فروشگاه عینک | سوما

همانطور که روزانه مشاهده می کنید هر شخصی به منظور خاصی از عینک استفاده می کند. این عینک ها برحسب نوع و کاربردشان متفاوت هستند. شما می توانید در فروشگاه عینک صادقی انواع عینک ها بر حسب نیاز و کاربرد آن انتخاب کنید.

انواع عینک ها 

عینک طبی: این دسته از عینک ها با مواد مختلف و در مدل های گوناگونی ساخته می شوند. در خریدن عینک های طبی حتما باید به نکاتی توجه کنید از جمله: ساختمان فریم، ساختمان دسته ها، ساختمان اندپیس و ساختمان دماغه.

عینک آفتابی: معمولا افراد برای مراقبت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر فرابنفش از این دسته عینک های استفاده می کنند. علاوه بر خاصیت مراقبتی، عینک های آفتابی برای زیبایی نیز استفاده می شوند. تنوع عینک های آفتابی را فقط در فروشگاه عینک صادقی میتوانید مشاهده کنید.

عینک طبی- آفتابی:این دسته از عینک ها هم مصارف طبی دارند و هم در برابر اشعه ی فرابنفش محافظ خوبی در برابر چشمانتان هستند. اصولا دارای شیشه های فتوکرومیک هستند و خود بیمار درجه ی تیرگی شیشه را به سلیقه ی خود انتخاب میکند.

عینک های سمعک دار: همانطور که از اسم این عینک مشخص است، برای اشخاصی که مشکل شنوایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

عینک های ورزشی: این دسته از عینک ها هنوز برای اکثر مردم ناشناخته اند ولی از اهمیت بالایی در محافظت از چشم افراد زمانی که مشغول ورزش های مختلفی هستند، برخوردارند. به گونه ای که برای هر ورزش خاصی عینک خاص وجود دارد. این عینک ها جهت ایمنی و بهداشت و محافظت از چشم ساخته می شوند.از این عینک ها در ورزش های غواصی، شنا، شکار، ماهیگیری، اسکی، دوچرخه سواری، بازی بیلیارد و..استفاده می شود. همه ی این عینک ها را می توانید در فروشگاه عینک صادقی پیدا کنید.

فروشگاه عینک | سوما

انواع عینک ها 

بهترین فروشگاه عینک سوما

فروشگاه عینک  سوما

معتبرترین فروشگاه عینک