رنگ‌ها جز مصالحی از ساختمان هستند که جلوه خاصی به فضای ساختمان می‌بخشند و تاثیر مستقیمی بر روی دکوراسیون داخلی منزل دارند. استفاده از رنگ‌های مختلف در محیط خانه می‌تواند احساسات فرد را برانگیخته کند و یک محیط گرم و صمیمی برای اعضای خانواده ایجاد کند از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از بهترین انواع رنگ برای رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی منزل خود استفاده کنند. رنگ‌ها انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارد

اگر با حوزه هنر آشنایی داشته باشید قطعا با رنگ اکریلیک آشنا هستید. از رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان معمولا برای نقش و نگار انداختن روی دیوار استفاده می‌شود. تنوع رنگی رنگ اکریلیک بسیار بالا است و از طرفی جز رنگ‌های انعطاف‌پذیر است و شما می‌توانید بر روی هر سطحی آن را اجرا کنید. پایه اصلی این رنگ آب است در نتیجه بسیاری از افراد که با پایه نفت موافق نیستند به سراغ رنگ اکریلیک می‌روند.

  • رنگ اکریلیک هم مانند رنگ روغنی انواع مختلفی دارد و به سه دسته براق، نیمه مات و مات تقسیم می‌شود و بیشتر برای دیوارهای اتاق خواب و هال خصوصی اجرا می‌شود. از مزایای رنگ اکریلیک می‌توان به قابل شست و شو بودن آن نیز اشاره کرد.

بهترین تولید کننده رنگ ساختمانی

اکریلیک

رنگ نما

رنگ پلاستیک

پرایمین

پرایمر عایق و رطوبتی