بهترین قیمت لوله واتصالات پارس پلاست | فروشگاه لوله واتصالات سماواتی

مزایا و ویژگی های پارس پلاست در فروشگاه لوله و اتصالات سماواتی:

● ضریب اصطکاک پایین: با توجه به صیقلی بودن محصولات پارس پلاست ضریب اصطکاک سیالات درون لوله و اتصالات بسیار پایین بوده.

● اتصالات دو و سه سر کوپل (پارس فیت): یکی از ویژگی های منحصربه فرد و برتری های محصولات پارس پلاست، طراحی و تولید اتصالات پارس فیت است که علاوه بر کمک در آب بندی مطمئن و کاهش هزینه های اجرا، حجم زیادی از مشکلات اجرای پروژه های لوله کشی پلیکا را برطرف نموده که در آینده به صورت اختصاصی به آن خواهیم پرداخت.

● مقاومت شیمیایی بالا: اتصالات و لوله پارس پلاست با توجه به فرمولاسیون آن مقاومت بالای در برابر سیالات شیمیایی مانند اسیدها، بازها، الکل ها، مواد نفتی غیر آروماتیک دارد که به تبع همین ویژگی بسیار کاربرد بالایی در پروژه های لوله کشی آزمایشگاه های شیمیایی، بیمارستان ها، پالایشگاه ها و سایر موارد مشابه دارد.

● استحکام بالا: با توجه به ساخت محصولات پارس پلاست با مواد اولیه بسیار مرغوب این محصولات استحکام و طول عمر بسیار بالایی دارند و به خاطر همین ویژگی بسیار از مهندسین از آن برای لوله کشی های توکار استفاده می کنند.

● مقاومت بالا در برابر ضربه و تنش های بیرونی: یکی دیگر از ویژگی های لوله و اتصالات پارس پلاست میزان مقاومت بالای آنها در برابر تنش های بیرونی و درونی می باشد به همین دلیل این محصول بسیار مناسب برای لوله کشی سیالات با فشار بالا می باشد.

● مقاومت در برابر شعله: این محصول به لوله و اتصالات خود خاموش شونده نیز معرف است، هنگامی که لوله و اتصالات پارس پلاست در برابر شعله قرار بگیرند گازی به نام HCI از خود آزاد می کنند که سبب خاموش شدن آتش می شود.

● مقاومت حرارتی بالا: دمای شعله ور شدن U-PVC 454 درجه سانتی گراد است به همین دلیل لوله و اتصالات پارس پلاست بسیار گزینه مناسبی برای استفاده در پروژه های که سیالات داغ در آن استفاده می شود مناسب است.

● قیمت مقرون به صرفه: با توجه به مزایای فراوانی که ذکر شد نمایندگی پارس پلاست پخش این لوله ها را به دلیل قیمت بسیار مناسب در برابر سایر محصولات مشابه خود در بازار انجام می دهد.

● به روزرسانی و تنوع بالای محصولات: علاوه بر تنوع بالای محصولات لوله پارس پلاست که بسیار به سهولت اجرای کار کمک می کند تداوم افزایش کیفیت محصولات متناسب با نیاز بازار نیز از دیگر برتری های این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار می باشد.

«فروشگاه لوله و اتصالات سماواتی» نمایندگی اصلی فروش محصولات پارس پلاست با بهترین قیمت.

بهترین قیمت پارس پلاست

قیمت لوله پارس پلاست

قیمت لوله واتصالات پارس پلاست

نمایندگی پارس پلاست در تهران

قیمت لوله پیکا پارس پلاست

لوله واتصالات پلیکا پارس پلاست

بهترین برند لوله فاضلاب پارس پلاست

پارس پلاست

لوله های فاضلابی پارس پلاست قطر mm125

قیمت لوله پلی اتیلن پارس پلاست

بازار توزیع لوله واتصالات پلیکا پارس پلاست

خرید وقیمت لوله فاضلابی سایر 63

نماینده لوله واتصالات پلیکا پارس پلاست