بهترين مركز درمان با نوروفيدبك

واژه «نوروفیدبک» به معنای بازخورد عصبی است. در روش درمانی نوروفیدبک، پزشک یا درمانگر، مغز بیمار را توسط بازخوردهای خود مغز، درمان می‌کند. نوروفیدبک، یک روش نوین در علم روانشناسی و روانپزشکی است که در جهت درمان اختلالات و ناهنجاری های روانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسیاری از موارد، نتیجه بخش است. در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک را به شما معرفی کنیم.

 اختلالات قابل درمان با نوروفیدبک

روش نوین نوروفیدبک به تنهایی برای درمان بیماری های روانی کافی نیست و این روش معمولا به صورت مکمل با روش های دیگری مثل دارو درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای درمان مواردی مثل کنترل استرس های پس از سانحه و همچنین جلوگیری از روی آوردن مجدد به مواد پس از ترک آن، فوق العاده کاربردی است. در موارد دیگری همچون افسردگی، صرع، آسیب مغزی، سکته مغزی، سردرد و اختلالات یادگیری نیز، بسیار کاربردی است. این روش در سال های اخیر در کشور عزیزمان ایران، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. بسیاری از خانواده ها برای درمان اختلالات یادگیری فرزندان خود در سنین کودکی و نوجوانی به دکتر الهام قنبری، بهترین روانشناس کودک و نوجوان در مرزداران مراجعه می‌کنند. دکتر قنبری به عنوان بهترین روانشناس کودک و نوجوان در غرب تهران در راستای حل مشکلات فرزند دلبند شما روش نوروفیدبک را در بهترین مرکز نوروفیدبک در مرزداران ارائه می‌دهد.

بیماری های روانی قابل درمان به کمک نوروفیدبک

مشاهده شده که روش درمانی نوروفیدبک برای برخی از بیماری های خاص روانی به صورت روش مکمل استفاده دارد. بیماری هایی همچون اسکیزوفرنی و Insomnia یا بی‌خوابی های شبانه، با این روش تا حد زیادی کنترل می‌شود. حتی اگر به دارو یا داروهای خاصی اعتیاد دارید و به دنبال ترک آن هستید، تنها کافی است به بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک در غرب تهران مراجعه کنید تا مشکل شما بررسی شود و تحت درمان قرار بگیرید.

فرایند اجرای نوروفیدبک

برای انجام نوروفیدبک، پزشک یا درمانگر سنسورهای دستگاه مورد نظر را به سر و لاله گوش می‌چسباند و به وسیله تغییراتی که در فرکانس های دستگاه ایجاد می‌کند، امواج الکتریکی مغز را مشاهده و ثبت می‌کند و در صورت لزوم آن ها را تنظیم می‌کند.

عوارض نوروفیدبک

عقل حکم می‌کند که زمان استفاده از هر روش درمانی، به عوارض آن فکر کنیم. خوشبختانه روش درمانی نوروفیدبک هیچ گونه عوارضی برای شخص به همراه ندارد. بر خلاف داروهای شیمیایی که عوارض زیادی برای بدن دارد، روش نوروفیدبک کاملا بی خطر است.

روانشناسی کودک و نوجوان

در دنیای پر از تنش امروز، کودکان و نوجوانان بیشتر از همه دچار صدمات روحی و روانی گوناگون می‌شوند. آمار آسیب های روانی در سنین کودکی و نوجوانی نسبت به سایر رده های سنی بالاتر گزارش شده. همچنین در سال های اخیر، آمار اعتیاد در بین نوجوانان به شدت بالا رفته که این امر در اثر ناآگاهی یا به دنبال صدمات روحی و روانی مختلف به وجود آمده. برای درمان همه اختلالات روانی و ناهنجاری های رفتاری در کودکان و نوجوانان می‌توانید به بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک مراجعه کنید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

معرفی بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک

اگر شما یا عزیزانتان از اختلالات و ناهنجاری های روانی رنج می‌برید و به دنبال یک درمان مناسب و بدون عوارض هستید، بهتر است برای بهره مندی از درمان به بهترین مرکز نوروفیدبک در غرب تهران مراجعه کنید. حتی اگر در غرب تهران زندگی نمی‌کنید، خدمات مرکز دکتر قنبری در مرزداران برای شما بهترین گزینه است. به جرات می‌توان گفت که بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک در تهران، مرکز دکتر الهام قنبری می‌باشد. در این مرکز با انجام آزمون های کامپیوتری روانشناسی و تست های روانشناختی مختلف ابتدا تشخیص داده خواهد شد که شما به درمان نوروفیدبک نیاز دارید یا خیر و پس از تشخیص اینکه درمان از چه مرحله ای باید برای شما انجام شود، پزشک یا درمانگر کار خود را شروع می‌کند.

پروتکل های مختلف نوروفیدبک

روش درمانی نوروفیدبک، به شکل های مختلفی انجام می‌شود. انواع پروتکل های مختلف نوروفیدبک عبارتند از:

  • پروتکل آلفا
  • پروتکل بتا
  • پروتکل آلفا / تتا
  • پروتکل دلتا
  • پروتکل گاما
  • پروتکل تتا
  • تمرین فرکانس پایین در مقابل فرکانس بالا

لازم به ذکر است که تمامی پروتکل های مذکور در بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک در غرب تهران توسط دکتر الهام قنبری انجام می‌شود. اگر تصمیم به استفاده از روش درمانی موثر و بی‌خطر نوروفیدبک دارید بهتر است به یک مرکز معتبر با کادر متخصص و مجرب مراجعه کنید. بهترین مرکز درمان با نوروفیدبک در غرب تهران، منطقه مرزداران با حضور دکتر الهام قنبری، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

انجام آزمونهاي كامپيوتري روانشناسي

بهترين روانشناس كودك و نوجوان در مرزداران

بهترين مركز نوروفيدبك در غرب تهران

بهترين روانشناس كودك و نوجوان در غرب تهران

بهترين مركز نوروفيدبك در مرزداران

بهترين مركز مشاوره كودك و نوجوان در مرزداران

بهترين مركز درمان بيش فعالی  در غرب تهران

بهترين مركز درمان بيش فعالي  در مرزداران

بهترين مركز درمان اختلالات يادگيري  در مرزداران

بهترين مركز درمان اختلالات يادگيري  در غرب تهران

بهترين مركز درمان افسردگي اضطراب و وسواس  در مرزداران

بهترين مركز درمان افسردگي اضطراب و وسواس  در غرب تهران