است همگام با پیشرفت صنعت الکترونیک و رعایت استانداردها و کیفیت های لازم جهانی، اعتماد و توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به خود جذب کند. همانطور که میدانید، دنیا روز به روز بیشتر به سمت فروش انواع قطعات الکترونیک و دیجیتال پیش می رود و همه عرصه ها، ناگزیر از به کار بردن انواع قطعه های الکترونیکی هستند. این قطعات الکترونیکی شامل انواع مقاومت های الکتریکی، خازن های الکتریکی، دیودها، دیودهای نوری، سوئیچ ها، ترانزیستورها، سیم ها، منابع تغذیه، فیوز، ترنسفورماتور، میکروفون، بلندگو، آنتن ها، تقویت کننده ها، ولتمترها، آمپرسنج، اهم سنج، لامپ، هیتر، موتور و القاگر و … می باشند. هر کدام از این قطعه ها کاربرد و استفاده خاص خود را دارند.

بورس و فروش انواع قطعات الکترونیک

اگر به دنبال خرید و فروش انواع قطعات الکترونیک هستید این را باید بدانید که عدم به کار بردن قطعه ی مناسب به کل مجموعه آسیب وارد خواهد کرد. بهتر است با تولیدی های معتبر و برندهای روز آشنایی داشته باشید. آیا می دانستید که در خلال سالهای 2007 تا 2012، تعداد 12 میلیون قطعه تقلبی وارد بازار و صنعت شده است! این قطعه ها صدمه های جبران ناپذیری را هم به صنعت هم به مشتری ها وارد کرده است. امروزه اکثر این شرکت های تقلب متوجه کشور چین هستند که ایران را بازار مناسبی برای کالاها . قطعات الکترونیکی تقلبی خود کرده اند. به دو روش می توانید خرید قطعات الکترونیک خود را انجام دهید. یا از بازارهای رسمی خرید کنید یا از واردکننده ها و شرکت های بازرگانی. این که کدام یک از این روش ها بهتر است کاملا به خودتان برمی گردد. اگر نیاز ضروری دارید و برایتان کیفیت زیاد ملاک نیست، خرید قطعه های الکترونیک از بازار بهتر است وگرنه برای خریدهای تخصصی می توانید در میان برندهای مختلف جست و جو کنید. امروزه رقابت میان برندهای مشهور باعث افزایش کیفیت ها شده است. می توانید به جای اینکه در بازارها به دنبال قطعات بگردید، لیست موارد مورد نیاز را برای شرکت های واردکننده همچون برند آسا الکترونیک بفرستید، قیمت ها و مشخصات را دریافت و سپس اقدام به خریداری کنید. در این میان شرکت های هستند که در کشورهای اروپایی و آسیایی دفتر دارند. بعضا خرید از این دفترها به شرط اینکه از حسن اعتماد آنها مطمئن شده باشید، می تواند سودمند باشد. در آسا الکترونیک می توانید تمامی محصولات را با ذکر خصوصیات و کاربرد و قیمت ها مشاهده کنید. بیشتر محصولات تخفیف های خاصی به خود می گیرند. رونق و سرپا بودن این شرکت، نتیجه ی اعتماد چندساله ی مشتری ها می باشد. انواع مختلف قطعه های الکترونیکی را به تفکیک نام و طبقه بندی می توانید در مدت کوتاهی مرور کنید. این روش بسیار به شما کمک می کند که در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید. به یاد داشته باشید که هزینه های اولیه برای قطعات با کیفیت بالا و اورجینال شاید زیاد باشد، اما شما را از هزینه های تعمیر و تعویض ثانویه معاف خواهد کرد.

