باتجربه ترین وکیل پایه یک دادگستری تهران | موسسه حقوقی پایا

 

برای هر جامعه ایی عدالت و برای اجرای عدالت وکیل شجاع و متبحر لازم است.

 

موسسه حقوقی پایا در سال ۱۳۸۶ با عاملیت وکیل پیام دماوندی ‌و‌ با گردهم آمدن چندین وکیل مجرب دادگستری با تخصص های مختلف و تجارب بالا در پرونده های گوناگون تاسیس گردید.

عضو اصلی این موسسه وکیل پیام دماوندی است که در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت پروانه وکالت شده و به عضویت کانون وکلای دادگستری تهران در آمده اند‌.

از جمله وکلای توانمند دیگری که در این موسسه به امر وکالت مشغول هستند، وکیل علیرضا تاج می باشند که در سال ۱۳۸۶ پروانه وکالت خود را با شماره ۱۶۵۳۴ دریافت کرده اند و پرونده های زیادی را با موفقیت به نتیجه رساندند .

 

موسسه حقوقی پایا در طی این سال ها پرونده های بزرگ و مهمی را از سراسر کشور پذیرفته که نتایج مطلوب به همراه داشته و موفق بوده است.

 

وکلای موسسه حقوقی پایا علی رغم تجارب بالایی که در پرونده های متنوع کسب نموده اند، همواره در تلاشند که دانش خود را مطابق با مسائل و علم روز ، به روز رسانی نمایند و هم راستا با آن از تخصص و ‌تجربه خود بهره جویند.

موسسه حقوقی پایا در کلیه مسائل حقوقی و قانونی ،کیفری، خانواده، ملکی، دادگاه تجدید نظر، دیوان و… از سراسر کشور پرونده پذیرفته و سابقه درخشان این موسسه تضمین دهنده حل مسائل حقوقی با بهترین نتایج خواهد بود.

 

خدماتی که در موسسه حقوقی پایا ارائه میشود شامل تنظیم دادخواست، تنظیم لوایح، تنظیم شکواییه، دریافت پرونده های مواد مخدر، پرونده های مربوط به تجدید نظر، پرونده های ۴۷۷، مشاوره و… است.

 

خدمات ویژه ایی که موسسه حقوقی پایا به هم‌وطنان عزیز ارائه می دهد و آن را از سایر موسسات حقوقی متمایز می سازد، جدا از پیگیری لحظه به لحظه پرونده تا به نتیجه رسیدن آن ، مشاوره تلفنی رایگان است که هم وطنان می توانند برای آگاهی از چگونگی حل مسائل حقوقی و قانونی خود از این خدمات استفاده نمایند.

موسسه حقوقی پایا دو شعبه در استان تهران، شهر تهران برای همشهریان عزیز تهرانی و یک شعبه در استان مازندران، شهر بابل برای هم وطنان مازندرانی تاسیس کرده است.

شعار موسسه حقوقی پایا هماره این بوده که “وکالت کاسبی نیست” و در راستای این شعار نیز اولویت خود را حل مشکلات و مسائل هم وطنان قرار داده و رضایت موکلین از نتایج را مهم تر از نفع مالی خود دانسته و برای حصول این امر نیز برای موکلین عزیز در همه پرونده ها، تخفیفات متنوعی را در نظر گرفته است.

 

موسسه حقوقی پایا در طوفان مشکلات و مسائل حقوقی همواره در کنار هم وطنان بوده و خواهد بود تا این عزیزان را که به این موسسه و وکلای توانمندش اعتماد کرده اند را به ساحل امن و آرامش برساند.

 

تهران خیابان پاسداران بهستان یکم ،پلاک ۶

تهران خیابان مطهری جنب اداره

سرپرستی بانک تجارت

 

مازندران بابل کمربندی غربی، چهارراه تندست، جنب بانک ملی

 

 

#بهترین وکیل دادگستری تهران

# برترین وکیل دادگستری تهران # مجرب ترین وکیل دادگستری ایران#مواد مخدر#تجدید نظر

lawyer.damavandi@

معرفی وکیل خوب در تهران

وکیل پایه یک دادگستری تهران ومشاوره رایگان

بهترین وکیل پایه ی دادگستری استان تهران

وکیل پایه یک دادگستری باتجربه

مشاوره تخصص وتضمینی بابهترین وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک ومشاوره حقوقی