بهترین صافکاری در محدوده درکه

صافکاری خودرو شخصی ماهر و متبحر است که در زمینه صنعت خودرو کار می کند. بدنه خودرو، شیشه جلو و پنجره های خودرو را تعمیر، بازیابی، دوباره سازی و تعویض می کند.

در واقع بهترین صافکاری در محدوده درکه عاشق کار کردن روی اتومبیل های آسیب دیده و زیبا جلوه دادن آن هاست.

در نتیجه بهترین صافکاری در محدوده درکه تمام مراحل لازم برای ترمیم پنل آسیب دیده تا مرحله آماده سازی برای رنگ آمیزی است. که این مراحل شامل ارزیابی آسیب، ترمیم و تغییر شکل فلز، قالب گیری و پر کردن و سمباده زدن سطح تا زمانی که صاف و یکنواخت با بقیه صفحه باشد.

مراحل صافکاری خودرو در محدوده درکه

صافکاران هنرکده فغانی در محدوده درکه، به طور معمول موارد زیر را انجام می دهند:

  1. ابتدا از آسیب ها گزارشی تهیه می کنند و هزینه های صافکاری بدون رنگ را برآورد می کنند و سپس کارها را برنامه ریزی می کنند.
  2. قسمت های آسیب دیده بدنه خودرو، از جمله: ضربه گیرها، گلگیرها، کاپوت ها، پنجره ها و روکش را بر می دارند.
  3. برای ترمیم آسیب های ساختاری، قاب ها و شاسی های خودرو را از دوباره مرتب می کنند.
  4. فرو رفتگی ها، گودی ها و سایر آسیب های جزئی بدنه خودرو را با چکش و سمباده صاف می کنند.
  5. قطعات جایگزین را نصب و به صورت جوشکاری متصل می کنند.و  بعد انجام مراحل بالا خودرو آماده تحویل به مالکش است.

ابزار آلات بهترین صافکاری خودرو

بهترین صافکاری در محدوده درکه می تواند بیشتر آسیب های ناشی از تصادفات روزمره اتومبیل ها را برطرف کند و صافکاری بهتر باعث می شود مانند روز اول جدید جلوه کند.

آسیب ها ممکن است جزئی باشند مانند: تعویض شیشه ترک خورده و یا آسیب ها عمیق باشند مانند: تعویض کامل درب اتومبیل.

تکنسین های صافکاری هنرکده فغانی، از ابزار های پیشرفته زیادی برای کار خود استفاده می کنند.

برای از بین بردن قطعات آسیب دیده مانند ضربه گیر ها و پنل های درب، از ابزار پنوماتیک، دستگاه برش فلز و دستگاه برش دهنده پلاسمایی استفاده می کنند.

برای تعمیرات اساسی سازه ای، مانند تراز بندی بدنه، اغلب از جک های هیدرولیکی سنگین و چکش استفاده می کنند.

برای آسیب های سطحی از ابزار های دستی معمول مانند: انبر، آچار، چکش و پیچ گوشتی استفاده می کنند.

هنرکده فغانی، بهترین صافکاری بدون رنگ را انجام می دهد و کار نقاشی و رنگ آمیزی جز خط مونتاژ این مجموعه نیست و برای رنگ آمیزی باید خودرو خود را به پیش یک نقاش ببرید.

در واقع بهترین صافکاری در محدوده درکه، صفحات فلزی را صاف می کند، فرو رفتگی ها را از میان بر می دارد و قطعات تعویضی را تعویض می کنند. انواع خودرو های را صافکاری می کنند از خودرو های سبک سواری گرفته تا خودرو های سنگین بزرگ مانند کامیون ها و یا حتی کمباین های کشاورزی.

صافکاری بدون رنگ بدنه خودرو

بیشتر بدنه اتومبیل ها از صفحات فولادی مسطح و آنیل شده ساخته می شود که با استفاده از پرس های بزرگ  -وزن 500-300 تنی- به شکل نهایی خود در می آیند و فلزها توسط ماده فولادی جامد به هم جوشکاری می شوند که باعث می شوند فلزی بسیار مقاوم با سطحی بسیار صاف به دست آید.

سپس بدنه به همراه قطعات دیگر به هم جوش داده می شوند تا شکل کلی قویتری را برای کل خودرو فراهم کنند.

به طور کلی هر بدنه خودرو دارای یکپارچگی ساختاری عظیم و همچنین اصلاح طراحی و عملکرد است. هر منحنی ملایم و خطوط ظریف به همان اندازه که ظاهر یک خودرو را طراحی می کند، قدرت و استحکام بیشتری به بدنه هم می دهد.

وقتی دچار حادثه شده اید و به بدنه اتومبیل شما آسیب جدی وارد شده است، پیدا کردن یک صافکار متبحر و ماهر کاری دشوار است. زیرا یک صافکار خوب علاوه بر مهارت و خلاقیت باید تعهد هم نیز داشته باشد.

شما می توانید اتومبیل خود را با خیال راحت به هنرکده فغانی بسپارید، بدون اینکه نگران نتیجه کار باشید. زیرا این مجموعه دارای چندین مدرک صافکاری و تعهد کافی به مشتریان خود است.

و البته این مجموعه صافکاری بدون رنگ اتومبیل های دنده اتومات را هم ساپورت می کند و این تفاوت اصلی این صافکاری با بقیه صافکاری های محدوده درکه است.

 

صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ بدنه خودرو

ابزار آلات بهترین صافکاری خودرو

مراحل صافکاری خودرو در محدوده درکه