بهترین رستوران در درگهان

یکی از شهرهای زیبای توابع جزیره قشم، شهر درگهان است که به خاطر وجود بازارهای زیبا و رستوران های خوب بسیار مشهور است و سالانه مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. وجود رستوران های متنوع در درگهان و سرو انواع غذاهای ایرانی و دریایی با بهترین کیفیت این مکان را برای همگان جذاب کرده است. در زیر به معرفی بهترین رستوران در درگهان می پردازیم.

معرفی بهترین رستوران در درگهان

خوردن غذاهای دریایی با طعم تند در رستوران های درگهان لذتی وصف نشدنی است که یکی از بهترین رستوران ها در درگهان، رستوران گلدن فود می باشد. غذاهای خاصی که در این منطقه سرو می شوند با ادویه مخصوص پخته می شوند که در هیچ جایی نمی توانید طعم به یاد ماندنی ماهی، کوسه، میگو و انواع دیگر غذاها را فراموش کنید.

ویژگی های بهترین رستوران در درگهان

وجود رستوران متنوع در شهر درگهان و تخصص در پخت غذاهای دریایی موضوعی است که علاقه‌مندان زیادی را به این شهر می کشاند غذا خوردن در کنار آب های نیلگون خلیج فارس تجربه ای فراموش نشدنی است. یکی از پر طرفدارترین و بهترین رستوران در درگهان، رستوران گلدن فود می باشد که با شعار من طلایی هستم خدماتی از قبیل رستوران، فست فود، کافی شاپ و کباب سرا ارائه می دهد. در بهترین رستوران در قشم انواع فست فود از جمله پیتزاها، دسرها، برگرها، ساندویچ ها و مرغ پخت و سرو می شود. در قسمت کافی شاپ این رستوران ها انواع نوشیدنی سرد و گرم و منو های خلیجی و لبنانی ارائه می شود. در بیشتر رستوران های درگهان انواع غذاهای محلی قشم، انواع کباب ها و غذاهای عربی تهیه می شوند. از مهم‌ترین غذاهای دریایی رستوران گلدن فود می توان به خوراک بشقاب طلایی مخصوص، چلو میکس غذاهای دریایی، بشقاب تقویتی، چلو ماهی و چلو میگو، بریانی و ماهی کبابی اشاره کرد.

درگهان، شهری سرشار از زیبایی ها

می خواهیم شما را به سفری ببریم که شاید اصلأ با آن آشنا نباشید. شهری که قدمتی هزار ساله دارد. حلقه گمشده تاریخ که هزاران سال است وجود دارد و با نام های مختلفی در تاریخ ثبت شده است. شهر درگهان، در بیست کیلومتری و غرب جزیره زیبا و آرام قشم واقع شده است. بررسی های مختلف نشان می دهد این شهر تاریخی، بیش از هزار سال قدمت دارد. البته درگهان تا سال 1385 یک روستا بود و از آن به بعد طبق مصوبه تبدیل به شهر شد. جمعیت این شهر بالغ بر بیش از 15 هزار نفر است و سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد. این شهر از مجتمع های تجاری فراوانی برخوردار است و همین امر موجب رونق گرفتن تجارت و همچنین جذب سرمایه گذاران مختلف شده است. همچنین این شهر از زمان های قدیم یکی از مهم ترین بندرگاه ها و مرکز تجاری جزیره قشم بوده است. غروب این شهر بسیار به یاد ماندنی است و اگر از بیشتر مسافران این شهر بپرسید شاید خرید و تماشای غروب را از به یادماندنی ترین خاطرات خود نام ببرند. مردم این شهر بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند و این یکی از ویژگی های شاخص این شهر می باشد. بیشتر مردم شهر اهل تسنن هستند. لذا این شهر دارای مساجد زیبای سنی می باشد. کمتر از 5درصد مردم این شهر اهل شیعه هستند و آن هم عمدتأ مسافران شهرهای دیگر ایران هستند. در این شهر یک مسجد شیعه نیز وجود دارد. همانطور که اشاره شد این شهر از مراکز تجاری بسیاری برخوردار است. از جمله بازارهای زیبای دولفین، نگین، مروارید و اطلس که شاخص هستند و در این شهر خودنمایی می کنند. این شهر توریستی، بسیار آرام، زیبا و دوست داشتنی است. شما می توانید با سفر به این شهر، یک روز خاطره انگیز و شادی را تجربه کنید.

بهترین رستوران در درگهان

معرفی بهترین رستوران در درگهان

انواع غذای ایرانی در درگهان

با کیفیت ترین رستوران در درگهان

بهترین رستوران در درگهان