تخصصی ترین مرکز صافکاری بیرنگی  در کرمانشاه
سبک کار  : صفر تا صد کل کارها سبک pdr انجام میشه ????
با بیش از ۵ سال سابقه کاری بصورت فوق حرفه ایی در ترکیه
دارنده مدرک بین المللی pdrاز کشور ترکیه

عزیزی» صافکاری خودرو » صافکاری PDR

I(Paintless Dent Repair) PDRهمان‌طور که از نامش پیداست، نوعی از صافکاری خودرو است که بدون نیاز به رنگ و نقاشی انجام می‌شود. صافکاری PDR فرایند از بین بردن فرورفتگی‌ها و خسارات وارده بر خودرو است. کاربردی‌‌‌ترین روش PDR برای آسیب‌های ناشی از ضربه‌های روی درب، خط و خش، ضربه‌های بزرگی که به رنگ آسیب نزده باشد و قسمت‌های دوبل بدنه است. یک صافکار با تجربه از ضربه زدن دقیق با ابزارهای تخصصی برای ناحیه آسیب دیده، از داخل بدنه خودرو استفاده می‌کند.

صافکار PDR می‌تواند کار را در یک الی سه ساعت انجام دهد. برای افرادی که خسارت‌های جزئی دارند، قرار دادن وسیله خود در یک صافکاری به مدت چند روز واقع بینانه نیست. اکثر فرورفتگی‌ها را می‌توان توسط متخصصین صافکار در مجموعه تخصصی خودروی عزیزی تعمیر کرد.

قطعات قابل تعمیر بدنه با صافکاری PDR

بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند که کدام قسمت‌های بدنه را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر کرد. پاسخ به این سوال کاملاً ساده نیست. شکل بدنه و شدت فرورفتگی روی خودرو و نحوه دسترسی به پشت بدنه جزء عواملی است که به آن بستگی دارد. در زیر اطلاعاتی در مورد بخش‌های مختلف بدنه که با صافکاری PDR قابل تعمیر هستند، آورده شده است.

گلگیرهای جلو را می توان با PDR تعمیر کرد.

اکثر درب‌ها را می‌توان با PDR تعمیر کرد.

کاپوت‌ها را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر شوند.

سقف خودرو معمولاً توسط PDR قابل تعمیر است.

بهترین صافکاری بدون رنگ در کرمانشاه

صافکاری در کرمانشاه

بهترین صافکاری در کرمانشاه

صافکاری ماشین در کرمانشاه

بهترین صافکاری بدون رنگ