كانكتور وسیله الكترومكانیكی است كه یك اتصال جداشدنی را میان دو زیرمجموعه یك سیستم الكتریكی و الكترونیكی برقرار می كند بدون اینكه تأثیری منفی بر كاركرد سیستم داشته باشد.
به عنوان مثال یك كلید و پریز یا دوشاخه برق كارش انتقال جریان الكتریكی است و یك نوع كانكتور محسوب می شود. كار كانكتور كم و زیاد كردن برق نیست بلكه انتقال جریان الكتریكی و دیتا است .
در خصوص تنوع در بخش كانكتورهای الكتریكی میتوان گفت: این وسائل ارتباطی به صورت كلی به دو دسته استوانه ای و چهارضلعی تقسیم می شوند. اما از نظر تنوع قابل شمارش نیستند و تعداد آنها زیاد است به طوری كه هردستگاه و موردخاص نیازمند یك كانكتور است. كانكتورها در حوزه های بسیار و مختلفی از جمله صنایع پزشكی، رباتیک ،  نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، خودرو، هوا و فضا ، دریایی،مخابرات و . . .  كاربرد دارند .
گاهی یك دستگاه مكانیكی به جریان الكتریكی بالا نیازمند است لذا یك نوع كانكتور برای آن تعریف شده، بخش مخابرات نیازمند یك نوع كانكتور است چراكه تنها داده و دیتا انتقال پیدا می كند؛ در حوزه نفت نیز كانكتورهای مختلف كابرد دارند و هر بخش نیز نیازمند رعایت استانداردهای مشخص و اختصاصی همان حوزه است و بایستی به استانداردها اشراف داشت.
كانكتورها دارای پین های متفاوت می باشند، به عنوان مثال یك پین، دو پین و كانكتورهایی داریم كه 120 پین دارند، پین ها همان سوزن هایی هستند كه اتصال الكتریكی را برقرار می كنند و به لحاظ عایق بودن ، آلیاژهای تشکیل دهنده ،  از نظر این كه آیا دارای نویز هستند یا خیر و مقاومت آنها در برابر سرما ، گرما ، رطوبت ، گردو غبارو بخارات نمکی  اینها حساسیت هایی است كه ممكن است در این اتصالات ایجاد شود.
. D SUB / MICRO D SUB / COMBO CONNECTOR
. PHL/IDC AND BOX HEADER
. TERMINAL BLOCK
. FLAT CABLE
. CIRCULAR CONNECTOR
. PIN AND FEMALE HEADER
. WIRE TO WIRE
. WIRE TO BOARD
. SIM CARD HOLDER
. BATTER HOLDER
. DIN CONNECTOR
. MEMORY CARD HOLDER
. FPC AND FFC
. PLCC CONNECTOR
. MODULAR JACK AND PLUG
بیشترین كاربرد كانكتورها به دلیل ظرافت كار مربوط به حوزه پزشكی است، به عنوان مثال به هركدام از دستگاه های سی تی اسكن، دیالیز، نوار قلب یك كانكتور وصل است.
شایان ذکر است آسا الکترونیک پس از سالیان سال کسب تجربه با افتخار توانسته نیاز بسیاری از صنایع کشور عزیزمان را فراهم نموده و حتی در زمان تحریم واردات کلیه کانکتورها را از سرتاسر دنیا به ایران عزیزمان انجام دهد .تولید کننده ایرانی میتواند به پشتوانه و تمهیدات شرکت آسا الکترونیک کلیه کانکتورهای مورد نیاز خود را در کمتر از 10 روز از هر کجای دنیا تهیه و با اقتدار محصول ایرانی تولید نماید .

فروشندگان انواع کانکتور

برای اطلاع از بورس انواع کانکتور همین اکنون به صفحه ی اصلی وب سایت آسا الکترونیک مراجعه کنید. لیست کاملی از مشخصات کانکتور ها  را می توانید مشاهده کنید البته برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های موجود با همکاران ما در تماس باشید. برای ثبت سفارش نیز هم می توانید به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین با ما در ارتباط بوده و بعد از نهایی شدن اقدامات سفارش در کوتاهترین مدت زمان آن را از درب منزل دریافت کنید. فروش عمده ی این محصولات نیز برای سایر شرکت ها موجود است. آسا الکترونیک، فروشندگان انواع کانکتور با نیروهای متخصص در این زمینه و البته تجربه ی چندین ساله در تهیه ی کانکتورها در خدمت شما است.

بورس قطعات الکترونیک

فروشندگان انواع کانکتور

بورس و فروش انواع قطعات الکترونیک

بورس انواع قطعات الکترونیک

بورس  انواع کانکتور

بورس قطعات الکترونیک

بورس انواع قطعات الکترونیک

وارد کنندگان کانکتور

وارد کننده قطعات الکترونیک