بهترین لابراتوار و دندانسازی در تهران

با25سال سابقه کاری فارغ التحصیل از دانشگاه تهران ساخت انواع پروتز های ثابت و متحرک وزیبایی وايمپلنت که ثابت شامل انواع روکشهاي تمام سرامیک  لامينت ،زيرکونيا،ipsemax  وpfm وانواع ايمپلنتهاي ثابت و متحرک متکی برايمپلنت ،ساخت انواع پروتز های فلاکسي بل  کروم کبالت  فيليپرها  آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز ودندانپزشکان گرامی ميباشد.

در تعریف لابراتوار و دندان‌سازی باید عرض کنیم که لابراتوار دندان سازی به مکانی گفته می‌شود که در آن انواع خدمات و پروتزهای مربوط به دندان که دندان‌پزشکان برای بیمار تشخیص می‌دهند ساخته می‌شود.

یعنی بعد از این که پزشک تشخیص داد برای یک بیمار نیاز است که از دندان مصنوعی یا انواع جایگزین مناسب استفاده شود، در این صورت اولین جایی که یک پزشک شما را ارجاع می‌دهد لابراتوار و دندان‌سازی است. قطعاتی که در لابراتوار و دندان‌سازی توسط تکنسین دندان‌سازی ساخته می‌شوند، هم قطعات درمانی و هم ارتودنسی را شامل می‌شوند. در واقع انواع دندان مصنوعی روکش و پروتزهای دندانی را می‌توان در لابراتوار دندان‌سازی زیر نظر تکنسین‌های مربوطه و به سفارش دندان‌پزشک ساخت. این لابراتوارها زیر نظر یک دندان‌پزشک فعالیت می‌کنند.

روند کار به این صورت است که برای ساختن دندان، دندان‌پزشک قالب را پس از اینکه به‌طور کامل ضدعفونی کرد به لابراتوار می‌فرستد. در واقع افراد و تکنسین‌هایی که در یک لابراتوار فعالیت دارند به عنوان عضوی از یک تیم دندانپزشکی جهت درمان و یا برای رفع معایب و اصلاح دندانه‌ای آسیب دیده و از دست رفته با یکدیگر همکاری می‌کنند.

کلینیک تخصصی آرمان می‌تواند تمام خدمات مربوطه را در اختیار بیماران قرار دهد خدمات و تکنولوژی‌ها و دستگاه‌هایی که در این کلینیک تخصصی و در لابراتوار و دندان‌سازی از آن استفاده می‌شود جزو به روزترین دستگاه‌ها و ابزارآلات هستند و زیر نظر متخصصان خبره و استادان برتر دندانپزشکی این کار انجام می‌شود.

مراحل کار دندان‌سازی بارها و بارها توسط دندان‌پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد، تا با توجه به شرایط دندانی بیمار متناسب با نیاز وی تهیه و آماده گردد.

تکنسین‌ها و کادر پزشکی که در لابراتوار دندان‌سازی کار می‌کنند از نظر شرایط شغلی دارای انعطاف زیادی هستند. آن‌ها افرادی هستند باهوش و متبحر که علم و هنر را باهم می‌آمیزند تا نیاز انسان در زمینه دندان و دندانپزشکی را برآورده کنند. وظایف آن‌ها بسیار متنوع و کامل و جامع است.

خدماتی که در لابراتوار و دندان‌سازی انجام می‌شود:

خدمات متنوعی در لابراتوار و دندان‌سازی انجام می‌شود که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

  • ارائه پروتزهای متحرک و پل‌های ثابت برای کسانی که می‌خواهند یک یا چند تا از دندانه‌ای خود را ترمیم کنند.
  • ساخت دندان مصنوعی کامل
  • ساخت روکش‌های دندانی
  • ساخت روکش‌هایی که برای زیبایی و کیفیت عملکرد دندان‌های بیمار استفاده می‌شود.
  • برای محافظت از دندان‌ها و صاف کردن آن‌ها رو کش های ارتودنسی و اسپیلنت در لابراتوار دندان سازی انجام می‌شود.
  • بهترین لابراتوار و دندانسازی در تهران
  • پروتزهای فلکسی بل
  • خدمات دندانسازی تخصصی
  • ساخت انواع پروتز های ثابت
  • لابراتور تخصصی دندان
  • لابراتوار و دندانسازی تخصصی