بهترین فست فود در قشم

جزیره زیبای قشم یک جزیره توریستی و عالی برای سفر کردن است. سرزمینی سرشار از زیبایی ها و آرامش، اگر به این جزیره سفر کردید، حتمأ سری به بهترین فست فود در قشم هم بزنید. با  ما همراه باشید تا یکی از بهترین فست فودها را برای شما معرفی کنیم. مسافران زیادی در قشم تردد می کنند و فرصت یافتن یک غذاخوری،فست فود و یا رستوران مناسب را هم ندارند. ما به شما یکی از بهترین فست فود در قشم را معرفی می کنیم که می توانید به آن مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. فست فود و رستوران گلدن فود یکی از بهترین ها در جزیره زیبای قشم است. فست فود و  رستوران گلدن فود دارای محیطی کاملأ آرام و جذاب می باشد. شما می توانید در این فست فود با آرامش خاطر اقدام به سفارش غذا کنید. منوی این رستوران نیز یکی از منوهای جامع است که همه نوع ساندویچ و  پیتزا در آن یافت می شود. قطعأ در کیفیت این رستوران شکی نیست. محصولات و غذاهای این رستوران و فست فود به بهترین شکل تهیه می شود و از کیفیت بسیار بالای برخوردار است. بی دلیل نیست که این فست فود به بهترین فست فود در قشم  تبدیل شده است. در کنار تورگردشگری و سفر به این شهر دوست داشتنی و آرام، سر زدن به این رستوران واقعأ می چسبد و دلپذیر است. کافی است یکبار امتحان کنید تا برای همیشه مشتری رستوران گلدن فود باشید. اگر در شهر قشم هستید، همین الان یک برنامه خوشمزه بریزید. آخر هفته های خود را عالی و خوشمزه در گلدن فود بگذرانید. در این فست فود انواع برگرها و پیتزاهای رنگی و خوشمزه وجود دارد که تنها نگاه کردن به آنها اشتهای شما را باز می کند. کافی است نگاهی به منوی این فست فود بیاندازید تا توانایی تصمیم گیری از شما گرفته شود. همین قدر متنوع! در منوی این رستوران از انواع فست فود گرفته تا غذاهای ایرانی اصیل یافت می شود. این رستوران همواره پرتردد هست که دلیل آن به کیفیت و تنوع آن باز می گردد.

جزیره قشم، جزیره ای آرام و دوست داشتنی

می خواهیم در این مقاله جزیره ای را معرفی کنیم که پیش از اسلام نیز بوده است. سرزمینی که از دیرباز تاکنون شاهد حوادث بسیار زیادی بوده است.

در تاریخ همواره ردی از قشم به علت حساسیت آن بوده است. از عیلامی ها گرفته تا اسکندر، از امویان و عباسیان گرفته تا پرتغالی ها در این جزیره حضور داشتند و سینه این جزیره سرشار از داستان های بزرگ و لشکرکشی های کلان است.

امروزه قشم، یکی از جزیره های زیبا و آرام کشور اسلامی ما ایران است. این جزیره توانسته است موقعیت بسیار خوبی برای خود دست و پا کند. چه از لحاظ گردشگری و چه از لحاظ تجاری. به صورتی که همه کشتی هایی که عازم کشورهای اطراف خلیج فارس هستند، از سواحل جنوبی این جزیره عبور می کنند. همچنین اغلب پرواز های مختلف از آسمان این جزیره عبور می کند.

البته لازم به یادآوری است که این جزیره زیبا به دلیل ذخایر مختلف نفت و گاز و همچنین قرار گرفتن در تنگه بسیار مهم هرمز، موقعیت حساسی دارد و ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری و یک جزیره صنعتی را نیز دارد.

با توجه به زیبایی های این جزیره آرام و دوست داشتنی، پتانسیل عالی برای جذب گردشگری وجود دارد و با معافیت های گمرگی که اعمال شده است، این شهر می تواند نگین درخشان ایران شود.

جدا از تمام ویژگی های صنعتی، توریستی و … که این جزیره دارد، نکته ای که جزیره زیبای قشم را بسیار برجسته می کند وجود امنیت سیاسی  اجتماعی می باشد. این جزیره به حد کافی از مناطق مختلف و خطر پذیر فاصله دارد و از جانب همسایگان نیز خطری تهدید نمی کند. پایین بودن هزینه کالاها و خدمات نیز یکی از ویژگی های برجسته این جزیره است که مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

بهترین فست فود در قشم

فست فود در قشم